Hakutulokset

  1. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    Ihania uutisia @Silmu75 :love:
  2. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    Tsempit täältäkin @Minnimatilda ja @Helema! Peukut pystyssä, että kaikki päättyy hyvin. Varmasti todella raastavaa kyllä toi epävarmuus. Hyvä kuulla @Shibali sun kuulumisia. Tosi harmillinen juttu, mutta hyvä että sait nyt lääkkeet. Toivottavasti toivut hyvin ja pääsette uudelleen yrittämään...
  3. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Hubbis @Emi-liaa sama juttu eli menu ei ollut tiedossa ja erityisruokavaliota en missään nimessä halunnut ilmoittaa naispuolisen työkaverin kautta. Juomista sanoin, että kaatavat viinit niinkuin muillekin olen sitten juovinani, mutta toivatkin ekan lasin jälkeen alkoholitonta mikä oli kiva...
  4. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Hubbis mä oon selviytynyt nyt pikkujouluista 1/3. Nää oli työporukan ja isolla porukalla mallia illallinen ravintolassa (ruoat kaikille samat ja tilattu etukäteen) ja jatko baarissa. Selviydyin tosi hyvin, kun olin etukäteen ravintolaan yhteydessä. Olivat sit juonessa mukana ja toivat esim...
  5. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä otin influenssarokotteen, kun se töistä sai. En oo aiemmin ottanut kuin kerran, mutta kun sitä kerran raskaana suositellaan niin päädyin nyt ottamaan. @Minnimatilda mulla on vaihtelevasti turvotusta, mutta ei onneksi mitenkään kovin pahana ainakaan vielä. Tykkään käyttää aika löysiä...
  6. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mun mies on tosi ns. käytännönläheinen ja vaikka onkin ihan messissä lapsiasiassa niin ei jotenkin yhtään ymmärrä esim. tarvetta varhaisultralle tai ole innoissaan tulossa neuvolaan tai ultraan. Se vähän harmittaa. Kun sanoin, että myöhemmin sit kuunnellaan sydänääniä niin ei oikein sitäkään...
  7. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Vaniljapulla mä kysyin tota, kun varasin ajan. Ei kuulemma kuunnella. Jostain netin syövereistä löysin, että joillain olis kuitenkin kuunneltu.
  8. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    Kiitos @succubus :) Harmittaa.. Jouduin siirtämään mun ekan neuvolan viikolla eteenpäin, kun pomo oli varannut perään palaverin asiakkaalla 15 min siirtymäajalla.. kiva, kun oli kuitenkin merkattuna kalenteriin, että olen poissa. Oli sit vaan ihan, että katsoin, että silloin vapaudut. No joo...
  9. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    Jee, kivaa että tulee lisää porukkaa kirjottelemaan :) Kiva kuulla muiden kokemuksia ja tilanteita. Mulla neuvola varattuna viikolle 8, mutta pitäisköhän sitä itekin käydä varhaisultrassa. Sit uskaltais ehkä jouluna kertoa vanhemmille ja sisaruksille. @Shibali olitkin samaan aikaan just...
  10. L

    ~Heinäkuiset 2020~

    No, mäkin nyt tuun tänne huhuilemaan. En malta pysyä enää poissa, vaikka tänään vasta rv 4+4. Ekan plussatestin tein viime pe ja toisen eilen. Kivasti oli vahvistunut (y) Tuntuu, että tää on kauheeta piinailua, että päiviä tulee pikkuhiljaa lisää. Mulla on tosi paljon samoja tuntemuksia kuin...
  11. L

    Tuhruvuoto ennen plussaa

    Kiitos :love: Lopetin pillerit 11/2018, koska ajattelin, että kuukautisen antaisivat odottaa itseään, kuten joskus aiemmin kävi kun oli pillereistä taukoa. No, kierto kuitenkin palautuikin heti, joten päädyin seurailemaan kiertoa ja ehkäisynä Natural Cycles. Tää oli siis vasta ensimmäinen...
  12. L

    Tuhruvuoto ennen plussaa

    @MonaLisa33 mulla kierron pituus vaihtelee, vuorokuukausin kierto lyhyempi ja pidempi (30-45 pv). Lyhyemmässä kierrossa pari pv tuhrua ennen menkkoja ja pidemmässä jopa 4 pv ennen menkkoja. Nyt plussasin ihan hiljattain tästä kierrosta ja tuhrua tuli normaaliakin pidempään, 6 pv ennen odotettua...
  13. L

    Haaveena vauva 2020

    Harmi kuulla, kun on ihan vaan aidosti halunnut tulla mukaan kirjoittelemaan ja haaveilemaan. Meillä nyt meni niin, ettei yritystä voitu aloittaa vielä kierron alusta ja enpä tiedä, mitä sanottavaa olisi sitä ennen tänne ollut. Mutta ymmärrän kyllä hyvin senkin, että tällaisia ajatuksia voi...
  14. L

    Haaveena vauva 2020

    @KirJoh89 Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta, pidetään peukut pystyssä (y)
  15. L

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussasta @Shibali (y) ja tsemppiä @nieve30, toivottavasti tulee seuraavaksi väriäkin! Peukut pystyssä myös @Pampula3 ja muut, joilla jännät hetket käsillä. Täällä vihdoin kaikki vuoto ja oikeastaan muutkin oireet loppuneet. Täytyy tehdä toinen testi pois tuolta kuleksimasta vaikka...
  16. L

    Haaveena vauva 2020

    Iik, tein just plussatestin... nyt siis dpo 13 tai 14. Ihan epätodellinen olo. Viiva ei ole kovin vahva ja pyyhkiessä tulee edelleen rusehtavaa vuotoa. Toivotaan, ettei jää kemialliseksi. Näkyy kuitenkin livenä selkeämmin kuin tuossa kuvassa, mieskin näki viivan ilman epäilystä (y)
  17. L

    Haaveena vauva 2020

    Onnea @Arooni ja @Titi-Love :love: Maltoin olla tänään testaamatta. Lämmöt edelleen selkeesti ylhäällä ja vuotelu vähentynyt eilen ja tänään. Ei ole kuitenkaan loppunut kokonaan. Sain päähäni, että jos tekisikin testin vasta isänpäivänä, jos ei oo siihen mennessä menkat alkaneet. Mies...
  18. L

    Haaveena vauva 2020

    @taikinatonttu mulla yleensä käy lämmöt alempana (n. 0,2 astetta) ja voi olla alhaalla parikin päivää ja sen jälkeen pomppaa selkeästi ylöspäin. @mom_89 kuulostaa niin tutulta. Täälläkin outo pienen pieni vuoto jatkuu, joskin tänään vähäisempänä kuin eilen. Tänään lämmöt oli laskenu kymmenyksen...
  19. L

    Haaveena vauva 2020

    @SwanDeSol mä en oo tikuttanut ovista. Siksi en oo ihan varma päivästä. Oon käyttänyt Natural Cyclesiä ehkäisyyn eli mittaillut lämpöjä, jo melkein vuoden. Lämpöjen nousun ja oireiden perusteella siis bongailen ovista. Tikutteluakin kiinnostaisi ehkä kyllä kokeilla. Nyt alkaa jotenkin tulla...
  20. L

    Haaveena vauva 2020

    @Mohan paljon tsemppiä teille! Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja kaikki menee hyvin. @SwanDeSol Mun kavereista myös valtaosalla on jo lapsia, mutta hekin ovat vasta tässä kolmekymppisinä aloittaneet eli lapset on vielä aika pieniä. Vähän surettaa, ettei kuitenkaan todennäköisesti tuu...

Yhteistyössä