Hakutulokset

  1. R

    Maaliskuiset 2021

    Saatiin huonoja uutisia NT-ultrassa, eli taas keskeytynyt keskenmeno. Istukka vastasi täysin viikkoja ja oli toiminnassa, mikä on ylläpitänyt oireet, vaikka pieni oli lakannut kasvamasta jo aikoja sitten. Toivottelen kaikille hyvää loppuraskautta ja poistun palstalta.
  2. R

    Huhtikuiset 2021

    Mäkin olen täällä lueskellut alusta asti, la menkkojen mukaan 30.3. joten maaliskuisiin kuulun, mutta ar-ultrassa sikiö vastasi pari päivää pienempää joten voi olla että ensi viikolla NT-ultrassa laskettu muuttuu huhtikuulle. En ole liittynyt vielä mihinkään fb-ryhmään tai muutenkaan ”tullut...
  3. R

    Maaliskuiset 2021

    Täällä vielä jonon hännillä odotellaan ensi viikon ultraa. Pahoinvointi on aika lailla poissa, joten huolettaa, vaikka onkin kaiketi normaalia (11+4 tänään). Huolettaa myös kun en onnistunut vielä löytämään pikkuisen sykettä dopplerilla, mutta aiemmissa raskauksissa on sanottu kohdun olevan...
  4. R

    Maaliskuiset 2021

    Ihana lukea hyviä kuulumisia ultrista! <3 Tänään kolahti postiin aika myös meille, tietty reilun kolmen viikon päähän, sillä 30. päivän lasketullani tuntuu että hiihdän aika paljon perässä muihin verrattuna. Tekisi kovasti mieli jo fb-ryhmään liittyä mutta päätin alussa odotella NT-ultraan...
  5. R

    Maaliskuiset 2021

    Joo, pakko se on vaihtaa! Kiitos tuesta naiset <3 Kyllä tosiaan terkan kanssa pitää kemiat toimia. Tai vähintäänkin toimeen tulla niin ettei tarvi itkien poistua. Vieläkin ikävöin esikoisen aikaista terveydenhoitajaa, mutta hän operoi noin 400km päässä. Onko muita joiden aamut on ihan jees mutta...
  6. R

    Maaliskuiset 2021

    Mä kävin neuvolassa ja jäi kyllä jotenkin niin kauhee olo siitä. Terkka oli sama kuin edellisessä keskenmenneessä raskaudessa, ja se veti keskustelussa ihan joka asiaan sen keskenmenon. ”Voi olishan se kiva jos nyt onnistuisi mutta ei voi tietää”. ”Verenvuodollahan sulla viimeks alkoi se km että...
  7. R

    Maaliskuiset 2021

    Eikö teille Esba tarjottu uutta aikaa peruuntuneen ultran tilalle? Täällä poksui tänään 8+0, että perässä tullaan :) Turvotus iltaisin on kyllä ihan jäätävä, ei mitään toivoa pitää esim farkkuja. Kävin tänään kirpparilla ja siellä olisi yhdessä pöydässä ollut ihana valikoima todella edullisia...
  8. R

    Huhtikuiset 2021

    Mä tosiaan käyn lukemassa myös tätä ketjua. Menkoista laskettu aika 30.3. mutta eilisen ar-ultran mukaan huhtikuun 2. Kaksi edellistä lasta syntyneet toinen 2 viikkoa La jälkeen ja toinen viikkoa ennen. Ei siis mitään arvausta kumpaan ketjuun tässä kuuluu :unsure:
  9. R

    Maaliskuiset 2021

    Kiitos Hannaah ja Korallikala! :love: Onneksi tosiaan oon enemmän löytänyt muutenkin kokemuksia että (luomuraskauksissa) kolme päivää pienempi alkio on hyvinkin tavallista ja tosiaan toi ultran tehnyt lääkäri ei edes zoomannut juurikaan mitatessaan eli varmaan melkomoinen marginaali.
  10. R

    Maaliskuiset 2021

    Arvatkaa oonko tänään nyt kuitenkin huolissani googlannut että mitä kamalaa voi olla jos alkio vastaa 3 päivää pienempää kuin oletettu. :eek: Enemmän löytyy kokemuksia että kaikki on hyvin ja tyyppi vastasi koko loppuajan samalla kaavalla viikkoja miten ar-ultra näytti, tai sitten kuroi päivät...
  11. R

    Maaliskuiset 2021

    Ultrassa käyty tänään, ja pikkuinen vastasi muutaman päivän pienempää kuin mitä menkoista laskettu, mutta sopii kyllä ovistuntemusten kanssa, eivät muutelleet laskettua aikaa vaan se tarvittaessa tehdään sitten np-ultrassa, edelleen siis kuulun 30.3. lasketullani maaliskuisiin, mutta voi olla...
  12. R

    Maaliskuiset 2021

    Voi ei, pahoittelut Titi-love! :cry: Täällä jännätään vielä pari päivää pääsyä ultraan. Huomenna poksuu 7+0, mutta iltaturvotus on mallia esikoismasu rv20, tuntuu ja näyttää kuin oisin niellyt ilmapallon. Kertomisesta, täällä ei tiedä kuin yksi ystävä miehen ja mun lisäksi. Edellisessä...
  13. R

    Maaliskuiset 2021

    Tervetuloa uusille! Ja onnittelut ihania kuulumisia ultrassa saaneille :love: Kylläpä tunnutte osa olevan jo tosi pitkällä. Mulla kun laskettu aika on 30.3. (menkoista) niin on vasta 6+. Soittelin neuvolaan, ja iloiseksi yllätykseksi pääsenkin sitä kautta ensi viikolla ar-ultraan...
  14. R

    Maaliskuiset 2021

    Mulla oli toista odottaessa doppleri ja luultavasti aion sellaisen nytkin hankkia. Silloin löysin sykkeet noin rv10. Neuvoloiden suhtautuminen niihin taitaa ihan kautta linjan olla todella nihkeä, ihan kuin heidän suhtautumisensa myös Googleen ja näihin keskustelupalstoihin :p
  15. R

    Maaliskuiset 2021

    Tervetuloa Sabbis! Voi kunpa meilläkin saisi neuvolatädin suostuteltua kuuntelemaan sydänääniä! Siis joskus sitten aikanaan kun edes neuvolaan saakka menen, aikaakaan en ole vielä varannut. Terkka on sellainen vastavalmistunut mua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton neito. Ei suoraan...
  16. R

    Maaliskuiset 2021

    Oi ei, voimia surun käsittelyyn NannaB! :cry: Ja tervetuloa uusille Täälläkin yksi erittäin turvonnut ja väsynyt tyyppi. Rv vasta 5+2 tms joten aika aikaisessa nää olot tuntuu olevan. Kertonut en ole vielä kenellekään muulle kuin miehelle, joka kyllä on niin innoissaan että on saattanut...
  17. R

    Huhtikuiset 2021

    Ai kauhee, joku vei kaikki hymiöt :eek::alien:
  18. R

    Huhtikuiset 2021

    Mä tuun kurkkimaan tai ainakin taustailemaan myös tänne. La on joko 30. tai 31. maaliskuuta, ja edellinenkin synnytys meni 11 päivää yliajalle, joten henkisesti varaudun huhtikuiseen. Onnea plussanneille
  19. R

    Maaliskuiset 2021

    Täällä yksi eilen plussannut ja tänään koko ketjun ahminut hieman shokissa oleva odottaja. Kuulun myös ketjun vanhimpaan päähän, mukava huomata että en olekaan ainoa ”hullu nelikymppinen” joka ryhtyy tähän. Kaksi aiempaa lasta edellisestä liitosta ja tämä on toinen yhteinen raskaus, edellinen...
  20. R

    Kesäkuiset 2020 <3

    Poistun valitettavasti joukosta. Sykettä ei enää ollut

Yhteistyössä