Hakutulokset

  1. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    On ollut ihanaa, kun on päässyt kertomaan uutisia nyt lähipiirille! <3 Melkein kaikki kyselleet hankinnoista ja tajusin etten ole uhrannut ajatustakaan asialle. Oletteko jo miettineet mitä aiotte hankkia vauvaa varten? Äsken hieman googlailin 2019 vuoden äitiyspakkausta ja pakko sanoa, että...
  2. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Osaako joku vinkata mistä saisi ostettua kivat pöksyt raskausajalle? Tykkään käyttää lähes päivittäin mustia pillifarkkuja ja nykyisissä alkaa porautumaan nappi mahasta läpi :D Kävin perus henkkamaukan läpi, mutta mielestäni ne näytti ehkä vähän turhan "mammamaisilta" jos joku ymmärtää mitä...
  3. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    @antsukka Täällä sama ongelma. Housut kiristää pahasti, nytkin istun töissä housut avattuina.. En tiedä miten jouluna pysyy muka iltaan asti salaisuutena kun pamahdan paikalle tämän mahan kanssa. Painoakin tullut jo 5kg lisää, vaikka en ole edes syönyt mitenkään normaalista poiketen.. Töihin en...
  4. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ultrassa käyty ja kaikki niin hyvin mitä tässä vaiheessa voi olla. Vitsi miten helpottunut olo! Oli aivan ihana ultraava lääkäri, kertoi tarkasti kokoajan mitä tekee ja mitä tutkii ja esitteli kaikki aivoista sisäelimiin asti (itsehän en nähnyt siitä ruudulta kun sitä sumua :D). Niskaturvotusta...
  5. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Meillä huomenna aamulla ultra ja oon ihan kauhusta kankeana. Pitkään jatkunut oireettomuus on kyllä saanut oman olon todella epävarmaksi. Ei auta kuin toivoa, että kaikki olisi hyvin. Viikonloppuna iski kyllä aivan kammottava migreeni, kesti melkein vuorokauden kun yritin sinnitellä ilman...
  6. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    @#Exec Ihania uutisia, nyt voit olla huoletta! <3 Tosi nopeesti tuli tulokset, onneksi. En ees osaa kuvitella miten piinallista oli odotella vastauksia. @Effis Hyvä, että kaikki oli hyvin ja onnea pojasta! Aika jännä, että näkyi sukupuoli jo nyt vai oonko ihan pihalla kun oon luullut että se...
  7. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Me ollaan oltu nyt Espanjassa viikko ja vielä toinen edessä. Maha on kasvanut ihan yhtäkkiä viikossa, en usko että kotiin palatessa menee enää farkut jalkaan.. :LOL: Ensi viikon tiistaina, heti kotiutumisen jälkeen olisi np-ultra ja jännittää se ihan hulluna. Oikeastaan siksi, että onko tuolla...
  8. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    @hipp Treenaan itse aktiivisesti ja kyselin tästä neuvolasta plus yhdeltä ystävältä, joka on fysioterapeutti ja työskentelee juurikin odottavien äitien kanssa paljon. Suoria vatsalihaksia ei suositella treenattavaksi, koska n. vkon 12 jälkeen vatsalihakset lähtevät erkanemaan ja tuo treeni tässä...
  9. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla oli myös perjantaina ensimmäinen neuvolakäynti. Oma neuvolatäti oli pois, joten sijaisen kanssa tutustuttiin ja oli kyllä todella mukava ja käynnistä jäi hyvä fiilis. Ainut mitä jäin miettimään oli kommentti varhaisultrasta, kun mainitsi että sikiön koko heittää parilla päivällä mutta...
  10. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä myös tullut pahoinvointi osittain takaisin. Tai esimerkiksi maanantaina aamulla oli tosi huono olo, eilen ihan normaali ja tänään jouduin aamulla ihan oksentamaan. :sick: Viime yö oli muutenkin ihan kamala, heräsin aamuyöllä etovaan oloon ja olin aivan hiestä märkä. Pyörin sitten...
  11. T

    Kesäkuiset 2020 <3

    Heippa! Voisin liittyä keskusteluun tänne, facebookissa en vielä tulla "raskauskaapista" ulos. :) Pitkän yrityksen jälkeen vihdoin plussasin lokakuun puolivälissä, nyt on menoss rv 7+4 ja la olisi 22.6. (aloin kyllä miettimään, vaikuttaako karkausvuosi nyt tuohon, noh anyway). Käytiin...

Yhteistyössä