Hakutulokset

  1. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Me ollaan nyt koko perhe koronassa. Toivottavasti ei vaikuttais raskauteen kuinkaan 🥴 mulla rokotteet onneksi jotka varmaan suojaavat hyvin.
  2. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla samat, että hoitovapaalta aloitin työt syyskuussa ja nyt sitten pian saa ilmoittaa tulevasta pikkuisesta jo, että vähä kans jännittää vaikka ihan normaaleja asioita nämä kuitenkin ovat. 😅
  3. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä en mee varhaisultraan nyt tällä kertaa. Menisin jos olisi kätilön vastaanotto tarjolla, mutta ei meidän alueella ole kuin yksityisiä gynejä ja se käynti maksais 200-250e kevyesti. Että gyne toteaa et juu syke löytyy ja on oikeassa paikassa ja repii sit tommosen liksan siitä, niin ei, ei ole...
  4. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Meinaa kyllä hitaasti mennä täälläkin. Oireita ei juurikaan ole, vilunväristykset ja mielialanvaihtelut ja sit satunnaista nippailua alavatsassa. Esikoisestakaan tosin mulla ei ollut oikein mitään oireita, joten ei auta kun odotella sitten 😂
  5. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Osallistun mukaan varovaisin mielin! Eli hei kaikki, oon 27-vuotias, 1v 5kk tytön äiti ja nyt toinen ilmoitti tulostaan. Ei ollut oikeastaan varsinaista yritystä takana, ilman pillereitä oon ollut kesästä asti mutta enemmänkin sen vuoksi etten piitannut syödä niitä. 😂 Nyt olisi huomenna siis...
  6. M

    ~Heinäkuiset 2020~

    Heips, tää pienempi ryhmä meillä on täynnä mutta ainahan voi perustaa uuden, lisäksi Facebookissa on tosi paljon heinäkuisten ryhmiä mihin voi liittyä ns. vapaammin :)
  7. M

    ~Heinäkuiset 2020~

    Voi että! Tärkeintä kuitenkin että elämää ja syke saatiin sieltä bongattua. Varmasti parin viikon päästä jo näkyy selkeästi pikkuinen sieltä. Se oli vielä vaan niin pieni! ❤️
  8. M

    ~Heinäkuiset 2020~

    Laittelin sulle viestiä faceryhmään liittymisestä kans, jos osallistuisin nyt mukaan
  9. M

    ~Heinäkuiset 2020~

    Voi ei. Toivottavasti toivoa vielä kuitenkin olisi vielä, kun jos ei kipujakaan ole (n) tsemppiä :love:
  10. M

    ~Heinäkuiset 2020~

    Täälä samoja fiiliksiä, et mietityttää oireettomuus mutta ku mäkin oon aina niin hätähousu niin pitäis vaan olla iisisti ku todennäköisemmin ne selkeämmät oireet alkaa muutenkin vasta viikon kahen päästä. :D varhaisultran varasin kans päivälle 6+4, niin saa ainakin tietää että on varmasti...
  11. M

    ~Heinäkuiset 2020~

    Heips, mäkin voisin liittyä tänne vielä kuitenkin odottelen faceryhmään liittymistä ainakin nämä ensimmäiset viikot. :) Eli tein sunnuntaina isänpäivänä positiivisen testin, menkkojen olis pitänyt alkaa myös silloin. Selkeä plussa oli, toisella yritys kierrolla jo kävi tärppi ❤️ toivottavasti...

Yhteistyössä