Hakutulokset

  1. P

    Lokakuiset 2020

    Onko täällä ketään muita ketä ei aijo selvittää vauvan sukupuolta rakenneultrassa?
  2. P

    Lokakuiset 2020

    Aluksi aattelin, että hommaan vasta kesälomalla kaikki tavarat mutta tän koronatylsyyden keskellä olen päätynyt nettishoppailemaan jonkun verran vaatteita... Isommat ostokset kuten rattaat haluan käydä testaamassa kaupassa, mutta niiden kanssa ei ole kiirettä. Olo on pikkasen rennompi ton NT...
  3. P

    Lokakuiset 2020

    Olisiko mahdollisuutta liittyä pieneen facebook ryhmään?
  4. P

    Lokakuiset 2020

    Mäkin uskallan liittyä nyt mukaan! Viime viikolla oli NT ultra & verikokeen tulokset on myös ja kaikki on ok!! Ihanaa. Takana kkm viime joulukuussa. Esikoista odotetaan. Mulla alkaa myös maha näkymään. Kyllä tästä osa on raskautta vaikka etäpäivinä onkin tullut vähän enemmän syötyä...
  5. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Jos olen ymmärtänyt oikein niin Naistenklinikan sikiötutkimusyksiköstä soitetaan samana tai seuraavana päivänä jos on jotain hälyyttävää/tarvitaan lisätutkimuksia. Sen saa siis neuvolassa valita otatko kirjeen kummassakin tapauksessa (hyvät ja huonot uutiset) vai otatko soiton jos on jotain...
  6. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Kiitos vastauksista - eli kaikkia eri tapoja löytyy. Hyvä :D @Liisa85 Ajattelin itse niin, että just sielä ultrassa / ultrissa se konkretisoituu miehelle. Ehkä heidän on vähän vaikeampi sisäistää tämä asia, kun ei vielä ole näkyvää mahaa tmv. Jos saat miehesi mukaan niin ehkä hänen näkemyksensä...
  7. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla varhaisultra myös ensi viikolla jolloin 6+3, toivottavasti se ei ole liian aikaisin. Ne ketkä menee varhaisultraan niin aijotteko mennä yksin vai tuleeko mies / kaveri tmv. mukaan? Haluaisin ottaa miehen mukaan henkiseksi tueksi. Entäs ensimmäiselle neuvolakäynnille? Mulle sanottiin...
  8. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Minäkin uskallan liittyä varovaisesti joukkoon! 31v ja esikoinen tulossa. Tämä on mulle/meille ensimmäinen raskaus ja tulin heti raskaaksi perjaatteella "tulee jos on tullakseen" eli pieni ylläri kun en uskonut, että se kävisi näin helposti :D Laskettu aika nettilaskureiden mukaan 11.7 2020, nyt...

Yhteistyössä