Hakutulokset

  1. E

    Huhtikuiset 2020

    Miten täällä menee? Itsellä tuntuu että vatsan kasvu räjähtänyt näillä viimeisillä viikoilla käsiin, huhhuh. Jokohan pääsisi synnyttämään..
  2. E

    Huhtikuiset 2020

    Hei oletteko löytäneet jostain hyviä ja realistisia synnytystarinoita tai haluaisitteko jakaa omianne täällä? :)
  3. E

    Huhtikuiset 2020

    Mistä tiedät ettei tee mitään kohdunsuulle? onko sinulla erikseen tutkittu? Minulla eivät ole olleet kiinnostuneita supistuksista tai tehty mitåån tutkimuksia..kait. asennostakaan en tiedä :D
  4. E

    Huhtikuiset 2020

    Ohhoh, onpa matala ferri! Onko ollut väsynyt olo?
  5. E

    Huhtikuiset 2020

    Millainen tuo sype oli? :O oon samalla alueella ja mulle luvattiin kaikki tuki ja nyt yhtäkkiä ei saakkaan ja oon ihan paniikissa :(
  6. E

    Huhtikuiset 2020

    Voi apua millaista Minulla oli navan vieressä kosketusarka ja kokoajan kipeä iso läntti, aivan kuin mustelma olisi mutta ei ollut. Ei kuumottanut niin neuvola ei huolestunut. Arvelen että oli jokin vatsalihasrevähtymä tai vauva sisällä potkinut. Meni ohi ajan kanssa.. Ummetus tekee alavatsan...
  7. E

    Huhtikuiset 2020

    Voi apua millaista Minulla oli navan vieressä kosketusarka ja kokoajan kipeä iso läntti, aivan kuin mustelma olisi mutta ei ollut. Ei kuumottanut niin neuvola ei huolestunut. Arvelen että oli jokin vatsalihasrevähtymä tai vauva sisällä potkinut. Meni ohi ajan kanssa.. Ummetus tekee alavatsan...
  8. E

    Huhtikuiset 2020

    Ootko tarkistanut ryhtiä ja rentouttanut lantiota? Lantion pyöritys ja selän asennon tarkastaminen on mulla auttanut paljon kipuihin
  9. E

    Huhtikuiset 2020

    Mulla aika myös varattu, mutta pyysin erikseen pelkopolin niin tuli sitä kautta. Kuinkahan pitkään sitä pystyy realistisesti tekemään täysiä päiviä töissä, tuntuu että monilla jo raskasta?
  10. E

    Huhtikuiset 2020

    Täällä 27+2. Yllättävän hyvin oon voinut, mitään isompia ei ole ollut. Yöheräämisiä on alkanut tulemaan mutta ei särkyjä tai pakotuksia isommin, onneksi. Tunteet on aika herkillä ja vuoristorataa, väliin silmät itkussa ihan pienestä ja väliin ärisen raivoa... huoh, ja olen töissä...
  11. E

    Huhtikuiset 2020

    Töissä vielä ja ihan hyvä olokin. Alavatsaa on viime päivät jomottanut pahasti, onkohan nämä niitä liitos tai kasvukipuja. Vatsa pompahti joku viikko sitten pallona ulos ja kauhulla odotan kuinka isoksi tämä kasvaa... hormonit alkavat vaikuttamaan, tuntuu että kaikki masentaa ja itkettää. Onko...
  12. E

    Huhtikuiset 2020

    Tiedättekö onko jossain sivulla jotain ideaali raskausajan ruokavalio-ohjeistusta? Voisi yrittää parantaa ruokavaliota niin että vauva saisi parhaimman hyödyn. Kieltolistat löytyy, mutta ohjeistus "syö näin" olisi helpompi :D
  13. E

    Huhtikuiset 2020

    No niin tuo googlekin näyttävästi sanookin, että vasta 30vk eteenpäin, kiitos tiedosta! Minulla neuvolatäti sanoi jo nyt ja antoi ohjeet, vaikka sanoin, että en vielä tunne noin paljoa, mutta "kyllä ne nyt jo tuntuu ja päivystykseen jos ei tunnu". Onneksi en vielä mennyt vaikka joulu menikin...
  14. E

    Huhtikuiset 2020

    Kuinka hyvin tunnette liikkeitä? Minulla on niin vaihtelevasti, istukka edessä. Ultrassa näyttää polskivan vauhdilla mutta itsestä tuntuu että maailman laiskin ja hennoin vaavi. Nämä on tietty yksilöllisiä..rv 23
  15. E

    Huhtikuiset 2020

    Onko teillä ihan neuvolassa mitattu noita vitamiinipuutteita? Mielenkiintoinen, tåytyy itsekin pyytää. Olen ihan perus raskausmultivitaa syönyt ja siinähän ei pitoisuudet mitään älyttömiä ole.
  16. E

    Huhtikuiset 2020

    Oletteko tehneet paljon muutoksia elämään raskaanaollessa? Onkohan mulla mennyt jotain huomaamatta, kun ihan samoin elän. Ruoista maito ja lihatuotteet on tarkemmin syynissä, mutta muuten ei muutoksia. Ja vitamiinit vaihdettu raskausmultiin.
  17. E

    Huhtikuiset 2020

    Tänne kuuluu hyvää, potkut on alkanut tuntumaan ja tuntuu oudolta että näin vaan mennään puoliväliä! Olen selvinnyt kohtuullisen helpoilla oireilla mitä teitä muita seuraa, töissä jaksaa 100% ja arkikin samanlaisena pysytellyt. Nyt olin flunssassa pitkään mikä väsytti, mutta alkaa menemään sekin ohi
  18. E

    Huhtikuiset 2020

    Alavatsassa on viiltäviä kipuja enemmän kuin aiemmin, muttei muuten kipuiluja muualla. Tuntuisi oudolta että reidet särkisi jos kohtu kasvaa, tiedä sitten kyllä. Jos olet liikkunut erilain ja lihaskipuja?
  19. E

    Huhtikuiset 2020

    Aivan niin kuin kertyisi niin vuoden olet pois, onko kenelläkään tarkoitus jakaa miehen kanssa enemmänkin vanhempainvapaata? Tuntuu oudolta olla vuosi pois töistä
  20. E

    Huhtikuiset 2020

    Ilmoittaudun joukkoon mukaan. Oletteko jo miettineet äitiysloman pitoa ja kuinka kauan töistä pois? Milloin ilmoitatte töihin?

Yhteistyössä