Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2021

    @_hosuli_ laitoin sähköpostin yvnä tänään fb ryhmään liittymistä varten.
  2. M

    Tammikuiset 2021

    Joo oon iltasinkin tosi jäässä, mutta myös päivällä monesti tosi kylmä vaikka nyttenkin ollut lämpösiä päiviä niin mulla pysyy pitkähihaset ja takit päällä visusti.
  3. M

    Tammikuiset 2021

    Mulla mies päivitteli rintojen suuruutta ennen plussaa josta asti ne on olleetkin enemmän ja vähemmän arat, välillä meinaa ees liivejä pystyy pitämään kun nännitki törröttää niin että viiltää, pitää pian jotain muita liivejä jo katella kun normi kaarituelliset vanhalla koolla tuntuu jo nyt...
  4. M

    Tammikuiset 2021

    Hyppään kans varovaisesti mukaan porukkaan. Sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin ja eilen vielä digin "raskaana 2-3" Kierrot heitelleet 27-42 kp välillä. Yritystä takana n. 10kk Ennestään lapset 07/2011 ja 04/2013 ja nyt kolmannen LA laskureiden mukaan 23.1.2021 mutta varmuutta ei oo kun...
  5. M

    Toiveissa vauva 2021

    Huhhuh.. Oon ollu täältä ja kaikista yritykseen liittyvästä nyt tietoisesti pois jonkin aikaa koska aihe alko jo stressaamaan niin paljon ja tuntu menevän liialliseksi yrittämiseksi ja pettymyksiksi.. Mutta sit sain ajan lääkäriin jossa piti alkaa tutkimaan kiertojen epäsäännöllisyyttä...
  6. M

    Toiveissa vauva 2021

    Tänään Kp6/27-42
  7. M

    Toiveissa vauva 2021

    Masu90 / 29v / 3. / ya 9/19 Ilmoitan vasta uuden kierron alkaessa tiedot, katselen nyt kuinka pitkäksi tää kierto venyy..
  8. M

    Toiveissa vauva 2021

    Mä voisin kans hypätä jo tänne tuolta 2020 ryhmästä, koska negan tein ja kierto venynyt taas jo 41, en tiedä kuinka saisin kierrot taas tasaantumaan kun on nyt heitellyt 27-42 välillä. Meillä siis lapset 07/11 ja 04/13, nyt kolmas ja viimeinen ollut haaveissa jo pidempää, yrityskierroissa en oo...
  9. M

    Haaveena vauva 2020

    En saa taaskaan luettua kaikkien muitten kirjoituksia, tää uus palsta ei oo toiminu mulla puhelimella.. Mutta itellä ei tärpännyt viimisessäkään kierrossa vuodelle 2020 vaan kierto on taas venynyt nyt kp41 eikä menkkoja kuulu vieläkään.. En tiedä kuinka saisin kierrot tasaantumaan, 42 ollu...
  10. M

    Haaveena vauva 2020

    En oo käynyt täällä nyt hirveesti lukemassa enkä kommentoimassa koska tää uus palsta ja oon yrittäny nyt olla ajattelematta koko raskaus yritystä.. Huomenna Kp 5 kierto oli taas 30 ja 2kk syöny nyt vehnänalkioöljyä, toivottavasti siitä olis nyt sit apua kierron tasaamiseen, koska nyt heitellyt...
  11. M

    Haaveena vauva 2020

    Kp1 En enään tiedä mihihin nää kierrot on menossa nyt kierron pituus 35pv ja sitä edellinen 42pv mitähän ens kerralla ja mistähän tällänen yhtäkkinen heittely lähes heti kun alettiin yrittämään sen sijaan et saa tulla jos tulee niin kierrot alko heittämään enkä oo enään pystyny sanomaan...
  12. M

    Haaveena vauva 2020

    Onnea kaikille plussanneille! :love: Itse yrittänyt olla miettimättä koko asiaa ollenkaan ja tänään taas menkat 2päivää myöhässä, negan tein. Viime kierto oli poikkeuksellisesti 42pv nyt siis vaan odotan tuleeko tästäkin kierrosta yhtä pitkä. Ovista en oo tikuttanut. (n)
  13. M

    Haaveena vauva 2020

    No mutta kun oireet katos ajat sit niin olin aivan varma etten raskaana ole, niin parempi tämäkin kun joka päivä varmistella ja tehdä nega testejä. Eli uusi kierto uusi yritys. Ei tartte ainakaan epävarmuudessa elää enään.
  14. M

    Haaveena vauva 2020

    Vihdoin kierto sai päätöksen ja menkat alkoi huomenna Kp 3 Ei mitään tietoa miks kierto veny yhtäkkiä 12 päivällä.
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo on, ainut milloin jäänyt menkat pois on ollut raskaudet. Muuten aina kierrot 27-30
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei vahistunut vaan nega tuli. En itse kans enään luota noihin haamuihin. Mutta menkat ei oo alkanut vieläkään nyt jo kp 40, 10pv menkat myöhässä. (n):(
  17. M

    Haaveena vauva 2020

    Noniin, niin kuin arvasin oireiden katoamisesta niin tänään tuli puhdas nega. Mutta menkkoja ei vaan kuulu ja kp 38/27-30
  18. M

    Haaveena vauva 2020

    @W.we en oo uskaltanut testiä tehdä kun oireet hävis eilen, menkat kuitenkin edelleen pois. Pelkään et se oli taas vaan joku viivan paikka, en halua nähdä sitä negaa.
  19. M

    Haaveena vauva 2020

    En oo uskaltanut testata vielä tänään, pelkään niin sitä ettei se ookkaan mikään oikee plussa, mutta menkat edelleen poissa.
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näkeekö kukaan muu tässä mitään?

Yhteistyössä