Hakutulokset

  1. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mut voi lisätä tuonne lapsen saaneiden listalle :) 9.7 syntyi ihanista ihanin pieni poika, johon olen niin rakastunut. Hoidoissa siis olen ehtinyt olla 6 kk (lahja-alkio ulkomailla), raskaus oli helppo ja synnytyskin meni hyvin (vaikka tulikin sektio toivomani vesisynnytyksen sijaan). Sektiosta...
  2. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Täällä on viikkoja 32 ja mulla on kova tunne että syntyy etuajassa. Raskaus on mennyt todella hyvin, vaikka olin varautunut mahdollisiin vastoinkäymisiin. Olen positiivisesti yllättynyt miten hyvin neuvolassa ja kaikkialla on suhtauduttu tällaiseen "varttuneempaan äitiin". Elämäntilanne taas...
  3. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Täällä tänään viikkoja tasan 25 ja juhlistin sitä käymällä naistenklinikan päivystyksessä kun päivällä kompastuin kadulla ja lensin suoraan mahalleni. Liikkeitä ei tuntunut, mutta jotenkin luotin siihen että vauvalla on kaikki hyvin. Hän ilmeisesti nukkui läpi iskun ja heräsi vasta kun kätilö...
  4. Ä

    Mitä mieltä nimestä Maura Inkeri?

    Inkeristä tykkään itse niin paljon, että olisin antanut sen omalle lapselle, mutta tulossa onkin poika :) Maura kuulostaa mun korvaani vanhanaikaiselta ja turhaan kovalta.
  5. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mun kohdalleni voi päivittää LA 29.7, raskausviikot voi poistaa
  6. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mä oon se Latviassa käynyt, lahja-alkio tosiaan siirretty ja nyt rv 10+2. Hoidoissa olen ollut itsellisenä. Katsoin myös virolaisia klinikoita, mutta Latviassa oli nuoremmat luovuttajat ja hintataso Viroa edullisempi. Klinikka oli tämä: https://www.neaugliba.lv/ Mun tilannettani hankaloitti...
  7. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Minut voi kai varovasti siirtää plussanneiden pinoon. Viikkoja tänään 8+5. Kävin jo ultrassa 7+0 ja sieltä löytyi pieni jolla vahva syke. Välillä kaikki raskausoireet katoaa ja alan jo hermoilla onko siellä kaikki hyvin, mut yleensä silloin tulee niin voimakas pahoinvointi että ei...
  8. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Uskallanko edes kirjoittaa... Klinikan suosittelema testipäivä olisi ollut 25.11, mut kun näin tänään kaupassa raskaustestin, päätin testata. Ja plussa tuli! Kaveri siellä masussa on ilmeisesti tuottanut riittävästi HCG:tä että viesti tuli perille jo nyt (ja päiväpisusta). Toivottavasti pitää...
  9. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tsemppiä limakalvon "kasvattamiseen"! Itsekin oon kokenut sen, että alkio ei sulatuksen jälkeen jatkanut normaalia kehittymistään vaan koko yritys meni pieleen. Mutta en anna näiden ainakaan vielä lannistaa.
  10. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Testaan joskus tässä 3 päivän päästä niin kuin viimeksi. Tämä kemiallinen oli nyt syyskuussa. Mulle tuli tosi vahvat oireet heti alusta, pahoinvointia, valtava väsymys, hengästymistä, jne jne. Sit ne heikkeni aika paljon. Oisko ollut viikko 6+jotain. Ajattelin varmistaa Clearbluen digistestillä...
  11. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei taas, Olin täällä jonkun aikaa keväällä ja kesällä, sitten raskauduin lahja-alkiolla, mutta olikin sitten kemiallinen. Nyt on uusi yritys menossa, pp7 tänään, on ollut samoja oireita kuin viime kerrallakin, joten . Viime kerralla testasin plussan jo pp10.
  12. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tämä klinikka: https://www.neaugliba.lv/
  13. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    En ole kirjoittanut tänne aikoihin. Ensin koronan takia hoidot olivat tauolla, sitten jatkuivat mutta tuloksetta. Tehtiin siis 2 lahja-alkion siirtoa, kolmannessa yrityksessä pyysin viljelemään 2-päiväistä alkiota blastokystiksi, eikä se kehittynyt, en siis päässyt siirtoon. Lasku tuli tästäkin...
  14. Ä

    Luget ja flunssaoireet

    Nyt menossa 4. PAS-yritys (lahja-alkio) ja joka kerta on ollut selkeät flunssaoireet päällä. Alan epäillä että liittyy lugesteroniin, vaikka ei sellaisia sivuoireita missään mainita. Onko muita joilla vastaava? Nyt tietysti vähän hankala, kun kuitenkin miettii pitäisikö lähteä koronatestiin...
  15. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    En ole kirjoitellut tänne viim. 3 kk:n aikana, mutta eipä ollut mitään kertomistakaan. Hoidot olivat tauolla ja sitten kun klinikat aloittivat hoidot taas, mulla ei käynnisty kierto. Todella turhauttavaa. Mulla siis puuttuu munasarjat mutta kohtu on, niinpä vuoto saadaan aikaiseksi hormonien...
  16. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulle soitti tänään lääkäri, hoidot paussille. Osasin odottaa tuota ja itsekin mietin tunnetaanko tuon viruksen vaikutus raskauteen. Pettynyt tietysti olin. Mulla tulee pian ikä vastaan, vajaa vuosi aikaa hoidoille ja sen jälkeen olen niihin liian vanha. Siihen lääkäri sanoi että tällainen...
  17. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla 10. päivänä UÄ ja jos limakalvo sopivan paksuinen, siitä parin päivän kuluttua siirto.
  18. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Te joilla on hoidot kesken, vaikuttaako korona suunnitelmiinne? Laitatteko paussille?
  19. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Veritesti tänään negaa, lääkärin mukaan 100% varma vaikka siirrosta 14 pv. Se oli sitten eka yritykseni. Päätin olla lannistumatta. Hemmottelen itseäni, syön hyvin (graavilohta! homejuustoja!) ja eikun uus yritys. Huomenna aloitetaan uusi kierto (mulla ei omaa kiertoa ole) ja uusi PAS olisi...
  20. Ä

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Inkivääriä just ikävöin. Normaalisti käytän sitä tuoreena valtavat määrät varsinkin näin flunssakautena. No nyt ainakin tiedän mitä tankkaan ennen seuraavaa siirtoa jos testi näyttää huomenna negaa. Graavilohta, mätiä, homejuustoja, inkivääriä... Alkoholin olen lopettanut kokonaan joitakin...

Yhteistyössä