Hakutulokset

  1. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Hyvää pääsiäistä kaikille ketjuun :coffee: Anteeksi, etten ole vastannut viesteihin. Olen todella väsynyt.
  2. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Sydis, voisit tulla joskus näyttäytymään :giggle: Välillä mietin oletko edes elossa... :oops:
  3. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Tulin pikakäynnille palstalle. Nyt alkaa olla todellinen uniaika - petiin siis :sneaky: Hyvää yötä kaikille! :sleep:
  4. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    :cautious:
  5. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Minä tarvitsen voimahalauksen :unsure:
  6. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Voima ja energia ovat aina tarpeen :sneaky:
  7. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Ja sinun viesti lämmitti oikeasti. Olen ollut lomalla ja vietän paljon aikaa yksin. Välillä se tuntuu tosi kurjalta ja ikävältä. Sinun viesti oli piristys siihen olotilaan. :giggle: Hyvää kevään alkua ja toivottavasti sinulle kuuluu hyvää! (y)
  8. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Ellu - muistan, kun sanoit viime syksynä, että tule joskus myöhemmin kirjoittelemaan kuulumisia. Nyt sitten tulin :giggle:
  9. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Minua on ajateltu - wow! :oops: Kiitos, tuo lämmitti :)
  10. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Pitkästä aikaa palstalla. Ajattelin vain tulla pistäytymään. Ja toivottaa voimaa ja energiaa jokaisen palstailijan talveen! :giggle:
  11. -Tosiystävä-

    ❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

    Hyvää joulun odotusta kaikille (y)
  12. -Tosiystävä-

    Top10-ruokaäänestyksen finaali!!!

    Äänestetty :giggle:
  13. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    :unsure:
  14. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    :oops:
  15. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    :sleep::sleep::sleep::sleep:
  16. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Halusin vastata, koska toinen oli nähnyt vaivaa ja laittanut viestin :giggle: Minulla oli myös uutta asiaa: milloin tulen takaisin suurin piirtein.
  17. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Vastailen vielä tänä iltana tulleisiin viesteihin (y)
  18. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Hyvää yötä kaikille ystävilleni :love::sleep: ja anteeksi vielä suuttumisesta :censored:
  19. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Kirjoitit vielä viestin! :p Tarvitsen tosiaan pikku tauon palstasta - täytyy saada muuta ajateltavaa ja kulkea uusia polkuja :sneaky: Mutta joulun aikaan tulen varmasti palstailemaan :giggle:
  20. -Tosiystävä-

    UNIAIKA

    Kiitos Latte :sneaky:

Yhteistyössä