Hakutulokset

  1. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Paljon itse kukin sai alkioita, tai mikä nyt tilanne niiden osalta? Tsemppiä kaikille ❤️
  2. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Jännityksellä olen seurannut viimeisimpiä käänteitä. Mikä tilanne hoidoissa olevilla nyt tänään?
  3. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ivf-hoidosta positiivinen kokemus. Meilläkin selittämätön lapsettomuus. Ei ole ollut kiinnittymisyrityksiäkään koskaan tietääksemme. Mutta monella tutullani on ollut haasteita esim. kiinnittymisessä ja ivf on tuonut avun. Syyt on niin erilaisia, miksi ei ole kevyemmillä hoidoilla onnistunut...
  4. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Onnea @Samppa40 ❤️ ja @Pupuna112 ❤️ Omaan kiertoon tehdyn PASin jälkeen terolut loppui minulla testipäivään, sama oli tuoresiirrossa.
  5. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    Muistan sinut. Onnea yritykseen ❤️
  6. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos onnitteluista ❤️ tsemppiä kaikille jatkoon! Kannustan hakemaan apua. Lapsettomuushoidot eivät ole helppo polku, mutta useissa tapauksissa kaiken vaivan arvoista.
  7. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Testasin tänään, PAS onnistui ❤️ toivottavasti päästään loppuun asti ❤️
  8. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    Dpo 15 ❤️ saa lisätä plussanneisiin ❤️
  9. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    Olen hyvin usein hankkinut viherkasvin, kun menkat alkaneet. Hoitaakseni sitten niitä kasveja. Joka kevät kasvatan myös jotain kukkia ja joinain vuosina tomaattia, salaattia jne.
  10. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    On ylipainoa, ollut koko aikuisiän, ainakin painoindeksin mukaan. Ajoittain olen ollut lähellä normaalin painon rajaa, mutta silloin todella tiukalla ruokavaliolla ja rankalla liikunnalla. Pyrin syömään säännöllisesti ja liikkumaan päivittäin. Mukavahan se olisi, että painoa olisi vähemmän...
  11. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Tsemppiä tuleviin käynteihin ja tutkimuksiin. Ja tähän toisen yritykseenkin ❤️ Mielenkiintoista lukea eri vaiheissa ja erilaisissa hoidoissa olevien kokemuksista.
  12. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    @Vohvelitohveli mikä tilanne sinulla? Otin piinalistalta pois, kun päivät huitelivat yli 20. Kerro, niin pääset takaisin listoille :)
  13. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  14. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    @Mimerkki mahtavaa ❤️ toivotaan parasta ❤️
  15. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    Tsemppiä sinne ❤️
  16. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    😆😆😆😆 Naurattaa hirveästi
  17. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Toivottavasti nyt kiinnittyisi ja jatkuisi raskaus. Tsemppiä piinailuun ❤️ mitä kaikkea on tutkittu? Millaisia lääkkeitä alkionsiirrossa sulla? Jos haluat kertoa.
  18. minttuni

    Haaveena vauva 2024

    Esikoinen on tuoresiirrosta, ja nyt saman hoitokierroksen pakastealkio siirretty. Eli tällä kierroksella ensimmäinen siirto. Meillä ei ole löytynyt syytä lapsettomuudelle, niin en tiedä onko ongelma vain hedelmöittymisessä vai voiko kiinnittymisessäkin olla jotain. Oireita ei ole ollut muuta...
  19. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Tsemppiä testaamiseen, toivotaan parasta ❤️
  20. minttuni

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mun sukulaisella jotain tällaista, että tarvii tujummin, että raskaus jatkuisi. Hedelmöittymisessä ei ongelmaa, koska useita raskauksia alkanut. Kun oikea lääke löytyi, niin raskaus jatkui ja lapsi syntyi. Yritän muistaa kysyä tarkemmin vinkkiä häneltä. Mielenkiintoista kuulla sitten tiukuna...

Yhteistyössä