Hakutulokset

  1. H

    ~Elokuiset 2020~

    Onneks meillä oli tuo ultra just ennen tuota kieltoa ja mieskin pääsi vielä paikalle Mulla potkuja tuntuu vähän enemmän, mut hyvin vähän tunnen hentoa liikettä vaikka tyyppi kyllä ultrassakin mylläsi paljon. Jännä, kun istukka takana. Esikoisessa se oli edessä ja silti potkut oli kovia.
  2. H

    ~Elokuiset 2020~

    Tää korona on kyllä ihan painajainen. Mies on lentäjä ja ei paljon etätöitä voi tehdä. Mikä myös siis tarkoittaa sitä, että koko ajan altistuu tuohon tautiin. Yhdellä lennolla oli ollut jo koronaepäily matkustajalla, mutta se vissiin ei ollut kuin epäily. Toisaalta paljon lentoja nyt...
  3. H

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli hyvin. Tyttö tulossa, kuten NT-ultrassa veikkailtiin <3 Ahdistaa tuo korona todella paljon. Tekisi mieli jäädä etätöihin mutta ainakaan toistaiseksi se ei oo mahdollista tai työnantaja ei ole suostumusta antanut. Olen lasten ja nuorten kanssa...
  4. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla painoi flunssa päälle ja viikonloppu alkoi siis tänään, kun esimies passitti kotiin. Ärsyttävää, kun ei millään saisi lääkitä itseään. Tekis mieli inkivääriteetä, mutta kun ei sitäkään saa.:cautious: Mulla tänään 18+5, aika hurjaa! Viikon päästä pe olisi rakenneultra, en malta millään...
  5. H

    ~Elokuiset 2020~

    @Metsäntähtl Tervetuloa! Mulla oli nuorempana semmonen olo, että en ehkä lapsia halua ja esikoisen jälkeenkin oltiin pitkään sitä mieltä, että kyllä se yksi riittää :D Kummasti se mieli muuttui ja vaikka välillä tuo uhmaikäinen sylettää ja ajatus siitä, miten helppoa elämä ois ilman lapsia...
  6. H

    ~Elokuiset 2020~

    @merin Joo! Muutto on yhtä muuttolaatikkoa ja jotain verhoja vaille valmis. Mutta jo viikon verran ollaan ihan normaalia elämää eletty ja alkaa jo näyttää omalle kodille. Ihan mahtavaa, kun on iso keittiö ja kodinhoitohuone! Helpottaa tätä lapsiperhearkea niin paljon. Esikoinen on tosi...
  7. H

    ~Elokuiset 2020~

    Toki tosi iso kynnys on lähteä keneltäkään kyselemään raskaudesta. Jotenkin vaan tuntuu, että oma työyhteisö on sen verran ”hävytöntä”, että joku kysyisi kuitenkin. Varmaan tässä käy niin, että luulen, et kukaan ei tiedä raskaudesta ja sitten kun paljastan, niin kaikki on, että ”no vihdoinkin sä...
  8. H

    ~Elokuiset 2020~

    Vitsi kukaan töissä ei vieläkään ole kysellyt raskaudesta vaikka en enää mihinkään kaapuihin ole pukeutunut. Nyt tuli sellainen fiilis, että otan haasteen vastaan ja piilottelen mahaani niin pitkään kuin pystyn. Jos sais ainakin tuon pari viikkoa pidettyä salassa ja sit rakenneultran jälkeen...
  9. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mitähän mä viimeks sekoilin :D Onhan tässä vähän enemmän ultraan, kun se on perjantaina 13.3. Klo 13. Varasin aikas uhkaavan ajankohdan, mut toivon, että 13 oiskin onnennumero. Joka tapauksessa melko pian se on jo! Hullua ajatella, että nyt jo 17+4. Tänään ajatellin laittaa töihin vähän...
  10. H

    ~Elokuiset 2020~

    Tää uus ilme on kyllä syvältä. En päässyt koko viikonloppuna edes kirjautumaan tänne, kun tuohon salasana-kohtaan ei pystynyt kirjoittamaan. Meillä muutto alkaa olla finaalissa vaikka vielä toki paljon tehtävää ja hankittavaa. Rikoin muutossa polveni ja rappuja on tosi hankala mennä alaspäin...
  11. H

    ~Elokuiset 2020~

    Palaan siis paikalle, kun tilanne rauhoittuu. Aikamoinen homma vielä jäljellä. Yöllä heräsin kamalaan vatsakipuun eli pitäis varmaan ottaa vähän iisimmin. Ei vissiin tee hyvää kantaa tavaroita ja ravata portaita.
  12. H

    ~Elokuiset 2020~

    Pari päivää olen poissa ja tää on aivan muuttunut! Kääk! Kiitos tsempeistä kaikille, muuttohässäkkä vaan jatkuu... o_O
  13. H

    ~Elokuiset 2020~

    Huhhuh! Meillä alkoi tänään muutto ja onpahan tullut rehkittyä. Oon myös juonut ihan liikaa kahvia ja kokista ja päivä mennyt hyvin vähällä ruoalla, joka suurimmaksi osaksi koostui pizzasta. Meillä ei ihan hirveästi ole muuttoapua tarjolla, joten aika paljon saa kahdestaan miehen kanssa puuhata...
  14. H

    ~Elokuiset 2020~

    Ja @merin vielä tuohon johonkin aikaisempaan, niin ei onneksi tarvitse mennä sokerirasitukseen vaikka olin varma, että iän puolesta jo joudun. Pelkään verikokeita kuollakseni, joten koitan välttää niitä...
  15. H

    ~Elokuiset 2020~

    @KeepGoing Mä kävin ultrassa Kotkassa. Asutaan tosin siis Uudellamaalla ja rakenneultraan ollaan menossa Porvooseen. Kotkassa oli 4D-ultrat ja tosi pätevä kätilö, joka katsoi kyllä tosi tarkkaan kaiken. Vähän harmittaa, että rakenneultraan ei sinne mennä, mutta nyt muuton jälkeen Porvooseen...
  16. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla oli tuo ultra vasta 13+4 viikolla. Piti olla 12+6, mutta la sitten siirtyikin. Hyvin onnistu ultra ja saatiin vahva veikkaus sukupuolesta! Eli ei se liian myöhäinen ole. Täällä suositellaan tehtäväksi 12+4 - 13+6.
  17. H

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä oli aamulla neuvola. Muuta kritiikkiä ei oikeastaan tullut, mutta paino oli tippunut :eek: Saatiin myös koko perhe influenssarokotteet. Ilmeisesti influenssakausi on myöhässä, joten suosittelivat ottamaan nyt viimeistään. Otin myös esikoista odottaessa.
  18. H

    ~Elokuiset 2020~

    @KeepGoing Meillä vissiin on jossain ne jarrupalat. Mies meinas, että vaihtaa ne, kun laitetaan myyntiin nuo (siis ennen kuin vauva ilmoitti tulostaan ja ajateltiin lapsiluvun olevan 1), mutta täytyy nyt jo vaihtaa. Jousetkin on uudet, mutta niitä ei kai jotenkin voinut itse vaihtaa. Tai ainakin...
  19. H

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä on kans nuo Tutek Turranit, mutta jarrut ja jousitus on rikki. Ollaan siis surutta menty metsässä, Suomenlinnassa ja ties missä noilla ja ollut todella kovalla käytöllä eikä olla paljoa säästelty. Menee kyllä vielä uuden vauva kanssa ainakin vaunuajan mutta ratasaikaa ei välttämättä...
  20. H

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä töissä on juuri valmistunut isot sisäilmaremontit, mutta eipä niistä ole ollut hyötyä. Ongelma on ilmeisesti ilmanvaihdossa ja niitä ei saada säädetty kunnolla. Mulla on töissä jatkuvasti korvat lukossa ja happi meinaa loppua. Osa oireilee todella paljon vakavammin. Ihan järkyttää kyllä...

Yhteistyössä