Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2023

    Hei, mulla on vaikea ibs ja myös vaikeita vatsakramppeja välillä. Esikoisen raskaudesta sen takia jouduinkin kohdunulkoisen epäilynä selvittelyihin, kun en myöskään erottanut onko kivut gyn vai suoliston puolella. Myös tässä raskaudessa kerran söin niin sopimatonta ruokaa että sain noin 10 min...
  2. H

    Syyskuiset 2023

    Täällä käyty vu:ssa ja kaikki hyvin. Yksi sikiö ja syke näkyvissä. Tehtiin myös vatsan päältä, mitä hieman ihmettelin. Saikin mitoiksi viikon pienemmän, eli 6+6, kun itse olen laskeskellut että olisi 7+3 ja neuvolan laskujen mukaan 7+6. Itse uskon että myöhemmin tarkentuu lähemmäs tuota omaa...
  3. H

    Syyskuiset 2023

    Juuri kun pääsin eilen manaamasta tätä pahaa oloani, niin nyt tänään ollut siedettävämpi päivä. Tietty sitten heti ajattelen että nyt ei ole kaikki kunnossa 😅😂 ei sitä vaan voi olla tyytyväinen ilmeisesti mihinkään olotilaan! noh, ma vu. Sen jälkeen, jos kaikki kunnossa, voisin uskaltautua...
  4. H

    Syyskuiset 2023

    Radiin vaikutta ikä kyllä, ja sukurasite. Molemmat syitä, joist voi joutua sokerirasitukseen. En muista kuinka nuori (ja normaalipainoinen) pitää olla, ettei joutuisi. Itse olen hoikka, ei sukurasitetta diabetekselle ja sain esikoisen alle 30v ja silti piti sokerirasitus käydä. Joten lähes...
  5. H

    Syyskuiset 2023

    @jempppis kiitos tsempeistä! Tuoremehu ei mulla toimi, oksettaa enemmän vaan. Kaikki suolainen on parasta, helpottaa edes vähän. Pitäisiköhän itellä ottaa nuo pahoinvointirannekkeet kokeiluun. En muista enää oliko esikoisen raskaudessa tälläistä, kun silloin oli viikolle 15 asti kova...
  6. H

    Syyskuiset 2023

    Hohhoijaa, täällä aika matelee. Täällä jotain 6+2-6+6 välillä. Viime viikko meni vielä aika ok, nyt on viime torstain jälkeen olo huonontunut merkittävästi. Läpi päivän kuvottaa koko ajan. Mitään ei tee mieli syödä, hetkeksi kuitenkin pahin olo helpottaa kun vähän jotain syö. Viime viikolla...
  7. H

    Syyskuiset 2023

    @Sipiriina ihanaa saada sinut tänne plussanneiden joukkoon haaveilijoista 😍 tervetuloa myös muille uusille! täällä liikunta takkuaa 😭 olen yrittänyt hiihtää, lenkkeillä, tehdä kotijumppia ja joogaa ja ratsastaa. Kaikki tuntuu ihan tosi raskaalta. Ratsastus jostain syystä nyt pelottaa, pelkään...
  8. H

    Haaveena vauva 2023

    Ihanaa, hurjan paljon onnea @Sipiriina 😍😍😍 ps. Minä täällä edellen taustailen päivittäin vaikka plussanneissa olenkin. Ei ole mitään oireita edelleenkään ja jotenkin todella epävarma olo onko ketään kyydissä. Katsotaan palailenko vielä takaisin vu:n jälkeen. Toivotaan toki, niinkuin kaikkien...
  9. H

    Haaveena vauva 2023

    Voi! Onnittelut! 😍 toivotaan kovin että pysyy matkassa 🥰
  10. H

    Syyskuiset 2023

    No jotain oireita vihdoin ilmenee täälläkin! Samaa kuin täällä puhuttu, eli ruoka ei meinaa maistua ja tai outoja mielihaluja. Olen syönyt nyt vuorokaudenaikana kokonaisen ruisvarrasleivän juustolla ja suolakurkulla 😛 nuudelikeittoa tekisi mieli, mies onneksi hyvin jo alkanut kyselee mitä...
  11. H

    Haaveena vauva 2023

    @Selis mulle voi tuohon plussan perään vielä päivittää että plussa 1/23. Unohdin sen mainita aiemmin. @Mimerkki selvä haamu! Vahvistumisia ja toivotaanpa kovasti että pysyisi tällä kertaa matkassa ❤️
  12. H

    Syyskuiset 2023

    Niin ja ps. ihanan aktiivisia olette, jatkakaa samaan malliin! Facesta onen myös kiinnostunut jatkoon, kunhan tosiaan ekat ultray käytynä. ja pahoinvoinnista oli puhetta, oma esikko on tyttö ja oli siis hirveä läpi päivän pahoinvointi ja jouduinnesteytykseenkin useampaan otteeseen. Olen kuullut...
  13. H

    Syyskuiset 2023

    Heips, täällä uusi ilmoittautuisi mukaan! Listoille en vielä tule, ekan ultran jälkeen sitten. Kovassa pohdinnassa nyt varatako aikaa varhaisultraan, esikoisesta en käynyt, mutta nyt jotenkintosi epävarma olo tästä raskaudesta, koska ei ole mitään oireita (esikoisesta oli vahvat alusta alkaen ja...
  14. H

    Haaveena vauva 2023

    Huomenta. Tänään lähes tasavahvat viivat testattu, lähti testi siis kuitenkin tummenemaan, vaikka toissapäivänä näytti pahalta. kai se on uskallettava siirtyä plussanneisiin, vaikka vielä absurdilta tuntuukin. Jatkan kyllä täällä lukemista ainakin siihen asti kunnes eka ultra takana ja...
  15. H

    Haaveena vauva 2023

    Selvä haamu, tarrasukkia ja vahvistumisia! @Tinde91, hienosti sulla vahvistunut! 🤩Itselläkin eka 2pvn välinen harppaus oli vastaava, nyt sit seuraavan 2 päivän aikana ei juurikaan tummumista. Peukut pystyyn, että kun huomenna testaan, olisi vähän vahvistunut, jännittää.
  16. H

    Haaveena vauva 2023

    @Fazeriina82 täällä pitäisi olla reaktimahdollisuutena ❤ Sitä tuolla hymiölläni halusin viestittä. Ihanaa että teillä on jo lapsia, mutta onhan tuo silti raskas tilanne. Tsemppiä ja toivotaan teille vielä pientä ihmettä ❤ @Tinde91 voihan noissa yksittäisissä testeissäkin olla eroa. En nyt ois...
  17. H

    Haaveena vauva 2023

    @Tinde91 toivotaan tosiaan että tarraisivat nyt kiinni molemmilla! 😍 meinaatko jatkaa testailua vielä? Itse varmasti testaan vielä viikonloppuna ja tarv vielä ens viikolla. Onko sulla oireita? Mulla ei edelleenkään mitään, joka hieman huolettaa… @Nokare, jos tämä nykyinen plussa on pysyvä, niin...
  18. H

    Haaveena vauva 2023

    Huomenia. Täällä tein testin, edelleen täysin oireettomana, joka näyttää tummuneen kyllä. Olen yllättynyt kyllä että näin kp 30/30 jo noinkin hyvin väriä ottanut, ei esikoisesta ollut. Toki dpo:sta ei mitään tietoa. Toivotaanpa nyt että pysyisi matkassa ❤'][/URL]
  19. H

    Haaveena vauva 2023

    Todellakin tämä, että elää niin muiden tunnelmissa täällä! Lueskelin töissä, mutten ehtinyt kommentoimaan, tuntui niin kurjalta @haaveillen ja @Kuumeilija40 puolesta, jännitin ja odotin niin kovasti teidän tuloksia 😭 suuret pahoittelut negoista, vielä toki sormet ristissä josko yllätyspulussaksi...
  20. H

    Haaveena vauva 2023

    Olis kyllä mahtavaa tosiaan jos nappais, mutta oma pää ei kyllä anna nyt lupaa tähän luotta, jotenkin ihan varma olen ettei viivaa enää parin päivän päästä ole 😓 olisin sinullekin suonut plussan, mikäs dpo sulla oli, voisiko vielä plussaksi kääntyä? @Kuumeilija40 ihana kuulla 😍 laitahan...

Yhteistyössä