Hakutulokset

  1. V

    siilinjärvi

    Morjens! Onko uutta tapaamista suunnitteilla? :) Miten kellekkin käy? Meillä kyllä mies jää nyt lomalle mut ei kai se estä mua tulemasta... =)
  2. V

    siilinjärvi

    Myöhässä ilmoitan että en tällä kertaa ehdi mukaan tapaamiseen mutta ensi kerralla yritämme tulla...
  3. V

    siilinjärvi

    Sopii :wave:
  4. V

    siilinjärvi

    Ehdotelkaa aikoja mikä kävisi niin pääsisi kaikki mukaan =)
  5. V

    siilinjärvi

    \ Tänne käy se aika oikein hyvin. :wave: ja onks se nyt se fontanellan leikkipuisto tapaamis paikka?
  6. V

    siilinjärvi

    Meille myös kävisi se 6.7...Mutta se iltapäivä olisi parempi, mutta pääsemme toisaalta mihin aikaan =)
  7. V

    siilinjärvi

    Meille kävis ensi viikolla oikeastaan mikä päivä vain, mutta ehdottakaa joku hyvä päivä. Mutta iltapäivä kävisi paremmin et typy ehtisi nukkua päikkärit...Yleensä ollaan päikkäreillä 11-13 =)
  8. V

    siilinjärvi

    Me ei päästä sillo maanantaina kun tulee mummi ja minun sisarukset kylään. Mutta katsotaan myöhemmäksi uudestaan josko sillo päästäisi. Tämä kesä on aina semmosta liikkeellä oloa. Eskoinen ei ole heinäkuussa hoidossa niin se kuu on sit hyvä =)
  9. V

    siilinjärvi

    Meille ei käy vasta kun juhannuksen jälkeen, nyt on kaikille muille päiville jotain muuta... :/
  10. V

    uusia tuttuja siilinjärveltä

    Minä kiinnostuin :wave: mutta jostain syystä en pääse sähköpostiini kirjoittamaan viestiä. Elikkäs olen -04 ja -06 syntyneiden tyttöjen äiti Siilinjärveltä. Itse olen 25v. ja avomies on 28v. Ystäviä on täällä päin vähän vaikka koko ikäni olen täällä asunut :\| Yritän vaikka joku muu päivä...
  11. V

    siilinjärvi

    \ Ei kai tässä keskustassa muita ole, mut ajattelin että siinä ihan varmastikko. =)
  12. V

    siilinjärvi

    \ Ai fontanellan edessä olevassa leikkipuistossa. Mä ainakin voisin, mutta nyt on kyllä ainakin viikko eteenpäin kiireistä aikaa =)
  13. V

    siilinjärvi

    ilmottaudun :wave:
  14. V

    Mesekavereita pohjois-savosta

    Laitoin sulle sen yksityisviestin =) Kun kirjaudut sisälle niin jossain siinä keskustelu sivun etusivulla pitäisi lukea että olet saanut viestin tms ja silloin voit lähettää minulle y-viestiä kun olen kirjautuneena. Ja siihen pääsee profiilin vieressä olevasta kohdasta. En tiijä tuliko tää nyt...
  15. V

    Mesekavereita pohjois-savosta

    \ Räisälästä ollaan. =)
  16. V

    Mesekavereita pohjois-savosta

    ei onnistu vieläkään kirjautuminen... :ashamed:
  17. V

    KUOPIO!!!

    Minä olen 25v. ja lapset 2v ja 2kk :wave: :wave:
  18. V

    Mesekavereita pohjois-savosta

    \ Minä olen myös s-järveltä. En pääse kirjautumaan niin jos oisit yksityisviestinä laittanut sen mese osoitteen =)
  19. V

    KUOPIO!!!

    Siilinjärvi myös :wave:
  20. V

    Mesekavereita pohjois-savosta

    Minäkin täällä kaipailen mesekavereita ja uusia ystäviä pohjois-savon suunnalta. Minulla on 2vuotias Laura tyttö ja 1,5kk Veera tyttö. Isikin löytyy 28v. ja itse olen 25v. Isi on päivät töissä niin tiedä vaikka ystävä löytyy läheltä niin voimme vaikka tavata kahvittelun merkeissä. Laittakaa...

Yhteistyössä