Hakutulokset

  1. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Jmilla No minä ehdin vetää useamman satsin ei suositeltavia lääkkeitä ennen kun tiesin olevani raskaana, siis ennen menkkojen poisjääntiä (n). Mut en mieti asiaa sen enempää kun en sille mitään voi ja tiedän, että mikään noista nyt ei oo silleen selkeesti haitallinen kun soitin paniikissa...
  2. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Kettupieni, tsemppiä! Itsellänikin on ollut koviakin selkäkipuja, mutta mulla selkeästi ainakin osittain johtuu siitä kun en pääse liikkumaan pahoinvoinnin vuoksi eli olen lähinnä maannut sohvalla ja sängyllä päiväkausia... Voisiko olla siis lihaskipua? @Jmilla Mulla on ollut erittäin...
  3. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Appelsiiniomena Samaa mietin :unsure:. Tässä liityin jo ryhmään kun oletin sen olevan salainen, ei vissiin oo sit kuitenkaan. Mietin nyt tässä jos joku menee mun profiilin niin näkeekö halutessaan, että oon ton ryhmän jäsen? Tai jos joku kaveri pistää fb-hakuun ryhmän nimeen niin tuleeko siihen...
  4. P

    ~Elokuiset 2020~

    Ihania uutisia @rosemarie ja @Sunshine90 ! :) Mäkin laitoin nyt kaveripyyntöä ja ehkäpä toi ryhmä vois olla ihan kiva kun on kerran salainen :). Onko muilla muuten tullut raskaudessa sellaisia taikauskoisia juttuja :D? Itse en tosiaan oo mikään taikauskoinen ihminen noin yleisesti ottaen...
  5. P

    ~Elokuiset 2020~

    Voimia @odotuksenodotus :(! Tervetuloa uusille ja tsemppiä varhaisultraan niille, jotka sinne on menossa! Itselläni on ollut kohta viikon tää migreeni. Oon ottanut jo maksimit kotona lääkkeitä, täsmälääkettä yms ja enää ei voi ottaa kun noissa on rajoituksia tietenkin raskauden ajalle. Eipä...
  6. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Marilainen Itse taas ymmärsin niin päin, että Suomessa pitäisi olla tosi tarkkana tuon toksoplasmoosin kanssa.. Etelä-Euroopassa, Aasiassa yms ilmeisesti useat ovat jo sairastaneet tuon ennen raskautta, mutta Suomessa ei välttämättä ja tauti on vaarallinen jos raskaana sen saa ekaa kertaa.. Joo...
  7. P

    ~Elokuiset 2020~

    Tsemppiä muillekin vatsakipujen kanssa painiville! Itse olen hermoillut koko päivän.. Sain apteekista jonkun raskauskirjan ilmaiseksi, siitä säikähdin ja oon nyt ollut paniikissa tuosta toksoplasmoosista ja listeriasta.. Oon aina luullut, että kyllä sen huomaa jos sellaisen saa/ois saanu, mutta...
  8. P

    ~Elokuiset 2020~

    Tervetuloa uusille :) @Sunshine90 miten olet saanut ruuat pidettyä sisällä jos yökkäyksiä tulee? Mulla mennyt nyt niin, että eilen illalla söin iltapalan ja menin nukkuu.. Huono olo vaivasi totta kai.. Sitten yhtäkkiä yökkäsin, lentää oikeasti kaaressa ja oksensin rajusti vatsanesteetkin ulos...
  9. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Helema Kiitos lohduttavista sanoista, eiköhän tämä tästä ja tunteet menee toki vuoristorataa :D ja kiitos @MonaLisa33 myös tsempeistä! Ei huhhuh tätä oloa, ei kun saikkua hakemaan huomenna tai ylihuomenna (kummasta päivästä nyt todistuksen tarviinkaan). Tilanne voisi olla pahempikin, luin...
  10. P

    ~Elokuiset 2020~

    Tsemppiä @MonaLisa33 ja @Helema ! Mun mielestä Helsingissä ja olikohan nyt Lahdessa on semmonen kun Perhe-Arte ja ne tekee noita ultria hieman halvemmalla, koska ultraaja on muistaakseni kätilö. Täällä yksi pahoinvoiva :sick:. En pysty kyllä millään menemään huomenna töihin jos tää ei tästä...
  11. P

    ~Elokuiset 2020~

    Noista tulehduksista: Mulle ainakin sanottiin, että just raskausaikana aktivoituu herkästi kaikki hiivat/pissatulehdukset/bakteerivaginoosit ja muut. Kannattaa varmaan mennä lääkäriin jos epäilee jotain tulehdusta, koska ainakin toi bakteerivaginoosi kuulemma voi nostaa tota keskenmenoriskiä ja...
  12. P

    ~Elokuiset 2020~

    Pahoittelut kaikille, kenellä on mennyt huonosti raskauden kanssa :cry:. Itse en oo jaksanut kirjoitella, oon ollut aika loppu tän tulehduskierteen kanssa. Antibioottikuurilla nyt, mutta näytteen tulos epäselvä niin eivät varmaksi tienneet mikä on. Sain ohjeeksi käyttää tän kuurin loppuun ja...
  13. P

    ~Elokuiset 2020~

    On todella kovia alavatsakipuja :( Itse alan olla aika loppuun palanut näiden alakertaongelmien takia. Ensimmäinen lääkäri sanoi ehkä hiiva, toinen katsoi mikroskoopilla vuotoa ja sen mukaan ois bakteeritulehdus.. Antibioottihoito oli hankala kun ne oli jotain outoja puikkoja, oireet paheni...
  14. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Helema Voi ei :cry:. Oon tosi pahoillani, voimia sinne tuhannesti!
  15. P

    ~Elokuiset 2020~

    Tulenpa nyt päivittämään kun neuvolasta soitti joku aivan ihana ihminen :love:. Kertoi, että voin nyt olla ihan huoletta. Tietysti ovathan nämä tulehdukset aina ikäviä riesoja ja hoitaa nää pitäis. Keskenmenoriski voi nousta jos tulehdusta ei hoida, mutta nyt oon saamassa hoitoa tähän ja sanoi...
  16. P

    ~Elokuiset 2020~

    Lääkärissä käyty ja itkun kanssa sieltä lähdin, oon nyt aivan paniikissa. Kommentoin muiden juttuja myöhemmin kun ajatus kulkee selkeämmin. En ymmärrä yhtään mitä teen väärin :cry:. Mulla on aiemmin ollut bakteerivaginoosia ja oireet ovat pysyneet kurissa käsikauppalääkkeillä, jos ei ole...
  17. P

    ~Elokuiset 2020~

    @Helema Lohdutti hieman, että joku muukin on joskus kokenut tällaista kipua ja kaikki on voinut mennä ihan hyvin.. Monella on ollut vaikeita kokemuksia, toivottavasti kaikilla olisi nytten vauvanalut oikeassa paikassa ja raskaus kestäisi :love: Heräsin yöllä aivan hirveään kipuun ja samalla...
  18. P

    ~Elokuiset 2020~

    Varovainen tervehdys täältä. Plussattu ilmeisesti elokuulle jos viimeisimmistä menkoista laskee, aivan elokuun alkuun osuisi laskettu aika. Järjetön keskenmenon/tuulimunan/kohdun ulkoisen raskauden pelko täällä. Kovia vatsakipuja ollut, tosin nyt pari päivää helpompaa. Koko ajan ravaan vessassa...

Yhteistyössä