Hakutulokset

  1. T

    Toiveissa vauva 2021

    Voi. On tuttuja, joille tullut positiivinen vasta silloin, kun menkat myöhässä viikon. Pidän peukkuja <3
  2. T

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla lähes identtinen tilanne piipaa:n kanssa. Vuosi tuli yritystä ja pillereiden lopetusta täyteen. Tosin viime menkat tuntui vasta, että alkaa olemaan normaalit. Jotenkin oma kroppa tuntuu vasta nyt omalta, voiko tosiaan olla, että pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosi, että kroppa...
  3. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä toi mun mielestä on ihan selkeä plussa <3
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä nään kyllä haalean viivan... mun menkat pitäis alkaa tänään tai huomenna, en oo uskaltanut testata....odotellaan vielä
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei mulle ole koskaan tullut tuollaista viivanpaikkaa, joten mun mielestä haamu
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla rfsu: testissä näkyi tuollainen, kun purin testin ja käänsin liuskan, niin takana oli musta viiva, joka näkyi testin oikealla puolella ns. Haamuviivana Se musta viiva kuuluisi olla oikeasti kontrolliviivan kohdalla.
  7. T

    Haaveena vauva 2020

    Onneksi on mahdollisuuksia vaikka kuinka, eka yritys nyt vasta... oo vaan sellainen luonne että kaikki pitäisi saada heti, enkä malttais rauhassa odotella ja antaa mennä omalla painollaan :D
  8. T

    Haaveena vauva 2020

    Mä lupasin myös ton, ettei ovistestejä, mutta mutta...en voi enää luvata yhtään mitään, niin tää homma saa pään sekasin, ihan uus juttu kun on. Tää tunne on ihan hirveä, kun kokoajan mahaan sattuu ja pelkää että ne alkaa ihan just...
  9. T

    Haaveena vauva 2020

    Piinaava tilanne, kunnei yhtään osaa kiertoa ennustaa.. Koitan tässä nyt viikonlopun yli malttaa ja testailla sitten uudestaan, mikäli menkat ei ala. Oon aina kummastellut näitä toisten hömpötyksiä ja panikointia, muta nyt kun itse on tässä tilanteessa, niin tajuaa! yunet tässä menee...
  10. T

    Haaveena vauva 2020

    Titiina / 30 / ensimmäinen / Marraskuu/19 Heippa, Olen ihan uusi ja tumpelo fooruminkäyttäjä, en oikein tavoista tai mustakaan tiedä, mutta oletan että tähän keskusteluun voi liittyä ja jakaa ajatuksia? ohjeistaa saa toki! Täällä siis yksi uusi vauvahaaveilija lisää, päätimme, että nyt saa...

Yhteistyössä