Hakutulokset

  1. K

    Vesirokon arvet

    Meillä vieraili vesirokko joulukuun alkupäivinä. Vielä näkyy rinnassa yksi monttu, missä oli aika iso rakkula. En sit tiedä lähteekö vai ei.... Aika näyttää...
  2. K

    MInkä kokoisia 4-vuotiaita tyttöjä?

    Olen luullut et meidän neiti on aika pikkuinen, mut ei kai sitten... :) 102,5cm ja 15kg
  3. K

    lämpökerrasto taaperolle

    meidän vilukissa (4v.) aloitti metsäkerhon, missä ollaan ulkona 3h pötköön, eli lämmintä piti siis löytää. :) Hän sattuu olemaan erittäin kutiavaista laatua, siksi hankin silkkivilla kerraston, löytyy ruskovillalta, mutta tuo on joku toinen merkki... mutta samanlainen, hiukka taisi olla halvempi...
  4. K

    Lämpöiset kädet????

    Tänään oli kädet lämpöisinä! Vaikka pakkasta n. 15 astetta. Mutta tumput olikin lähes kokonaan hihojen sisällä. Vähän tylyä :( mutta muukaan ei tunnu auttavan. Onneksi ei haitannut tytön menoa. Taidan pysyä tällä linjalla, jos kerran hän itse asian hyväksyy....
  5. K

    Lämpöiset kädet????

    \ Näihin minäkin luotan meidän vilukäsisellä. Mutta jo muutamassa asteessa ovat kädet jäässä, eli neuvoja neuvoja kaipaan minäkin! Meillä kokeiltu alla niin ruskovillan kaksikerroksisia kuin itse neulottuja, tulos on sama. :(
  6. K

    3v. yövaippa

    juu on. Neiti vaan jo 5v.7kk. :D
  7. K

    ?

    Meillä varaläkkeenä, kun esikoisella joskus kuume nousi lähes 41 asteeseen. Silloin pelkkä Panadol ei laskenut. Ja burana supot on niin tappoainetta että niitä en lapsilleni enää koskaan laita. Että miljuuna kertaaa buranaa parempi ainaskin ja tehokkaampi kuin panadol. :) Hyvä siis minusta.
  8. K

    kävely

    Esikoinen lähti kävelemään 9-kuisena, keskimmäinen 10-kuisena ja kuopus 8-kuisena. Kenkiä sisällä on kokeiltu, mutta hankaliksi (turhiksi?) todettu. Kukin lähtee kävelemään silloin kun on valmis, tuskin ne kengät siihen mitenkään vaikuttaa... tai sitten hidastavasti...
  9. K

    YÖKASTELUN HOIDOSTA

    meillä siis (toisessa ketjussa jo kirjoitin) 5,5-vuotias yökastelija tyttö. Ja takana yksi 3kk hälytinpatja jakso, joka ei toiminut. Silti suosittelen kokeilemaan sitä ennen minirin-hoitoa. Lääke on aina lääke, varmaan hyvä, en epäile. Mutta alle kouluikäiset on vielä aika pieniä niin...
  10. K

    Karsta

    meillä öljy toimi yhdistettynä tiheäpiikkisellä kammalla rapsuttamiseen. Tosin hiukset ei pesulla kyllä heti puhtaannäköisiksi tule...
  11. K

    löytyykö 3 pienen lapsen kotiäitejä

    :wave: Täällä! Tyttöjä löytyy kolme kappaletta 5,5 vuotta, juuri 4 täyttänyt ja 1v.9kk. Kotona kohta 6 vuotta putkeen.... Toisaalta viihdyn, toisaalta haluis ehkä jotain muutakin... Vanhin käy seurakunnan kerhossa 2 kertta viikossa ja metsäkerhossa 3 kertaa viikossa. Viihtyy, jaksaa...
  12. K

    yökastelija

    :wave: Täältä löytyy myös yksi yökastelija 5,5 vuotias tyttö. Päiväkuiva jo 1½ vuotiaasta alkaen, mut yövaippa ei vaan lähde. Kolme kuukautta koettettiin jo hälytyspatja "hoitoa" mut ei tulosta. Lopulta sekä minä että lapsi oltiin ihanväsyneitä pissaan ja pyykkiin.... Nyt pidetään taukoa...
  13. K

    4v kengän koko

    kohta 4v. täyttävällä tytöllä 26. Siskolla 4-vuotiaana 30 ja luistimet ostin tosiaan 32.... Niin on erilaisia. B)
  14. K

    r-kirjain

    meidän neiti oppi 4-vuotiaana. Mutta sitten menikin ärrät ja deet solmuun. Eli D-kirjaimet meinaa mennä ärriksi. Nyt 5v. huomaa itse ja korjaa.
  15. K

    pelätäänkö muilla imuria?

    Meillä ei kukaan ole pelännyt. Nuorimmalle se on aina ollut "paras" kaveri. Hihkuu kun näkee että imuri kaivetaan kaapista esiin....
  16. K

    Monta ruokailua/päivä, alle 2v lapsella

    5 ateriaa päivässä, itse syön aina samalla, paitsi iltapalan yksikseen lasten mentyä sänkyyn. :) Viikonloppuisin syödään mahdolisuuksien mukaan yhtä aikaa koko perhe. En jaksaisi päivärumbaa ilman 5 ateriaa... Toisaalta kai usein kysymys on siitä mihin on tottunut. Tytöt 5,3 ja 1 ja...
  17. K

    3v tytölle joululahja

    jotain prinsessa tavaraa: kruunu, keijusiivet (meillä ihan älyttömän tykätyt), käsilaukku, kaula/käsikoru (näitä leikkijuttuja), taikasauva...
  18. K

    Minkä kokoisia 1½ vuotiaat

    Laitetaan meidänkin neidinkin tiedot sit tänne. :) 80,5cm 9820g 45,5 cm Pikku neiti. :)
  19. K

    päänympärys 1-vuotiaana

    Meidän pikkuisella oli 43,6 cm. On pieni muutenkin, mutta kasvaa käyrällään hienosti. :) 1½ -vuotiaana 45,5cm.
  20. K

    pieneen käteen hyvät rukkaset.

    Meillä oli puolitoistavuotiaalla uudet jonathanin topparukkaset, jotka vaikutti hyviltä. Mutta tuolla pienellä on vaan niin kylmät kädet! Jo nollakelillä oli ihan kylmät kädet ja ulkoilu päätyi huutoon, joka selvästi johtui kylmästä. Nahkarukkaset on tuoneet apua kylmyyteen. Sinne alle vielä...

Yhteistyössä