Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2020

    Meillä esikoisella perus ikean pinnasänky. Siitä saa pinnalaidan vaihdettua matalaan laitaan. Mietinnässä toinen samanlainen, kun esikoinen 1v5kk kun tämä vauva syntyy.
  2. H

    Syyskuiset 2020

    Pitkästä aikaa täältäkin kuulumisia. Täällä myös yksi onnekas, jolle ei pahoinvointi ole pahemmin eksynyt. Yhdesti olen oksentanut, mutta sekin tuli vain ilman pahaa oloa yks aamu. Lisäksi satunnaisina aamuina hetken kuvottanut ennen aamupalaa. Kovasti tsemppiä teille, jotka pahoinvoinnista...
  3. H

    Syyskuiset 2020

    Mulla ei pahemmin oo vielä pahoinvointia ilmennyt. Lähes joka yö käyn hörppäämässä mehukeittoa ku herään nälkään ja pelkään sitä pahoinvointia mikä esikoisen raskaudessa oli. Nyt rv9+0. Töissä oon jaksanu hyvin. Kyl mua vielä silti hirvittää onko se pahoinvointi edessäpäin kun muistelen et...
  4. H

    Syyskuiset 2020

    Meidän pienellä sydän sykki ultrassa ja näytti olevan kaikki hyvin<3 Mahdollisesti alkuun ollutkin kaksi matkustajaa ja aiempi vuoto johtunut toisen pienen keskenmenosta. Menkkojen mukaan rv 6+3 tänään.
  5. H

    Syyskuiset 2020

    Mamaliciousin housuja on kehuttu. Mä löysin esikoisen raskauden aikaan HMltä itelle täydellisesti istuvat kans(y)
  6. H

    Syyskuiset 2020

    Musta tuntuu ettei mulla juuri oireita ole mitään. Lievää väsymystä ja turvotusta mut siinä ne. Tuhrua tullu viime keskiviikon vuotelun jälkeen päivittäin. Toivon mukaan hematoomasta johtuvaa. Torstain ultraa odotan kovasti! Tämä ultran odottelu on kyllä piinaavaa! Muistelen et esikoisen...
  7. H

    Syyskuiset 2020

    Mulla ei alkuun raskaus itessään rajota. Esikoisen raskaudessa se tuli myöhemmillä viikoilla enkä sit saattanu juoda ollenkaan kahvia muistaakseni 9-30 viikoilla. Normaalisti juon monta kuppia päivässä.
  8. H

    Syyskuiset 2020

    Onpas täällä hyvää palvelua. Aamulla soittelin neuvolaan ja kerroin eilisestä vuodosta, mitä nyt vielä tulee tuhruna pyyhittäessä. Pyysi heti käymään että ultrataan. Sieltä löytyi pieni ilman sykettä. Johtuu joko siitä, että niin varhaiset viikot (5+3 menkoist laskettuna 28 päivän mukaan, mulla...
  9. H

    Syyskuiset 2020

    Ei oo ainakaan vielä mitään kipuja, mut mun silmään paljo tiputellut. Enkä vielä oo huomannu hyytymiä. Kirkasta verta tiputtaa. Katotaan jatkuuko vielä, äskettäin rupes tiputteleen joten tilanne päällä vielä. :( Tsemppiä sinne ja toivotaan että pysyisi kyytiläinen mukana! :love:
  10. H

    Syyskuiset 2020

    Outs, pelko keskenmenosta vahavasti läsnä. Aloin vuotamaan verta:( mikähän on normaalia vuotoa ja mikähän ei..?
  11. H

    Syyskuiset 2020

    Täällä en olossa paljoa kyllä huomaa olevan raskaana. Ehkä hieman on väsymystä liikkeellä, mutta ei verrattavissa edelliseen raskauteen. Tälläviikolla ajattelin soitella neuvolaan aikaa. Onneksi ultraavat jo ensinmäisellä neuvolakerralla. En malttaisi odottaa, että näen pikkuisen. Onko...
  12. H

    Syyskuiset 2020

    Täällä uutena ilmottaudun mukaan. Pari päivää sitten sain plussan testiin. Laskureiden mukaan 21.9 olisi laskettu aika. Meillä esikoinen täytti juuri 9kk. Olemme innoissamme pienestä ikäerosta sisaruksien välillä. Synnytys paikkaa en vielä ole kerinnyt päättää. Esikoisen synnytin oysissa, mut...

Yhteistyössä