Hakutulokset

  1. N

    Letrozol & ovulaatio

    Minulla ultrattiin toisessa letrokierrossa kp 14, siellä möllötti 25mm munarakkula ja ovulaation bongasin sitten tikuttamalla ja kivuista päätellen seuraavana päivänä. Ei kuitenkaan siitä kierrosta tärpännyt, nyt eletään 3. letrokierron kp 9.
  2. N

    Letrozol & ovulaatio

    Hei Päivänkakkara, kävin terveystalolla ja ehdottomasti oman hoitopolun tärkein käynti ainakin tähän saakka. Sen jälkeen olen käynyt julkisella puolella kun sain sinne lähetteen aiemmin tk lääkäriltä. Siellä minulle olisi samalla lailla tehty resepti letrozolista, joten oikaisin vähän kun...
  3. N

    Letrozol & ovulaatio

    Täällä hep yksi letrozolin vasta aloittanut! Tein jo uuden aloituksen tästä aiheesta mutta ilmoittaudun nyt tähänkin kun aihe niin itselle ajankohtainen. Omaa taustaa lyhyesti: -Yksi lapsi luomuna 6v sitten, tärppäsi heti. Tuolloin olin juuri lopettanut e-pillerit usean vuoden jälkeen. - Sen...
  4. N

    Monirakkulaiset munasarjat ja Letrozol+Terolut

    Hei, vertaistuen tarve olisi kova kun vauvasta haaveiltu viime kesästä saakka ja vauvaa ei kuulu. Tuntuu jo epätoivoiselta ja ahdistavalta odottaa, olisi lohduttavaa kuulla onnistumisen kokemuksia kun kyseessä monirakkulaiset munasarjat. Omaa taustaa lyhyesti: -Yksi lapsi luomuna 6v sitten...

Yhteistyössä