Hakutulokset

  1. E

    Heinäkuiset 2021

    Joko teillä on ihan avoimesti "mainostettu" vauvasta? :) me eletään vielä hiljaiseloa asian suhteen. Yhden käden sormiin mahtuu tietäjät:)
  2. E

    Heinäkuiset 2021

    Koitin tänään soittaa. Ei ollut aikoja aiempaa. Antoi vinkiksi juoda tilkan vahvaa kahvia ja ottaa 1g panadolin samalla. Kuulosti oudolta. En oo voinut sietää kahvia ja sen juominen on etonut MUTTA päätin kokeilla. Uskokaa tai älkää mutta se auttoi! Vei pääkivun pois alle tunnin sisällä! Halleluja!
  3. E

    Heinäkuiset 2021

    Mulla olisi seuraava neuvola vasta reilu viikon päästä. Alavatsa on tosi usein kipeä, ihan niin kipeäkin välillä et koskeminen tekee pahaa. Sit mulla särkee päätä lähes jokapäivä. Maha on kans kauhea pallo ruokailujen jälkeen, muuten ei oikein huomaa. Mullaku ei ollut esikoisesta mitää muuta...
  4. E

    Heinäkuiset 2021

    Onko muilla kuinka vaikea uskoa olevansa raskaana? Mulla hävisi kaikki olot vuoden vaihteessa! Luojan kiitos tästä. Nyt sitten kun ei maha kasva eikä liikkeitä tunnu niin pääkoppa hokee että "kesken meni" vaikka mitään viitteitä siitä ei ole. Pohdin jo ostavani doplerin kotiin että voin edes...
  5. E

    Heinäkuiset 2021

    Jännä että sulla näin! Mä myös samalla alueella ja kirjeenä tuli hyvikseen. Toki ultrassa verikokeet ei ollut valmistuneet nyt. Esikoisesta aikanaan kanssa laski siellä Ultrassa sen mutta kaivoin ne sen aikaiset tulokset niin löyty kyllä! Koska sulla olikaan LA? Jos vaikka satutaan samaan...
  6. E

    Heinäkuiset 2021

    Meillä on kanssa esikoisesta tallessa suurin osa vaatteista, vaunut, kaukalo, sänky... että kauheammin ei tarvi hankintoja tehdä:) Äitiyspakkauskin on vähän niin ja näin. Varmaan kanssa katsoo millainen se uusi on ja sen perusteella päättää. Esikoisen aikaan en kovin pitänyt niistä koska...
  7. E

    Heinäkuiset 2021

    Onhan tuo 1:5676 pieni mutta jos pari vuotta sitten esikoisesta se oli ihan olematon. Mikään muu ei ole muuttunut kuin ikä niin sitä aloin miettimään. Tää pohdinta nyt kumpuaa siitä että yks tuttu (ystävän ystävä) sai aika tasan vuosi sitten Down-lapsen. Ja se oli yllätys, seulat oli ollut...
  8. E

    Heinäkuiset 2021

    Niin mäkin luin että ikä on yksi suurimmista tekijöistä, mutta en ole vielä tuota 35-vuotta. Mietityttää vaan että miksi noin paljon heikompi tulos. Eihän nämä seulonnatkaan koskaan täysin varmoja ole :) täytyy yrittää muistaa neuvolassa kysyä kun seuraavaksi sellainen on
  9. E

    Heinäkuiset 2021

    Oon tässä miettinyt noita seulontatuloksia. Ultra oli viime viikolla mutta verikokeet eivät olleet silloin vielä valmiita. Tänään tuli sitten viesti näistä. Viestissä oli vain "ei kohonnutta riskiä" ja sitten Down riskiluku ja edwards-riskiluku. Uskon että kohonnutta riskiä ei ole MUTTA Down...
  10. E

    Heinäkuiset 2021

    Saako muualla ultrassa siis kuvata? :) täällä(phks) saa kanssa olla tukihenkilö mukana mutta ei ottaa edes omia valokuvia. Menen siis myös yksin ultraan kun mies töissä eikä nyt tällä varoitusajalla pysty muuta sopimaan. Ultra olisi kanssa vasta 8.1 mutta onneksi heti aamusta.
  11. E

    Heinäkuiset 2021

    Ihanaa kun näin moni on jo saanut ultralla varmistuksen :) meillä olisi nt 7.1 mutta aika rauhallisin mielin :) Pahaolo jatkuu 24/7. Suurin osa tulee ulos mitä saa alas. Vähän on sellaista pakkopullaa tuo syöminen. Mikää makea edes ajatustasolla ei uppoa. Kaupassakin mietin ruuat jo sen...
  12. E

    Heinäkuiset 2021

    Tänään oli ultra. Oikein vilkas pieni siellä oli ja raskausviikko 8+2 olisi menossa :) LA olisi sitten 19.7. Seuraava ultra menisi tammikuun alkuun mutta täytyy vaan luottaa että kaikki hyvin. Lääkäri lohdutteli että nyt kaikki näytti ainakin hyvältä :) eihän sitä koskaan tiedä.
  13. E

    Heinäkuiset 2021

    Hei kaikille. Olen pahoillani niiden puolesta ketä saanut huonoja uutisia poissaoloni aikana. Olen voinut niin huonosti ettei ole jaksanut mitään. Oksennan kaiken ulos, tissit on kipeet, ruoka ei maistu ja voimakkaat hajut saa aikaan pääkivun. Esikoisesta aikanaan sama ja silloin ei mikään...
  14. E

    Heinäkuiset 2021

    Hei kaikille! Mä varmaan uskallan liittyä tänne. Meidän toisen minin LA osuu varmaan Heinäkuuhun. En siis tiedä yhtään koska, voi se mennä kesäkuun loppuunkin. Odotettiin innoissaan Maaliskuista mutta meni kesken rv11. Tuon keskenmenon jälkeen ei ole ollut kuukautisia joten ei pienintäkään...
  15. E

    Toiveissa vauva 2021

    Hei pitkästä aikaa. Meni tuossa aikaa etten halunnut ajatella koko raskautumista tai yrittämistä tai koko asiaa. Koko vuosi käytännössä pyörinyt vaan vauvan tekemisen ympärillä. Nimenomaan tekemisen eikä tämä palstailu auttanut asiaa. Pistettiin homma tietoisesti pauselle keskenmenon jälkeen...
  16. E

    Toiveissa vauva 2021

    Toivottavasi tää näkyy, mutta onko tää nyt ovis plussa vai voiko vielä vahvistua? Kroppa aivan sekaisin keskenmenosta. Vuoto siitä kesti viikon, siitä pari niin ovistestit näytti kahta viivaa pitkään. Nyt sit viime viikolla pientä vuotoa ma-to, viime vkl sekä raskaustesti että ovistesti nega...
  17. E

    Toiveissa vauva 2021

    @Töppönen_ toivotaan että pääset "helpolla", ainakin fyysisesti. Saman ratkaisun olisin tehnyt tilanteessasi itsekin
  18. E

    Toiveissa vauva 2021

    @Kasikuus mahtavaa! Toivotaan onnea tähän!
  19. E

    Toiveissa vauva 2021

    Täytyy myöntää että muiden plussat teki hetken aikaa pahaa ja jätinkin hetkeksi palstan lukematta. Kauheasti tänne tulee viikossakin tekstiä! Nyt ei enää muiden onnistumiset tunnu pahalta, ennemmin luo toivoa tulevasta. ON: Kävin äitipolilla tarkistuksessa viime perjantaina ja kaikki...
  20. E

    Toiveissa vauva 2021

    Meen siis vaikka yksityiselle mittauttaa tuon ferritiinin jos ei muuten onnistu. Syön toki sitä luontaistuotetta koska maha ei kestä perus pilleri rautaa. Varmasti se neuvolalääkäri olisi homman hoitanut mutta eihä sitä nyt muistanut kun oli muutakin mielessä. Verenvuotokin ollut runsasta niin...

Yhteistyössä