Hakutulokset

  1. K

    Haaveena vauva 2022

    @Sinisilmät Kiitos paljon. En ole ihan varma jatkosta. Mä laitoin äsken lääkärille viestiä ja kyselin jatkosta. Muutenkin kaipaisin vähän jotain selitystä, miksi meillä oli niin huono saalis kun tuli vain 2 blastoa, vaikka punktioitiin 9 munasolua. Ja onko tälle mitään tehtävissä mahdolliseen...
  2. K

    Haaveena vauva 2022

    Täällä tuli lauantaina nega :cry:
  3. K

    Haaveena vauva 2022

    @aniiloraK Kiitos paljon <3 @Sinisilmät Kiitos paljon! <3 Meillä on nyt eka PAS. Ja toivotaan, että siellä myös onnaisi ja tää IVF menisi sujuvammin kun edellinen. Oletko jo toipunut siitä, jännittääkö että voisi tapahtua uudestaan? Toivottavasti olet hyvällä mielellä <3 @Mamtobe Mikä lääke...
  4. K

    Haaveena vauva 2022

    Voi hemmettiä tätä piinaa. Alkionsiirrosta on nyt viikko ja mahatuntemuksia oli alkupäivinä. 3 pientä "viiltävää" nopeaa tuikkausta 3 pv siirron jälkeen ja sykkeet tuntunut olevan korkeella ja monena yönä nähnyt niiiin vilkkaita unia... Mahatuntemukset ei ole enää niin voimakkaita, eikä niitä...
  5. K

    Haaveena vauva 2022

    @tutina Kiitos paljon! <3 Tämä on toinen alkionsiirto, edellinen oli tuoresiirto, tämä on eka pakastetun alkion. Toiveet ovat jotenkin korkeella nyt. Fiksattiin lääkitystä ja sain myös uutena Gonapeptyl -pistoksen siirron yhteydessä, jonka pitäisi tukea kiinnittymistä. Tämä on nyt viimeinen...
  6. K

    Haaveena vauva 2022

    Meillä siirrettiin eilen alkio :love: ja nyt on keksittävä sitten, että miten kestää tän piinan:poop:
  7. K

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea plussanneille <3 Meillä oli kesäkuussa IVF-kierto ja tuoresiirto, josta nega. Saatiin yksi blasto pakkaseen joka nyt pienen (vapaaehtoisen) tauon jälkeen siirretään ensi viikolla. Kesän ajan sain hyvin nollattua ja rentouduttua. Nyt taas alkaa stressi ja jännittäminen nousemaan pinnalle :D
  8. K

    Haaveena vauva 2022

    Heippa! Täällä tuli myös taukoiltua pari kuukautta tuoresiirron jälkeen, joka ei ottanut kiinni. Yksi alkio jäi pakkaseen ja se siirretään tässä kierrossa :) Nyt on KP3 ja ensi viikolla ultra ja sitten noin viikko siitä on pakastealkionsiirto jos hän säilyy sulatuksesta. Kesä oli todella...
  9. K

    Haaveena vauva 2022

    Huomenta! Meidän tuoresiirto ei tuottanut toivottua tulosta ja aion nyt ottaa täältä hetken taukoa ja nauttia kesästä. Aivan ihanaa kesää ja toivottavasti mahdollisimman moni on plussannut kun taas palaan tänne takaisin. Tsemppiä jokaiselle! <3
  10. K

    Haaveena vauva 2022

    Ainiin, minut saa poistaa kiertolistalta, koska mulla venyy kierto, joten se ei oo relevantti :)
  11. K

    Haaveena vauva 2022

    Tänään tehtiin alkionsiirto. Lääkäri, hoitaja ja labran väki kehuivat alkiota todella hyväksi. Siirto oli helppo, kiviton ja nopea juttu. Jäi hyvä fiilis tuosta. Testipäivä olisi ensi viikon lauantai. Onneksi on paljon kaikkea nyt niin aika menee nopeasti. Toivottavasti tarraisi kiinni lujaa <3
  12. K

    Haaveena vauva 2022

    Voi @Alinna86, oon niin pahoillani :(
  13. K

    Haaveena vauva 2022

    @Alinna86 Voi miten jännää, toivottavasti vahvistuu! :love: @PiP83 Pahoittelut :(
  14. K

    Haaveena vauva 2022

    @Leonida Onnea! @Alinna86 Pahoittelut huonoista uutisista. Toivottavasti pian tärppäisi teillä! Eilen oli punktio ja se meni yllättävän hyvin! Ei sattunut juuri yhtään, koska lääkkeet oli niin hyvät. Ei ole ollut kipuja sen jälkeenkään. Punktiossa kerättiin 11 rakkulaa joissa 9 oli munasolu...
  15. K

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa! Olen tuonne vauvahaave/toive -ketjuihin kirjotellut jonkin verran, mutta voisin osallistua myös täällä keskusteluun :) Meillä on alkanut nyt ensimmäinen lyhyen kaavan IVF-kierto. 2 ultraäänitutkimusta on takana ja punktio on varattu torstaille. Minulla kasvaa 5 sopivan kokoista follia...
  16. K

    Haaveena vauva 2022

    Eilen oli taas ultrausta ja nyt oli 5 hyvän kokoista follia ja 2 vielä vähän pienempää. Torstaina on punktio ja sormet ristiin, että nuo 2 vielä ehtisi mukaan. Vähän laiha saalis, mutta toivottavasti nämä olisi hyvälaatuisia. Tsemppiä kaikille <3 Taukoilut tekee varmasti ihan hyvää. Itse aion...
  17. K

    Haaveena vauva 2022

    Juu, tämä on ihan eka IVF :) Siksi varmaan jännittääkin koko ajan kaikki :D Kiitos tsempeistä <3
  18. K

    Haaveena vauva 2022

    Mulla oli eilen eka ultra tässä IVF-kierrossa ja siellä näkyi 4 isompaa follia ja 4 pienempää. Sain lisää piikkejä pistettäväksi, Menopuria ja rinnalle jarrua Fyremadelista. Tätä teen nyt 5 pv ja maanantaina taas uusi ultra. Toivottavasti nuo pienemmätkin ehtisi mukaan. Ensi viikon lopulla...
  19. K

    Haaveena vauva 2022

    Mitä hoitoa teillä nyt tehdään? Onko sulla ollut ovulaation kanssa aiemmin mitään ongelmia? Lapsettomuushoidot on kyllä raastavia. Tuntuu, että koko elämä pyörii tämän aiheen ympärillä ja vaikuttaa niin paljon mielialaan, että tulee ihan fyysisiäkin oireita. Tsemppiä! <3
  20. K

    Haaveena vauva 2022

    Päivän paras uutinen!!! :love: Ihanaa @minttuni ONNEA!!!! :love: Aivan liikutuin tästä. Luo toivoa myös meille :love:

Yhteistyössä