Hakutulokset

  1. R

    Viinimarjapensaista!!!

    me leikatttiin vanhat pensaat viime viikolla kun oltiin marjat kerätty! ja mummo sano ettei musta pensas tykkää siirtämisestä!
  2. R

    Onko täällä perheitä joissa on 7 paikkainen tila-auto?! Merkkejä ja kokemuksia kaipailen!

    meillä on transportteri missä on takana penkit on oikein hyvä ja tilava kun on pitkä malli ainut ettei oo ilmastointia!!
  3. R

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    tänne ei mitään ihmeitä! sain justiin lapset päikkäreille! Molemmat ja yhtä aikaa :laugh: Vähän kyllä piti tehä isomman kanssa töitä kun on sille tullut taas joku koittelu vaihe! Täyttyy vaan kylmän rauhallisesti ottaa luulot pois ettei pompi silmille! :x Masussa on niin kova melske ettei...
  4. R

    miten istukan paikka on vaikuttanut synnytykseen?

    Eipä toi ainakaan kuulosta erilaiselta kuin itellä aikasemmat synnytykset! Taitaa olla ihan synnyttäjä kohtaista millanen syynnytys eikä istukan paikka paljon ratkase :whistle:
  5. R

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    onhan aika rientännyt nopeasti. En sitten ole kerennyt toista kertaa kirjoittamaan ennen kun nytten vasta. Lapset meni muummille yökylään ja ihmetykseskseni olen viellä hereilllä eikä väsytä edes paljon! Täällä harmittelen kun ompelukone sano itsensä irti ja nyt pitää ruveta ostamaan uutta...
  6. R

    miten istukan paikka on vaikuttanut synnytykseen?

    millainen synnyts on ollut ja missä on istukka ollut? Minulla on ollut kahdessa ekassa raskaudessa ja synnytyksessä istukka etuseinässä ja nyt se on kolmannessa raskaudessa takaseinässä. Mietinkin voiko tuo vaikuttaa mitenkään synnytyksen kulkuun tai kestoo :ashamed:
  7. R

    umpikumit vai ilmakumit

    ite ottaisin ilmakumit jostain syystä ne on enemmän mun mieleen! Meijän ceroxeissa oli umpikumit enkä tykännyt ja nyt haluaisin meijän kaksosten rattaisiin ilmakumit kun kuulin että siihin saattaisi saada..!
  8. R

    Emmaljunga Edge duo yhdistelmät..

    Meillä oli toisin päin olin päättänyt haluavani matalat kantokopalliset ja valitsin silloin ceroxit ja olenne pois jo myynytkin kahta lasta ne palveli vaikka en niistä tykännyt ja nyt kolmannelle himoitsen edgejä mutta on vaan niin turkasen kalliit! Ja ite en heitto aisata perustanut se hajosi...
  9. R

    CARENA double swing ?????

    Meillä olleet kyseiset rattaat jo kohta vuoden! Ja ei niissä kyllä ole valittamista! Ja runko ei ole muovia!! Itse hommasin niihin kirpprilta emman pehmeän kantokopan kun maksoi vain 5?! Ja lapsesta vähän riippuu minkä kokonen on kuinka kauan mahtuu omaan koppaan! Tottahan on että tuo koppa on...
  10. R

    Taas kestovaipoista!!

    en nyt lukenut ihan kaikkia vastauksia mutta meillä minä lainasin kestoilijoilta vaippalainaamosta meidän kaksi vuotiaalle L kokoisen paketin ja niin sain tuntumaa kestoihin ja viellä erilaisiin sieltä oli hyvä poimia mikä oli itselle ja lapselle hyvä! Ja näin myös meidän kaksi vuotias oppi...
  11. R

    vauvalle makuuvaunut

    Osaisikohan kukaan kertoa mistä kannattaisi etsiskellä vauvalle makuuvaunuja! Siis ihan pelkkiä nukkumis vaunuja! Kun nykyään on niin suosittuja kantokoppa yhdistelmät ja kaikissa kunnon kopallisissa tulee istuin osa mukaan!
  12. R

    *Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

    heipäti hei ja hyvää pääsiäistä kaikille. En ole tänne viellä nokkaani tunkenut mutta nyt sen sitten teen.. Elikkäs meille on tulossa kolmas lapsukainen ja LA olis 11.10 ja ja viikkoja olis kasassa sellaset 13+4 alku odotus on ollut väsymystä ja pahaa oloa! Mutta nyt alkaa helpottaa ja...
  13. R

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    nostellaanpas taas.. Eilennä tuli sitte käytyä siellä uudessa ultrassa ja ei niitä viikkoja ollut kun se 12+ ja laskettu aika tuli sinne lokakuulle niin kun oli ennuste ekasta ultrasta. Nyt vain odotellen huomista neuvolaa ja että tää pahaolo loppuu ja saa ruveta nauttimaan odotuksesta!
  14. R

    Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

    Minä ekalla samoin ja kakkosesta ei tullut tikkejä ollenkaan ei ede ditä kahta ja taas istuttiin heti!
  15. R

    sairaalasta lähtö vaatteet vauvalle?

    meillä oli sillloin aikanaa maalis vauvalla body+potkarit, collegehaalari ja vanu puku! Autossa tultiin n.30min ja viltti oli varuiksi mukana jos olis ollu kylmempi!
  16. R

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    Perjantaita B) On niin ihana ilma ettei tosi oikein aurinko häikäisee! Eilenä olisitten niin kaameen kipee massukka ettei ole ollut sitten aikoihin! Mistä lie johtunu?? Nyt sitten entistä enempi odottaa maanantain lääkäri reissua! Viikon lopuksi on suunnitelmia mikä on aivan harvinaisuus...
  17. R

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    onmas täällä ollut vilskettä.. Meillä tytöt on 03/05 ja 04/07 ja tää tuleva olis sitten 10/09 EHKÄ?? Ja miehen kanssa ollaat minä 26v ja mies 31v Molemmat on mennyt yliajalle jos niin voi sanoa mutta en yhtään muista paljon (on jonkun verran hatara tää pääkoppa nykyään) olisko ollu 41+...
  18. R

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    aikaista huomenta ;) Ajatelimpa ajan kuluksi kirjoittaa ja samalla nostaa tätä ylemmäksi.. Meille ei kuulu mitään uutta. Nuorin heräilee siinnä 5aikaa aamulla ja tuottaa melkoista väsymytä väsyneelle odottajalle. Kovasti odottelen kuun viimest maanantaita että pääsee sinne ultraan että saa...
  19. R

    Pidättekö 3 vuotiaalle lasten synttäri juhlat?

    Pidettiin lapsi juhlat! Oli noita lapsi perhetuttuja leikkimässä! Mutta nyt kun nuo ovat lähteneet töihin ja ei enää oikein nähdä niin olenkin miettinyt näitä tulevia 4V synttäreitä että miten pitää?? Pitäskö sitten pitää lapsi synttäreitä kun on oikein niitä kavereita tuolla neidillä!
  20. R

    paljonko maksaisit näistä?

    miä löysin muumipeikko matalan lautasen tarjoustalosta joulun tienoilla! Oli pakko ostaa kun ei missään enää ole! Ihan kökköä! Syviä meillä käytetään joka päivä!

Yhteistyössä