Hakutulokset

  1. M

    Bulgariaan 3-vuotiaan kanssa?

    minä olen lähössä pojan(9) kanssa sunny beachille heinäkuussa. ekaa kertaa mekin mennää. finnmatkojen kautta ja hotelliin joka on fenix, tietääkö kukaan minkälainen on?
  2. M

    G:Ulkoilu sateella

    Kuinkas moni "uskaltautuu" sateella lenkkeilee lasten kans? Itellä on reilu 3kk vauva ja kylläpähän sitä tulee säällä ku säällä lähettyä lenkkeilee. Sadesuoja suojaa vauvaa ja pihalla katolsen alle nukkumaan. Uskoisin, ettei tyttö ees nukkuis niin hyvin sisällä päivän pitkiä päikkäreitä. Ja nää...
  3. M

    OOTKO TIENANNUT JULKKISJUORULLA ?

    helmi-kana ainakin tienas pari donaa kun salakuvasi mika ja erja häkkisen vastasyntyneen...
  4. M

    mitäs lahjaksi omalle äipälle?

    Uuden käsilaukun ajattelin käydä ostamassa... Sillä on se sama vanha, kamalassa kunnossa oleva laukku ollu IKUISUUDEN! Aina vaan sanoo että tää kelpaa vielä ihan hyvin... Siskon kanssa päätettiin että eipä kelpaa enää :D
  5. M

    hyvä mokkapalojen ohje??

    \ Entäs jauhoja....?
  6. M

    Oulun seudun odottajat

    Moi! Täällä olisi yksi oululainen mammanalku lisää... Olen jo jonkun aikaa seurannut keskusteluanne ja päätin nyt vihdoinkin uskaltautua mukaan. Esikoista odotamme innolla ja minulle ikää on kertynyt 27 vuotta. Tänään tulee täyteen maaginen 12+0 eli laskettuaika on 21.11. Tähän asti kaikki on...
  7. M

    Lisäansioiden + ja -

    Yksi ystäväni on Mary Kay-konsultti ja hän tienaa ihan hyvin. Tuotteet tuntuvat tosi hyviltä, kun vertaa esim. Oriflamen tuotteisiin (ainakin minun iholla..), tuotteet ovat riittoisia ja ihonhoitotilaisuuksista hän on saanut hyvää palautetta.
  8. M

    TUHKIMOTARINAn ystävät :-)

    joo minäkin oon jääny koukkuu siihrn. valentina kyl näyttää koko poppoolle viel. :)
  9. M

    Kauanko.....

    \ ai :ashamed: kiitos vastauksesta
  10. M

    Kauanko.....

    \ miksei voi tulla luomusti jos ikää 42v missä niin lukee :ashamed:
  11. M

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    \ Eihän siinä ole mitään ihmettelemistä, vaan todella hienoa mun mielestä, niinkuin sanoin poikkeuksiakin löytyy, mutta harvemmin.
  12. M

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Minkä ihmeen takia te ihmiset rupeette yleensäkkään heti niitä muksuja tekemään? Ollaan parikymppisiä ja pari vuotta seurusteltu ja eikun lapsen tekoon. Mun mielestä kannattais ensin olla yhdessä ainakin se viisvuotta, molempien olla aikuisia (karkeesti sanoen yli 25v.) talous ja parisuhde...
  13. M

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    \ No on kyllä silti TOSI ihmeellistä ja tyhmää antaa suomessa asuvalle lapsellee nimeksi homo!!
  14. M

    Bora kombi vaunut

    Serkulla oli bora kombit, eikä kyllä paljoa hyvää sanottavaa niistä ole.... :/ Just kankaiden ompeleet putkautuu, runko aivan pas.kana jo vajaan vuoden jälkeen, pyörien laakerit (tms) vaihdettu muutamaan kertaan... Ja hirvee tappelu lastetarvike liikkeen kanssa mitä korvaavat ja mitä ei, sit...
  15. M

    Minkälaiset turvaistuimet teillä on 4-vuotiailla?

    meillä on 4v vaan koroke kun istuin tuli niin pieneks/hankalaks.
  16. M

    MInkä kokoisia 4-vuotiaita tyttöjä?

    meil on 4v noin 100cm ja 17kg.... 3v en muista just..
  17. M

    3v päivähoito

    \ Niin, en voi sanoa muutakun et melko samas venees ollaan! Ja ajattelen hyvin samallalailla tosta, eli nimenomaan LASTA AATELLEN,jos hän tykkää enemmän olla hoidossa kuin tylsistyneenä kotona, mielelläni hänet sinne vien! taasen jos hän haluaa olla kotona ja se riittää hänelle, erittäin...
  18. M

    3-vuotiaan uhmaa..

    \ Mulla tyttö 4v järkyttävä uhma! Ollut vuoden ja tuntuu että pahenee vaan.. ennen sitä oli kiltti kuin enkeli.. ja todellakin ahdistaa välillä ja tuntuu että ei tästä tuu mitään ja monesti oon just aatellut että häivyn pian johonki yksin vähäks aikaa!! Etenki kun oon raskaana ja ollut kaikki...
  19. M

    Hoitopaikoista

    paikkakuntakohtaista! selvitä sieltä toimistosta! meillä tää pikkukaupungissa yksityinen tuli meiän kohalla ainaki halvemmaksi, likka oli osapvänen, kaupungin hoito ois maksanu 150-200?/kk omasta pussista, yksityinen pph oli 160,mihin sai yksit.hoidontuen 137? muistaakseni...eli parin kympin...
  20. M

    päivähoito

    \ Niimpä! Mäkin tahtoisin noita perusteluja samalta henkilöltä! :D

Yhteistyössä