Hakutulokset

  1. K

    Pakko kysyä: vietetäänkö teillä ekaa äitienpäivää plussatestin jälkeen?

    Ei meilläkään mitään äitienpäivää (eikä isänpäivää) vietetty, kun lapsi oli vielä mahassa. Vähän taisin kyllä harmitella, kun melkein vuoden sai sitten äitienpäivää odotella...
  2. K

    Nyt viimeset sisustusvinkit - mitä kannattaa ottaa ja mitä ei ehottomasti!

    Meillä on sellainen laminaatti keittiön kaappien välitilassa. Helppo pitää puhtaana, eli suosittelemisen arvoinen. Väriä kannattaa miettiä, koska ne on helposti tummia ja vielä entisestään korostuu jos on paljon välitilaa. Keittiön alakaapit vetolaatikoita (kunnon mekanismeilla), niistä...
  3. K

    Mikä Sannin siskolle nimeksi?

    Sinna.
  4. K

    Mä haluaisin olla oikea nainen, mutta se ei miehelleni käy:(

    Ehkä sinun pitää vaihtaa miehesi sellaiseen, jota tämän palstan mammoilla tuntuu pääosin olevan puolisoinaan... Epäilisin myös, että modernille, kotitöihin ja lapsen hoitoon osallistuvalle miehellesi löytyisi ottaja aika nopeasti! :)
  5. K

    Mitä teitte morsiuskimpulle?

    Minun kimpussa oli ainakin niin paljon rautalankaa (kalloja kukkina), että en viitsinyt kompostiin nakata, vaikka ensin niin ajattelinkin. Roskiin meni. Anopilla on edelleen pari rankaa rusetilla sidottuna pianon päälllä koristeena... :D Häistä lienee kohta kulunut jo 40 v.
  6. K

    Minkälainen äiti ei anna lapsensa osallistua Halloween - juhliin?

    Mistä lähtien Halloween on ollut pelottelujuhla? Minusta se on kyllä naamiaisjuhla (joka ainakin meidän tarhassa tarkoittaa lähinnä ihan mitä tahansa naamiasiasua, spidermanista keijuihin), jos se jollain lailla pitää kategorisoida.
  7. K

    Tytöt sitten päiväkodissa ilman aamupalaa, mun moka että oltiin 5min myöhässä, harmittaa

    Jep, "hätäbanaanit" löytyy yleensä myös tämän mamman käsilaukusta. Pitää vaan muistaa välillä tarkastella kassin pohjallekin, ettei ole sattunut yhtään jäämään muhimaan...:ashamed: :laugh:
  8. K

    Rakentaneet, kustannusarvio!!! mitä tästä puuttuu?

    Kuka toimii päätimpurina? Päätimpurin palkka? Aputimpurin palkka minusta aika pieni... Sähkö-, vesi-, viemäriliittymät?
  9. K

    onko 8 500 euron keittiö kallis, jos siihen sisältyy

    Meillä maksoi pienestä keittiöfirmasta keittiö korkeakiiltoisine ovineen ja isoine laatikkoineen n. 4000e. Siihen kodinkoneet päälle (valkoiset) n. 2500e. Eli pitäisin kalliina. *muoks* ei sisällä asennusta, eli asennettiin itse.
  10. K

    Olen niin pettynyt mieheen, kun haluaisi aloittaa yliopisto opinnot:(

    Sitä olen minäkin pohtinut...
  11. K

    Opitko lukemaan ja kirjoittamaan varhain?

    Opin lukemaan vasta koulussa. Siitä huolimatta olen aina lukenut paljon ja luen edellen (no ajan salliessa tietysti). Olen kouluttautunutkin aika pitkälle, mutta en koe olevani kirjallisesti lahjakas (se luovuus puoli on vähän hukassa ;) )
  12. K

    Joudun nyt sit vaan luopuu haaveesta saada kolmas lapsi

    No miehesi vastauksista (tai siis vastaamatta jättämisistä) päätellen vihjailusi ovat kuitenkin olleet liikaa tai sitä on tapahtunut liian usein. Valitettavasti tässä asiassa ei ole kompromissia, mutta en usko että nykymenollakaan saat miehesi päätä käännytettyä. Yritä pitää mielummin kunnon...
  13. K

    Joudun nyt sit vaan luopuu haaveesta saada kolmas lapsi

    Mutta ei kuitenkaan jatkuvasti??? Ihanko oikeasti? :whistle:
  14. K

    Joudun nyt sit vaan luopuu haaveesta saada kolmas lapsi

    Jatkuva vihjailu/pieni painostus ei varmasti auta asiaa, joten jätä mielummin asia vähäksi aikaa ihan kokonaan rauhaan ja palaa vaikka puolen vuoden päästä aiheeseen ja kysy suoraan ennemminkin kuin pientä vihjailua. Minua ainakin kävisi ärsyttämään jos samasta asiasta jauhetaan ihan koko ajan...
  15. K

    Kuopiosta kampaajaa..

    Artique
  16. K

    Gallup: a) uskotko Jumalaan? b) kuulutko kirkkoon?

    a) en b) kyllä
  17. K

    voiko teidän mielestä lapsen viedä tarhaan yöksi jos

    No ei tietenkään voi viedä!!! Yksi kuumeeton päivä/yö (ja tämä tarkoittaa ilman lääkkeitä!) ennen hoitoon menoa.
  18. K

    Miten erotan onko lapsella enterorokko vai vesirokko?

    Käytä lääkärillä, jos varmuuden haluat.

Yhteistyössä