Hakutulokset

  1. T

    onkohan kissoilla tapana piilotella pentujaan?

    kyllä kissa siirtää pennut jos arvelee ettei ole turvallinen paikka.kannattaa seurata salaa missä kissa kulkee niin pennutkin löytyvät.meidän kissa siirsi aikanaan monta kertaa päivässä pentujen paikkaa.
  2. T

    Kolmiota ei löytynyt

    onko sinulla eri pussit?ikävää kun eivät löytäneet istukoista tietoa. joudut tarkempaan syyniin koko raskauden ajaksi ainakin minä jouduin kun kätilö ei muistanut katsoa koko istukkaa tai sen sijaintia vaikka tiesi et on kaksosraskaus.sitten kävin äpolilla kolmen vk välein matkaa n.200km...
  3. T

    Kuinka moni on jäsenenä Suomen Monikkoperheissä?

    meilläkin oli tarkoitus liittyä mutta matkaa lähimpään toimivaan pisteeseen on yli 200km joten jäi liittymättä.harmittaa kyllä mutta minkäs teet
  4. T

    G: kumpaa sukupuolta kaksosenne ovat ja minkä ikäsiä nyt?

    tyttö ja poika ikää 2v10kk
  5. T

    flora-keräys

    onko kukaan keränny floran välikansilla rölli juttuja? itse yritän saada kasaan tarjotin paketin mut taitaa jäädä leipäalusiin?kuinka nopeasti olette saaneet paketin?
  6. T

    hassuja sanoja

    mitä hassuja sanoja lapsenne ovat käyttäneet? meillä ainakin koppahetteri=helikopteri, syömättämään=syömään,juomattamaan=juomaan,liimaan=maalaan ja paljon muita joiden tarkkaa merkitystä en itse tiedä. kyseessä liki 3v poika
  7. T

    Miten voin ilmottautua kaksostenkerhoon?

    minä tahtoo myös mukaan
  8. T

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    itsellä vaivaa kuume jo mutta mies ei ole vielä lämmennyt ajatukselle syynä varmaan se kun kaksoset tuli maailmaan.nyt kyllä ois jo aika kun ovat jo kohta 3v. keväällä -08 ois haaveissa yritellä
  9. T

    Kaksosten synnyttäminen pelottaa -synnytyskokemuksia kuulisin mielelläni...

    meillä syntyivät alateitse rv 37+1.viikon makoilin sairaalassa mahd raskausmyrkytyksen takia oireita ei ollu mutta arvot koholla.sitten pääsin käymään parin päivän lomalla mutta kotiin asti en saanut mennä(200km matka)yön olin pois ja takas sairaalaan selkäkipujen vuoksi seur yönä meni...
  10. T

    syntymämerkeistä..

    mulla tyttö ja poika ja vain pojalla on eräänlainen syntymämerkki.täysin valkea läiskä hiuksissa takaraivossa nyttemmin vaalennut kun hiuksetkin vaaleammat mutta kuulemma pysyvä juttu(isällään on selässä valkea läiskä samoin monella muulla suvun miehistä paikka vain vaihtelee)
  11. T

    "paras" nettikauppa

    pinoon siis parhaana pitämäsi nettikauppa josta saa lasten tarvikkeita
  12. T

    ikägalluppi:)

    minä 29 mies 37 tuplat nyt 2v5kk vauvahaaveita ilmassa
  13. T

    Kaksosten äidistä meilikaveria?

    minäkin voisin ehtiä kuulumisia vaihtelemaan.meillä on tyttö ja poika vm. 2005. netissä lähes päivittäin asioimassa ja yleensä näin yölliseen aikaan kun on rauha talossa
  14. T

    Synnytystapa-arvio kaksosodottajalle!

    mulle ei edes tehty koko arviointia vaan olettivat kai et tulevat normaalisti.ei edes puhuttu eri vaihtoehdoistakaan vaan hätäsektiosta tarpeen tullen. arvelivat kai et ovat sen verran pienempiä et mahtuvat ja tulevat kuiten ennen aikojaan.alakautta tulivatkin yli kahden tunnin ponnistelujen...
  15. T

    Onko talon entisellä omistajalla oikeus

    no ei ole ellei asiasta ole erikseen sovittu.meillä myös vierailee ent.om mutta asiasta on sovittu ja kirjattu aikanaan kauppakirjaankin jottei tulisi sanomisia. oikein teitte kun ajoitte pois.
  16. T

    pureminen

    miten saan pojan 2v2kk lopettamaan puremisen?puree siskoaan useita kertoja päivässä joskus jopa ilman syytä yleensä kun tulee lelusta riitaa.olen laittanut arestiin,kieltänyt ja jopa käskenyt puremaan itseään ja tietää että se sattuu mutta silti puree.nyt on alkanut puremaan tosi kovaa(hampaan...
  17. T

    4kk tuotepaketti!

    ainulla oli kans tuotepaketti monikoille.sinne piti muistaakseni laittaa kuva nimineen ja synt.aikoineen.sieltä tuli tuttiketjut,vanulappuja,vanupuikkoja,hoitovoiteita ja oli paljon muutakin mutten enää muista mitä.ihan kiva paketti postarin hinnalla.bonalle riitti kun soitti aspalveluun.ja...
  18. T

    Vauvan keltaisuus,uneliaisuus ja syöttövälit

    itselläni on kaksoset nyt jo 2v mutta heillä oli myös aikanaan biliarvot koholla ja kotiin päästiin 6vrk synnytyksestä ja mitään ohjeita ei syöttöihin saatu muutakun ruokaa kun on sen tarve.maito ei mulla noussut laisinkaan ja summamutikassa jouduin maidon antamaan aloitin 40ml ja lisäilin jos...
  19. T

    Paljonko paino tippui synnytyksessä?

    mulla tuli painoa 10kg ja kaikki jäi laitokselle. rv 37+1 kaksoset tyttö ja poika.olin alle lähtöpainon jo kun päästiin sairaalasta pois.
  20. T

    tammikuiset 2005? n. 2-vuotiaat?

    heips.täälä kaksoset 210105 syntyneet.poika lähti kävelemään 1v1kk ja tyttö vasta 1v6kk (käveli polvillaan ennen kuin nousi seisomaan).kumpikin käveli tukea vasten jo 7kk iässä.tyttö puhuu jo kolmen sanan lauseita ja sanavarasto aika laaja poika kahden sanan lauseita ja hieman pienempi...

Yhteistyössä