Hakutulokset

  1. L

    Vanhempien tupakointi

    Oho - taisi vastaajalla olla huono omatunto... Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi kuuluu hyvinkin tämän otsikon alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
  2. L

    Vanhempien tupakointi

    Oho - taisi vastaajalla olla huono omatunto... Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi kuuluu hyvinkin tämän otsikon alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
  3. L

    Vanhempien tupakointi

    Oho - taisi vastaajalla olla huono omatunto... Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi kuuluu hyvinkin tämän otsikon alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
  4. L

    Vanhempien tupakointi

    Olipas äreä kommentti - taisi vastaajalla olla huono omatunto. Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi ja siihen liittyvät terveyshaittavaikutukset kuuluvat hyvinkin tämän alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
  5. L

    Miksi ihmiset haluavat välttämättä biologisia lapsia??

    Minä haluan oman lapsen, en vieraan.
  6. L

    ilmalämpöpumppu ja asennus

    onko asentajia eri hintaisia vai onko kaikki yhtä kalliita?
  7. L

    Liljalle toinen ja kolmas nimi?

    Lilja Mia Marianna
  8. L

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    Jippijippijippijee :D 4.päivä uusien tapojen parissa enkä malttanut olla käymättä vaa'alla ja näytti -3kg :D Kyllä tsemppaa jatkamaan ;)
  9. L

    Mitä pakkaat sairaalakassiin

    Mulla on mukana: - imetysliivit - liivinsuojia - parit sukat ja alushousut (varalta, jos ne sairaalan vaatteet on niin kamalat ku puhutaan) - kamera + akku - siteitä (sama syy, ku alusvaatteisiin) - shampoo - hiusharja + muut hiusten laittovehkeet - hammasharja ja -tahna Mies sitten tuo...
  10. L

    Imetysongelma

    Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Eli jos maitoa on rinnoissa ja antaa korviketta voi syyttää vain itseään venyttyneistä rinnoista. Parempi imettää tiheästi niin rinnat pysyvät timmeinä. Parempi imettää jo siksikin, että saisi niin timmin vatsan kuin kukin synnytyksen jälkeen vain voi saada...
  11. L

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    \ Sulla ainakin tahti huima :D Mulla vielä tavoitetta tuon saavuttamiseks ku tuntuu jo 10km kohdalla että henki lähtee :whistle: Aamupala: Elovena hetki (nam)+ lasi maitoa+hedelmä Lounas: Salaattia,ruisleipä+siivuleikkelettä+lasi maitoa Päivällinen:Salaattia+broilerin...
  12. L

    Olenko ihan kamala äiti jos haen tytön perjantaina hoidosta

    :laugh: :laugh: :laugh: Voi hyvää päivää, mikä kanalauma täällä kokoontuu. A) Ap puhui yhdestä kerrasta tekisikö noi B) Kuka isä pohtisi tuollaista En kertakaikkiaan käsitä millaisia ihmisiä te oikein olette, kun tuomitsette kun joku yhden kerran haluaa nukkua ennen töihinmenoa. Siis te...
  13. L

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    :wave: Minä kanssa :D Mitä syötte päivän aikana? Esimerkkejä päivän ruokailusta. Entä mitä liikuntaa kukin harrastaa ja kuinka pitkäkestosta? Kauanko stepperillä menee aikaa ja montako askelta saatte kerättyy? Entä kuntopyörä,kuinka pitkä matka ja kauanko menee? Mulla on tuo liikuntapuoli...
  14. L

    PALJONKO TIENASIT HUUTIKSESTA HUHTIKUUSSA?

    No en tienannut kuin jotain 290e, mutta olen niin laiska ilmoittelemaan mitään.
  15. L

    pitäisikö puolisolle kertoa omista veloista?

    Tilanne voi olla kiusallinen esimerkiksi sitten, jos aiotte ostaa oman asunnon ja joudutte pankintädin juttusille. Siellä tulee kyllä kaikki velat julki. Ja toinenhan voi suunnitella vaikka mitä asunnon tvs. ostoa ja ihmettelee, miksi yhteinen tulevaisuus omassa talossa ei sitten kelpaakaan...
  16. L

    aika noloa...

    sama homma,ku olin ammattikoulussa. menin opetaajan huoneeseen viemään jotain lappua ja kuulin nurkantakaa ku mun ope isoon ääneen sano että:no nehän on niitä lessuja.... sitte jatko lessuista vaikka kuin pitkään. kuuntelin nurkan takana vaikka kuin pitkään,sitte menin pää pystyssä opettakjan...
  17. L

    PInoon 76 mammat=)

    Espoosta :wave: Ensimmäinen syntyi tammikuussa, jatkoa seuraa vielä toivottavasti (muttei kyllä ihan heti perään)
  18. L

    "Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

    sänky, sänky sillee että päiväpeitto on päällä, sohva, lattia, sauna, suihku, pöytä, parveke. nii ja lentokone. oikeesti tosi noloa oli kyllä tulla sieltä pois, mutta onpahan tehty.
  19. L

    taaperoimetyksestä

    \ Nimenomaan mummojen mielipiteitä ei kannata kuunnella liian tarkasti... Anoppini on hanakka imettämisen ihmettelijä, hänellä on mystisiä imetyssääntöjä ja hän on imettänyt omia lapsiaan vain pari kuukautta. Sen sijaan 80 vee muorit tuntuvat suhtautuvan imettämiseen ihan eri tavalla. Mieheni...
  20. L

    Atarax-lääkestä

    Voiko Ataraxia antaa 4kk ikäiselle lapselle?

Yhteistyössä