Hakutulokset

  1. irkkuliiniz

    8kk mittoja....

    Poika 8kk 7kg (3580g) ja 67,5cm (51cm) 7kk painoa 6,3kg/66cm :heart:
  2. irkkuliiniz

    G: Vaunut

    a) Emmaljungan Nitro cityt city-kopalla kuosilla white croc(valkosta nahkaa) b) kaikkineen päivineen(hoitolaukku,citykoppa,quadrolift,päivänvarjo,duopussi,jalkapeite)n.1350e rattaat 580e c) hämeenlinnan lastentarvikkeesta d) helppo hoitonen kuosi,ketterät mutta kulkee hyvin myös...
  3. irkkuliiniz

    LÖYTYYKÖ MUITA, JOIDEN 8KK VAUVAT EI VIELÄ...

    ...niin ja tuosta itkuisuudesta ja kantelusta niin meidänkin poikaa joutuu kantamaan pitkin päiviä..ei rauhoitu muuten..
  4. irkkuliiniz

    LÖYTYYKÖ MUITA, JOIDEN 8KK VAUVAT EI VIELÄ...

    Täällä poitsu 7kk,ei kääntyile eikä ryömi..huolestuttaa itseä koska muut meidän lapset ovat kääntyileet n.3kk iässä ja isompi poika nousi tukea vasten 7kk seisoon ja 8kk käveli..muut lapset menneet koko lailla samoissa jalan jäljissä..meidän esikoinen ekaluokkalainen tiputti sohvalta vauvan(siis...
  5. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    No sitä helvettiä en kelleen suosittele:/ Siis että yrittää käydä lukioo samaan aikaan,kun 1 v lapsi ja on vielä itse lapsi.Mutta kunnialla siitä selvitty:) Tosin 4 vuodelle se meni.Ja monet itkut tuli sen aikana itkettyä. Ja mitä siihen tulee että onko kielioppivirheitä niin kuinka monella...
  6. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    meillä käydään yhdessä kaupassa noin muuten mut päivisin jos tarvii jotain käydä ostamassa esim vaippoja tai neidille apteekista neocate maitoa niin mä käyn ne ostaan mut muuten tosiaan yhdessä suunnitellaan viikon ruokalista:D
  7. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    ens viikolla keskiviikkoon mennessä rattaat haetaan.ja ihan ilman urakko pohjia:) soitin sinne ja niin se oli ilmoittanut sinne et ne kasaa ne valmiiksi:D ihanaa,eli to lähtien pääsee pois kota eds hetkeksi:D aah niin innoissani täällä,nyt ei tarvi kenenkään vinkua enää! kiitos asiallisesta...
  8. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    no niin nyt alkaa tulee oikeen laista palautetta:) joo siis ajattelin et jos lukis tän täältä niin tajuis jotain:D ja joo saa todellakin messuilla kantaa itse neitiä:)
  9. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    joo no ihan tavallinen kotimamma olen.kyllä mulla niitä teni kavereita löytyy ja pari on lastakin saanut ja en todellakaan luottele itseäni niiden joukkoon. ja kyllä me ihan molemmat oltiin niitä lasten syys ja talvivaatteita ostelemassa.ja nyt on sen verran rahaa et eletään niillä hyvin.ja...
  10. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    siis sillon kun ostin auton,asun lasten kanssa yksin korvessa ja sieltä ei ihan heti kuule kävellyt kauppaan.ja jos nyt siitäkin tulee jotain niin erottiin sen takia koska miehen pikku veli ja oma pikku siskoni kuoli tasan 8kk välein ja oma syöpä siinä välissä.niin että siinä on ihan tarpeeksi...
  11. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    esikoinen tos jsut nauro kun kerroin mitä äiti kirjoittaa niin sano et soita iskälle ja sano et myyt huutiksessa sen pleikkarin,sen taulu tv:n, rummut ja kitarat:D repesin oikein kunnolla..kyl tyttö tietää mikä iskälle on tärkeetä.mietinkin et tänään naputtelen jotain sen romuja myyntiin jos ei...
  12. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa...
  13. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    äitini varastosta löytyy esikoisen 2002 vuoden orat mutta niistä ne helvatun ilmakumi renkaat tyhjät.ja noitä yritettiin täyttää mutta 2 kumia puhjennut.niin en ala nyt niitä sit rahjaan. mies saa yrittää ihan keskenään koko vkl liikkua kävellen lastensa kaa.siis sillein et kantaa...
  14. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    kaveriltani olisin saanut mutta niiden teutoniat hajos niin se tarvii omalle pojalleen ne niiden kakkoskärryt.ja muilla meidän kavereilla ei hirveesti vielä lapsia ole tai jos on niin ne on ihan vastasyntyneitä enkä niiltä ala vaunuja lainailee.
  15. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    sehän se tässä just onkin jos olis mun faija niin sanoisin heti et hei tää tilanne.autatko?mutta mun appiukko on sellanen et justhan tuli tili ,et miksi ei ole siitä enää mitään jäljellä. no joo varmaan pitäs olla mutta ollaan nyt ostettu lasten syysvaatteet,kengät,uudet kouluvaatteet...
  16. irkkuliiniz

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    ja ennen en ole näihin juttuihin uskonut enkä sillonkaan kun ensimmäisen unen näin tai siis noita tulee monta yötä/viikkoa samaa unta. mutta sitten kun miehni pikku veljen kuolema pysäytti ja joku tuttu puhu siitä mun unesta aloin miettiin ja tajusin asiat.ja mun siskon kuoleman jälkeen aloin...
  17. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    älä,aika seka meteliä on tää elämä tällä hetkellä juuri kun mkusjen kaa pääse kun omaan pihaan ja sekin nyt vähän jää kun poika poltti itsensä:/ tietysti noi pakollise tkäynnit pääsee sukulaisten autolla kun etukäteen kysyy(siis 4pvää aikasemmin) mutta kyllä tämä tästä taas kun normit rytmit...
  18. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    emmaljungan city cerox 360 väriltään platina,delux jalkapeite,delux hoittari.loput löytyykin jo valmiiksi neidiltä:) eli sisi duolift ja city koppa.
  19. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    ja vielä lisäys että kun uudet piti hakea heti kun noi viety matkahuoltoon uudelle omistajalle.ja siis nämä uudet varattu jo aikoja sitten ja osa maksettukkin.tosin eipä 390e ole edes paha hinta.ja tarkoitus oli et näitä käytetään eka neidille.ei niitä pelkästään vauvan takia ostettu.
  20. irkkuliiniz

    uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

    ja lisä säästöä tuli kun luvuin viime vuoden mallista olevasta autosta että saan hyvää hyötyliikuntaa lasten kaa.meinaan tossa samalla matkalla on koulut ja päikyt ja puistot kelat yms.niin turha sitä autolla on mennä.

Yhteistyössä