Hakutulokset

  1. Ä

    SANAPELI Relaatiot 1

    minäkin alotin =) oon kyllä joskus alottanut tän ennenkin, että se auttaa. jonkin verran on jo auki
  2. Ä

    Varhainen km ja rh-

    Viikoja varmaan jotain 5, en ole pitänyt kirjaa... olo on vaan niin paska, etten haluis puhua kellekään.
  3. Ä

    Varhainen km ja rh-

    Elikkä nyt näyttää siltä, että keskenmenohan tästä tuli :( :'( Mä en millään haluis soittaa neuvolaan vielä, mutta kun mulla on tuo rh-, niin tietääkö joku onko kovakin kiire soittaa? Eli laittaako ne jonkun piikin?
  4. Ä

    Kuinka paljon teidän kissat syö?

    Mulle sanoi eläinlääkäri kerran, että nuo Latzit sun muut on vähän sama kuin ihminen kävisi joka päivä syömässä roskaruokaa. Niistä on tehty ensisijaisesti kissalle maistuvia, mutta ravitsemuksellinen puoli ei sitten välttämättä ole kohdallaan. Suosittelisin eläinkaupan tai eläinlääkärin ruokaa...
  5. Ä

    Kohta 2,5v neidin kamalat kiukut

    Joo meidänkin pojalla on ihan tommosia keksittyjä juttuja... Niinkun vaikka tyyliin "minä eilen kaaduin ja sitten äiti suuttui kamalasti" :o
  6. Ä

    Kohta 2,5v neidin kamalat kiukut

    Meillä ei tunnu ihmeempää uhmaa vielä olevan, mutta tuohon uniasiaan sen verran, että meidän poika ainakin on alkanut jo jokin aika sitten nähdä selvästi painajaisia. Herää itkemään yöllä ja saattaa jutellakin jotain semmoista, että selvästi huomaa näkevän pahaa unta. Painajaisiin on auttanut...
  7. Ä

    ONKO KUKAAN OSTANUT TUOTA MONIVÄRIÄ? JOSSA VÄRI + RAITAJUTUT

    joo, ei tarvii suojata. vaikka tuntuis kauheelta söhläämiseltä, niin yllättävän kiva siitä tulee :D
  8. Ä

    kuka tietää? Maksalaatikon syönnistä

    jaa että maksamakkaraako saa nykyään syödä?
  9. Ä

    Minkäikäisenä lapsi osaa pukea/riisua itse?

    Mun 2,5 vuotias osaa jotenkuten (hitaasti) riisua itte, mutta ei vielä kiinnostu pukemisesta kun inhoaa sitä muutenkin. En siis tiedä miten osaisi pukea, kun ei sitä halua tehdä :/
  10. Ä

    Raskaustestin tulkinnasta

    Kiitos kiitos =) Täytyy varmaan tehdä vielä varmuuden vuoksi vaikka viikon päästä. Outoa vaan, kun viime raskaudessa se viiva oli ihan selkeä ja heti oli tosi voimakkaita raskausoireita ja nyt ei sitten mitään.
  11. Ä

    Raskaustestin tulkinnasta

    Huomenta! Oon tehnyt nyt kaksi kertaa raskaustestin, toisen pari päivää sitten ja toisen tänään ja molemmissa se toinen viiva on ihan kauhean himmeä, mutta viiva kuitenkin. Eikö sen pitäisi tummua siitä? Pitääkö mun vielä tehdä kolmas testi, vai onko sitä nyt sitten raskaana? =)
  12. Ä

    mulla on paha mieli

    :hug:
  13. Ä

    Mitä mieltä, jos antaa koirat pois kun tulee lapsia?

    Kuulostaa hyvältä ratkaisulta =)
  14. Ä

    imetys ja kahvi

    saa juoda ja ei tarvii pitää taukoa
  15. Ä

    ajattelin tehä pojalle joulukalenterin, mitä kaikkea sinne vois laittaa?

    asiasta kolmanteen, osaako teidän 2 -vuotiaat syödä purkkaa?? Minä meinasin ostaa pussin leikkieläimiä ja laittaa aina yhden sitten kuhunkin pussukkaan.
  16. Ä

    Lapsiperheissä usein likasta ja todella sotkuista

    Jees, meillä on sotkusta (vaikka ei kyllä omasta mielestäni likaista) ja ei, lapsi ei kärsi. Enemmän ne kärsii ympäristössä jossa ei saa sotkea ja leikkiä vapaasti. Miksi ylipäätään ihmiset pitää siisteyttä jonain suurimpana hyveenä? Siis oikeesti, MIKSI pitäisi olla siistiä, jos asukkaat viihtyvät?
  17. Ä

    Kyllä ihmiset on töykeitä!!

    Ihmiset kadottaa kaiken järjen ja käytöstavat noissa jonotus -tilanteissa.
  18. Ä

    Missä iässlä lapset innostuu ja osaa värittää kuvia?

    Meillä poika on värittänyt 1,5 vuotiaasta asti vähäsen, mutta enemmän se on nyt innostunut kun on kohta sen 2,5v. Eihän se siis mitenkään viivojen sisällä pysy tai muuta, mutta tuntuu tykkäävän. Tosin yhen kuvan väritykseen ei ihan kauhean kauaa mene.
  19. Ä

    Mitä ihmettä, miksi remonttiäijät eivät tervehdi?

    No ompa tylyä. Meillä on ollut tässä kanssa pitkään remonttia ja aina on olleet remppamiehet niin ystävällisiä, että oon oikeen yllättynyt. Mutta tuommonen olis musta kyllä aika ikävää :( Mulle ainakin tulis paha mieli tommosesta kohtelusta.
  20. Ä

    Uusimman kaksplussan "nyt kiehuu yli" -artikkeli

    No kyllä minulla kiehui tuon ikäisenkin kanssa... Sanotaanko, että VARSINKIN tuon ikäisen kanssa. Olen tempperamenttinen luonne, ja tuolloin olin itse vielä väsynyt, kun poika ei nukkunut öitä. Lisäksi nyttemmin olen pakosta oppinut paremmin hillitsemään itseäni, mutta tuon ikäsen kanssa oli...

Yhteistyössä