Hakutulokset

  1. H

    Kirjeystäviä!

    Mä en oo kirjautunu käyttäjäks, joten en voi laittaa yv:tä. Toivottavasti saadaan kirjottelu alkamaan tätä kautta =) Eli mä oon 24v ja ekaa vauvaa odotellaan syntyväks syys-lokakuun taitteessa. Asustelen pk-seudulla. Kirjottele, jos kiinnostaa! Ja saapi muutkin etanaposti-ihmiset kirjotella...
  2. H

    Kirjeystäviä

    Moi! Mä oon 24v ja ekan masuasukin laskettuun aikaan on 9 viikkoa. Oon päiväkodissa töissä ja asustelen pk-seudulla. Kirjottele, jos kiinnostaa! Ja saapi muutkin kirjotella! hannamari81@luukku.com
  3. H

    Kuinka hyvin 3-vuotiaan pitäisi osata keskittyä?

    Luulenpa, että hän kokeilee sinua...Älä anna periksi vaan jos tarjoat hänelle yhtä ruokaa niin sitten se syödään eikä saa olla muita vaihtoehtoja. Jos ruoka ei mene millään alas niin sitten seuraava ruokailu on seuraavalla ruokailukerralla. Ei välipaloja ja herkkuja. Enpä usko, että on...
  4. H

    liityn joukkoonne

    Samoja lukuja jokseenkin täälläkin. :) Sain tyttövauvan 24.05.2004 klo 7.41 vajaan 6 tunnin synnytyksen jälkeen. Ponnistusta 21min eikä minullakaan minkäänlaista kivunlievitystä. Ja minäkin olen 19, tosin 18 silloin kun tyttöni syntyi. Onnea! :flower:
  5. H

    yh-äiti

    Minä myös nuori 19v. yh-äiti. Tyttärelläni on ikää nyt 1v2kk. :heart:
  6. H

    Miten nopeasti kykenitte eron jälkeen uuteen suhteeseen?

    Tahdon toivottaa onnea tulevaan! :heart: Miten ihanalta kuulostaakaan. Voit käydä lukemassa tarinani alapuolelta.
  7. H

    suht tuoreen yh:n murheita...

    Minun tarinani menee näin: Tulin raskaaksi vahingossa, kun tapasin lapseni isän. Olin tuolloin 17. Aloimme seurustella, nopeasti muutettiin yhteen asumaan (seurustelua takana n. 3kk silloin) ja kun arki koitti en voinut uskoa! Se oli täysi helvetti, suoraan sanottuna. :'( Monesti olisin jo...
  8. H

    Miten nopeasti kykenitte eron jälkeen uuteen suhteeseen?

    Aivan varmasti on! :heart: Itse olen eronnut vajaa 2 vuotta sitten enkä ole rakastunut tai ihastunut. Käyn harvoin missään, missä voisin tavata itselleni sopivan miehen. :\| Mutta ehkä joskus minullekin tuo onni suodaan.
  9. H

    Nopeat synnytykset

    Tyttö syntyi vajaassa 6 tunnissa viime vuonna. Tunnin siitä ajasta olin sairaalassa. Kätilöt sanoivat, että seuraavat voivat tulla vielä nopeampaa. Sen näkee, sitten kun aika koittaa, jos koittaa.
  10. H

    opiskelu vauvan kanssa

    Itse olen ajatellut lukiota alkaa suorittaa syksyllä. Tyttö on nyt 1v2kk ja tahdon kotona kuitenkin olla vielä jonkin aikaa sillä tyttö kehittyy ja kasvaa nyt niin vauhdilla, että jään paljosta paitsi jos alan nyt kokopäiväisesti opiskelemaan. Ajattelin iltalukiota käydä tai sitten etänä, vielä...
  11. H

    supistukset?!?!?!

    Mulla tuli kipeitä supistuksia viikon 20 tienoilla paljon, niin että lapsi meinasi jo syntyä. Stressi oli tuohon syy, mutta kun elämä rauhoittui, loppuraskaus meni ihanasti ongelmitta ja tyttö syntyi viikoilla 41+3, eli 10 päivää yli LA:n.
  12. H

    mummot

    Meillä äitini tykkäsi kovasti hoitaa pientä nyyttiäni ja pitää sylissä. Olen nyyttini (nyt 1v1kk)kanssa yksin, eli apua ei 24/7 ole saatavilla mieheltä jos tuntuu ettei jostain syystä jaksa/halua jotain tehdä. Äitini oli apunamme yöt ja päivät n. 4 kk ajan! Vauvalla alkoi koliikki viikon iässä...
  13. H

    Nuoret äidit

    Olin 18 kun sain esikoiseni. En asu lapsen isän kanssa.
  14. H

    Ruuista

    Tyttö syö aamulla ja illalla riisipuuroa. Lounaalla ja päivällisellä tyttö saa kaupan purkkiruokia (lempiruokaa on spaghettikastike) todella harvoin oma tekemää ruokaa... :ashamed: Ei nimittäin tyttö tykkää yhtään minun tekemistä ruoista! :o Kertokaahan jos jollain on hyviä reseptejä...
  15. H

    Raivokohtaukset 1v 2kk

    Kuulostaa niin tutulta!!! Tyttöni on nyt 1v 1kk ja näitä raivareita on ollut jo 10-11 kk asti...Nyt tyttö on keksinyt vetää itsensä aivan veteläksi raivotessaan sylissä. Laittaa kädet suoriksi, niin ettei meinaa saada tyttöä pysymään sylissä...Joskus varmaan tipahtaa lattialle raivotessaan. :(...
  16. H

    Minkä ikäisenä lähti kävelemään?

    Tyttö on nyt 1v 1kk ja kävelee tuen kanssa. Nyt ottaa askeleita päivittäin ja kävelee hyvin sattuessa 10 metrin matkan! Odottelen, milloin tyttö lähtee kunnolla kävelemään. :heart:
  17. H

    Makkaraa 1-vuotiaalle?

    Mä olen antanut pari kertaa tytölleni (1v1kk) grillimakkaraa. Ei ole miksikään siitä mennyt! =)
  18. H

    ARKAJALKA

    Itselläni tyttö on nyt 1v 1kk ja kävelee tukia vasten kuin vanha tekijä, mutta irti kun päästää, niin tulee pupu pöksyyn ja tyttö menee kyykkyyn tai istumaan. Askeleita ottaa muutamia ilman tukea silloin tällöin. Tyttö on arka ja lähtee kävelemään silloin kun uskaltaa. Siihen täytyy antaa aikaa. :)
  19. H

    Montako lasta?

    meillä on ollu molemmat lapset niin helppoja että ne on nukkunu yöt oikeesti aina... esikko oli niin pieni ettei tajunnu olla edes mustis. mut olihan se rankkaa, varsinki sit ku muksut rupes syömää ruoat samaa aikaa, ja esikko ei suostunu syömää ite, koska eihän siskokaa syöny. nyt on näitten...
  20. H

    pottaharjoituksista

    Tyttö on jo kohta vuoden ja puolivuotiaasta on kakan tehnyt pottaan. Nyt tehdään pissoja pottaan päivän mittaan. Että kyllä ne lapset oppii!

Yhteistyössä