Hakutulokset

  1. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Iltaa! Nyt olis sellainen juttu että mut saa laittaa taustailijoihin... :/ Syynä siihen on se kun sain töitä mikä on siis todella hieno juttu mutta työsopimus tehdään ensi kesän loppuun ja musta tuntuis kamalalta "pettää" työnantaja joten siirretään vauvahaavetta muutamalla kuukaudella... :/...
  2. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Mulle on nyt tullut tosi malttamaton olo tän vauvakuumeilun kanssa. Nyt kun on ehkäisy jätetty pois niin tuntuu että aika vaan matelee vaikka mä tahtoisin jo jännäillä ja pohtia mahdollisia raskausoireita.. Tuntuu et menkatkin olis kestäny jo vaikka kuinka kauan ja vielä pitäis vähintään kaksi...
  3. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Moikka kaikille! No tänään sitten alkoi ne menkat niin kuin pitikin joten nyt on kp 1/28 ja yk 1. Toivotaan vaan että kierto pysyy säännöllisenä nyt kun lopetin pillerit. No sen työpaikan kanssa kävikin sitten niin että työnantaja ei osannutkaan vielä sanoa onko tarvetta uudelle...
  4. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Täytyy vielä lisätä että meillä ei ole mitään ovistestejä käytössä vaan ihan fiiliksen mukaan mennään. :p
  5. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Mulla olis huomenna listan vika pilleri ja ilmeisesti en enää uutta listaa aloita. Eli sunnuntaina alkaa menkat joten se olis sitten kai kp 1/28, olenko oikeessa? Mä en ole ikinä asiaan perehtynyt. Koska teilla Nova alkaa yritys? Tyttöä kun alettiin puuhastella niin mulla oli yhdet...
  6. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Meillä on miehen kanssa ollut puhetta että toinenkin lapsi meille mahtuisi 3-vuotiaan tytön kaveriksi. Mulla loppuu pillerilista tän kuun lopussa niin meinattiin ettei uutta alottaisi enää. Mua vaan hirveesti mietityttää kaikki asiat etukäteen... Tai lähinnä sellaiset että miten tyttö sitten...
  7. P

    Laitan tämän huutikseen, mutta... (KUVA)

    Mä laittaisin mekko/tunika koska toihan menee kummasta vaan.
  8. P

    Katellaanko taas masukuvia?

    Anteeksi nyt jo etukäteen kun seuraava kysymys ei kuullu tänne osioon... :ashamed: Mutta mistä teidän tapetti on ostettu kun näkyy taustalla? Aivan ihanaa! Niin kuin teidän kaikkien masukuvatkin tässä pinossa! =) :heart: Tulee ihan omaa masua ikävä kun teidän kuvia katselee!
  9. P

    Kertokaa mitä tämä on, kokemuksia siis, kiitos. (raskaudesta, vuotoa...)

    Eiköhän se ole sitä limatulppaa se lima mikä tulee. Mullakin tuli kun käynnistettiin. Joten eiköhän teidän pienokainen pian synny. =)
  10. P

    Poeka tuli.

    Onnea koko perheelle! :flower:
  11. P

    Osaako kaikki naiset leipoa/tehdä ruokaa?

    Tiedän muuten yhden 17-vuotiaan tytön ketä ei osannut laittaa edes uunia päälle... Sillon olin kyllä vähän että :o
  12. P

    jos ulkona 10,5 astetta varjossa

    Kyllä meillä on ollut.
  13. P

    Osaako kaikki naiset leipoa/tehdä ruokaa?

    Kyllä minäkin saan ruuat perheelle tehtyä ja jotain leivottuakin jos tarve vaatii. Mä tykkään molemmista hommista silloin kun niitä rauhassa saa tehdä ja minkään tekemistä en arastele jos vaan ohje on. Niin paitsi täytekakun, en saa siitä sopivan kosteaa vaan aina tulee liian kuiva tai kostea...
  14. P

    Doooooraaaa suomeksi

    Oletko katsonut www.nickelodeon.fi sivuilta jo?
  15. P

    Kesän jälkeen alottavia???

    Uskaltaisinkohan minäkin... Eli meiltä löytyy tyttö 07/05 ja nyt on ollut miehen kanssa puhetta toisesta. Mies kyllä tahtoisi jo nyt mutta mulla olis tarkoitus saada töitä jotta saataisi ostettua isompi asunto/talo missä olisi sitten tilaa kaikille. Ja olis kyllä kiva jos sais muutaman kilon...
  16. P

    Minkä ikäisiä teijän vanhemmat?Ja tuletteko te toimeen heidän kanssa?

    Molemmat on 52-vuotiaita ja molemmat ovat aivan mahtavia ja todella tärkeitä ihmisiä :heart:
  17. P

    Mitä sapuskaa jauhelihasta??

    Kastiketta, kiusausta, keittoa, makroonilaatikkoa, lihaperunasoselaatikkoa...
  18. P

    Onko teistä oikein että suurperheille tulee isommat lapsilistä?

    Kai se on vastapainona sille että muista kotona olevista lapsista saa vain sen 50e sisaruskorotuksen kotihoidontukeen.
  19. P

    Mitä maksaa kivi+kiven laitto Kalevalan Äiti-lapsi-helaan?

    Mulle koruliikkeessä (3 vuotta sitten) sanottiin että kultaiseen helaan se kiven istutus on lähes saman hintainen kuin uusi hela. Mutta joku tuossa kirjoitti että oli saanut 100e hintaan kiven lisättyä niin kai se hinta sitten on muuttunut.

Yhteistyössä