Hakutulokset

  1. S

    Huutonetistä..apuja kaipaan

    kuinka saan lisättyä huutonetin kohteeseen usean kuvan? kun esim. lisään vaatepaketin johon laitan monta kuvaa. kädetön olen :ashamed:
  2. S

    raskaana ja irtisanottu!

    huomenna olii tarkoitus ollayhteydessä liittoon.
  3. S

    raskaana ja irtisanottu!

    tiedettiin raskaudesta,ja työnantaja sanoi jo sopimusta tehtäessä että en voi vakinaistaa sua koska olet raskaana.
  4. S

    raskaana ja irtisanottu!

    mutta eikös tässä tapauksessa työnantajan olisi kuulunut perustella,ettei irtisanominen johtunut raskaudesta?
  5. S

    raskaana ja irtisanottu!

    Onko laillista irtisanoa raskaana olevaa koeajan aikana? Työnantaja ei edes perustellut irtisanomista!
  6. S

    G: Monta lahjaa lapsesi saa? Mitä maksoivat per lapsi?

    tyttö 2-wee ja saa meiltä vanhemmilta 20 lahjaa (rahaa noihin menny...n.500e) + kummeilta ja mummoilta n. 10 pakettia. ehkäpä nuo riittävät, tosin lahjat avataan kahdessa eri paikassa.
  7. S

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    täälä kans mamma -85 syntynyt, tyttö 2v 6kk =)
  8. S

    Miehesi nimi?

    doni
  9. S

    HUOM! TARVIIKO KUKAAN HARMAITA LIITURAITAHOUSUJA (koko 34) YMS.!!!

    minkäs hintainen olisi koko paketti?
  10. S

    minkälainen sää on yleensä lokakuussa etelä-suomessa?? onko jollain vauva syntynyt silloin?

    meidän tytsy syntyi 20.10.2006 ja sinä iltana satoi ensi lumi..ainakin täällä etelä-suomessa.
  11. S

    Kokoarvio rv. 30->

    mulle sanottiin koko ajan että tosi siro tyttö tulee, hyvä jos painaa edes kolmea kiloa. sanottiin vielä neljä päivää ennen synnytystä, että voi kuinka sirotyttö tulossa. noh...likka oli syntyessään 48cm/4000g :laugh:
  12. S

    oman kodin "rakennuttaneille"...

    kävin katoon noiden muurametalojen sivuja mutta siellä ei ollut minkäänlaista hinnastoa :/
  13. S

    oman kodin "rakennuttaneille"...

    elikkäs jos siis otitte ns. "avaimet käteen" talon, niin mistä? paljonko neliöitä ja paljonko tuli maksamaan? oletteko olleet tyytyväisiä?
  14. S

    eiks vuoden ikäselle voi syöttää...

    mä annoin jo puolivuotiaasta asti :whistle:
  15. S

    bahia feliz

    joo aika pieni paikka se on. olin siellä v.2005. mielestäni ihanteellinen lapsille kun se on ns. pieni kylä...kaikki siinä on niin kuin yhtä. tosiaan yks "aukio" löytyy, jossa ravintoloita ja basaareja.
  16. S

    voisko joku laittaalinkkiä...

    no mulla ei toimi edes sillain :|
  17. S

    voisko joku laittaalinkkiä...

    no voi damn :/ se nyt vaan ei jostain kumman syystä toimi..
  18. S

    voisko joku laittaalinkkiä...

    etuovi.com ku mä en pääse sivulle :/
  19. S

    Mikä SUN miehessä ärsyttää?

    - ei tee mitään kotitöitä -ei siivoa edes omia sotkujaan -jättää likaset vaatteet pitkin kämppää tai pesukoneen päälle - asiasta kuin asiasta saa sanoa 1000 kertaa, eikä siltikään tapahdu mitään -ei kuule mitään = valikoiva kuulo tästä listasta sais niiin piiitkän... :kieh:
  20. S

    G Mitä lapsenne syöneet tänään ja ikä mukan

    tyttö 7kk aamupala: hedelmäpuuro ja 1,5dl maitoa lounas: spagettibolognese ja 1dl maitoa, vettä välipala: uuniomena jugurttia ja vettä, maitoa 1,5dl päivällinen: peruna ja kananmuna, maitoo 1,5dl iltapala: puuroo ja 1dl velliä maistellu myös sämpylää, maissinaksuja ja tavallista maitoo

Yhteistyössä