Hakutulokset

  1. C

    täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

    Pitkästä aikaa: Viime lauantailta ja on meikkiä :xmas:
  2. C

    Mainosta blogiasi :)

    Pääasiassa laihdutusblogi =) Too big to be me
  3. C

    Laita tähän blogisi linkki, niin arvostelen sen ulkoasun

    Heippa! Yritin korjailla mitä osasin. Vaihdoin taustakuvaa, fonttia, tekstin väriä ja yhteen postaukseen sain kaksi kuvaa vierekkäinkin, aina se vain ei onnistu poropeukalolta :/ Vieläkun osaisin tuon bannerin korjata... Mutta onko yhtään parempi? Jos ap on paikalla?
  4. C

    Laita tähän blogisi linkki, niin arvostelen sen ulkoasun

    Too big to be me En oo mikään visualisti... Tuore blogi joten vinkkejä kaipaan! Haluaisin pirteän ja iloisen lookin!
  5. C

    Häämessut & kutsukortit

    Oliko joku Helsingissä häämessuilla viime viikolla ja oliko siellä now&forever ständillä alekoodia?! Edellisvuosina on ollut...
  6. C

    Pitääkö teistä joku/jotkut laihdutusblogia?

    Todella mahtavan työn olet tehnyt kun oot päässyt 60 kilon hujakoille! Onnittelut hienosta työstä! Niin se taitaa olla, että ei kannata jäädä turhan pitkäksi aikaa suurimpaan painoon, se tulee vaan sitä vaikeammaksi pudottaa kun silmä tottuu. Oot mun idoli! :)
  7. C

    Pitääkö teistä joku/jotkut laihdutusblogia?

    Kiitti Lovanna, Möy, gds ja vieras! Tosi mukavaa kun blogi on jo viikossa löytänyt lukijoita ja ihmiset tykkää! Mulla on itselläkin oikein hyvä mieli tän elämäntaparemontin suhteen. Ehkä se tosiaan helpottaa kun en oo aina ollut näin iso. Oikein kaipaan sitä aikaa kun haluaa mennä...
  8. C

    Pitääkö teistä joku/jotkut laihdutusblogia?

    Too big to be me Joo mun on tää! Innolla aloitettu ja toivon mukaan kevään mittaan "suuren muutoksen blogi" =)
  9. C

    *** Tammikuussa tiukentuvat ***

    Heh! En oo ku 172cm :D Mutta en mää nyt niiin hyvältä näytä. Livenä sellanen iso tyttö kuitenkin. Ehkä se tuo pituus minkä vuoksi massalle riittää jakautumisvaraa :xmas:
  10. C

    *** Tammikuussa tiukentuvat ***

    Mäkin aion tiukentua! Ylipainoa on rutkasti ja nyt on hyvä tsemppi päällä! Mun aloituskuvan voi kattoa mun laihdutusblogista: Too big to be me Tammikuun alusta jo -2,5kg, näillä jatketaan! :)
  11. C

    Hei te laihduttajat, joilla on laihdutusblogi!!

    Too big to be me
  12. C

    Blogipino

    Laihdutusblogi Too big to be me
  13. C

    Me saadaan toinen lapsi. :)

    Ihanaa! Onnea! =)
  14. C

    Kiinnostaisko arvuutella raskaustestejä..?!

    Nostanpa huvikseni ja päivitän :) Eli vuosi ja kaksi päivää sitten aloitin ketjun ja nyt mulla nukkuu parvekkeella päiväunia 3,5kk tyttövauva :heart:
  15. C

    Neuvolassa käskettiin lopettaa imetys, vauva vasta 2kk.

    Mä vuokrasin tuolta: Rintapumppu.fi Mulla on siis Ameda Elite ja sen vuokra on 1,5e/vrk ja maksetaan kun palauttaa pumpun. Hain sen Espoosta (ei tarvi panttia) ja sit siihen pitää ostaa se 36e pullosetti. Mulla on ollut tuo nyt muutaman viikon ja on tosi hyvä! Sain Aventilla aina joku 5-20ml...
  16. C

    Neuvolassa käskettiin lopettaa imetys, vauva vasta 2kk.

    mulla oli vähän vastaavanlainen tilanne kasvun suhteen mutta sain kannustusta imetykseen, koska kerroin että teen sen eteen mitä vain. Nyt vauva 3,5kk, oon vuokrannut sähköpumpun ja annan pumpatut sitten lisämaitona.Täysin rintamaidolla mennään! Oon tehnyt myös miljoona muuta asiaa imetyksen...
  17. C

    Auttakaa (imetystietäjät?) !

    Oli eri vaaka! Semmonen vauvavaaka kuitenkin. Jospa neuvon vaa'alla ois enemmän...
  18. C

    Auttakaa (imetystietäjät?) !

    Tää on mun toinen lapsi, ekan kanssa oli sama juttu. Ravattiin punnituksissa mutta poika oli kuitenkin 3kk 5,7kg. Tässä on tietty sukupuoliero. Ekaakin täysimetin 6kk, kasvu oli tasaista omalla käyrällään. Silti ressaa!
  19. C

    Auttakaa (imetystietäjät?) !

    Meillä tulee ens viikolla 3kk, paino oli nyt 4,9kg.
  20. C

    Auttakaa (imetystietäjät?) !

    ap tässä kirjautuneena Kiitos kaikille kommenteista! Hohhoijjaalle ja muillekkin: vauva syö yöllä ehkä 2-4 kertaa, nukahdan siihen itsekkin niin en kauheesti laske :) Eka unipätkä on n.4h. Päivisin syö suunnilleen 3 tunnin välein, ei ota aiemmin vaikka koitan useammin tarjota. Iltaisin...

Yhteistyössä