Hakutulokset

  1. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Nostelen taas!
  2. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    \ Katsoin testissä vain sitä digitaalista näyttöä sekä oviksen että raskauden kohdalla, eli en muista mitä viivoja siinä itse tikussa oli. Siihen näyttöön se merkki tuli kyllä todella räväkästi silloin kun oli tärpännyt. En kuitenkaan luottanut pelkkään ovistestiin raskaustestinä, vaan tein...
  3. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Pötkylä, tervetuloa tänne puolelle! :) Joo, älä huoli, kyllä oireita ehtii tulla... Minullakaan ei noin alussa ollut vielä mitään muuta kuin palelu, mutta viikoilla 6-7 alkoi pahoinvoinnit ja väsymys joita sitten kestikin jonnekin viikolle 13. Ja siinäkin välissä sitä kerkesi jo ihmetellä jos...
  4. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Supistuksista: mä luulen että mulla on ollut niitä jo jostain viikolta 18 alkaen, varsinkin liikunnan yhteydessä. Tai juuri tuollainen mahan pingottumisen tunne tuli joskus kävelyllä ja myös uidessa. Nyt oon sitten ihan kunnolla hidastanut tahtia lenkeillä, eikä tuota tule niin usein. Neuvolaan...
  5. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuizulle ja Mariskalle :hug: voi harmin paikka! Varsinkin Mariskan kohdalla kyllä olisi ollut niin kiva kuulla plussauutinen... no, kunhan nyt vielä testaat ohjeiden mukaan niin jospa yllätys tulisi? \ Mä en oo käyttänyt mitään muita ovistestejä kuin tuota digiä, joten en osaa verrata. Se...
  6. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    nosto :flower:
  7. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Hei oviksen metsästäjät :) Ajattelin kysäistä onko teistä kukaan kokeillut sitä Clearbluen digitaalista testiä? Mulle jäi siitä tosi hyvä fiilis, kun ovis löytyi todella helposti ja yksiselitteisesti. Ehkä mulla sitten on aika säännöllinen kierto kuitenkin, koska bongaus onnistui ihan ohjeiden...
  8. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Moi Miranda :wave: ja tervetuloa mukaan tähänkin pinoon! Minä en tosiaan ole edes ilmoittautunut lokamassuihin, kun porukkaa on sielläkin niin paljon. Taisi joku olla laskenut että noin 140 naista on siellä mukana :o Kirjoittelitko kuumeilupuolella Miranda32- nimellä vai oletko ihan toinen...
  9. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Nosto! Ja tervetuloa Spark mukaan tällekin puolelle :) Voi kunpa sieltä 30-v ekakertalaisten kuumeilupinosta saatais pian lisääkin porukkaa!
  10. E

    Tays ja keskoskuolleisuus

    Synnytys lähestyy ja lähin sairaala on Tays. Kysyisinkin, että mistä nuo em. tiedot on julkaistu ja mielläni tutustuisin alkuperäiseen lähteeseen. Kuulosti aika hurjalta!
  11. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Piipa, ihana kuulla että sinulla menee paremmin :heart: Todellakin olet onnellisessa asemassa kun sinulla on välittäviä ihmisiä ympärilläsi, tärkeimpänä tietysti miehesi. Mamma76: H-hetki senkuin lähestyy... :) Täällä eletään hengessä mukana! Mä en oo oikein osannut vielä miettiä mitään...
  12. E

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Moikka, ja pikainen tervehdys ja tilannepäivitys minultakin! Kävimme tänään rakenneultrassa, ja kaikki oli pikkuisella hyvin :) Hurjaa ajatella että raskaus on jo viikolla 21, eli puolivälin yli jo ollaan! Tosin sikiö vaikuttaisi kokonsa puolesta olevan sitä mieltä että hän on jo viikon 22...
  13. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Heippa! Me käytiin tänään rakenneultrassa ja pikkuisella on kaikki hyvin :heart: On vähän isompi kuin mitä raskausviikkojen mukaan "pitäisi" olla, mutta eipä tuo liene yllätys kun emme miehen kanssa mitään ihan hentorakenteisia ole kumpikaan ;) Oli kyllä mukavaa, se lääkäri oli hirmu...
  14. E

    voiko ovis tuntua voimakkaammin jos munasolu hedelmöittyy?

    No oli ehkä sitten typerä kysymys...olen aikas tietämätön näistä asioista vielä. Eipä ole silti kiva saada tällaisia vastauksia täältä. En taida enää kysyä mitään :x
  15. E

    voiko ovis tuntua voimakkaammin jos munasolu hedelmöittyy?

    Eikö kellään tietoa?
  16. E

    voiko ovis tuntua voimakkaammin jos munasolu hedelmöittyy?

    Kun viimeksi tulin raskaaksi niin tunsin oikein kovaa kipua oviksen aikana. Silloin tosi meni kesken. Nyt taas on yritys päällä ja ovis päivänä tosi kovat kivut, mitä ei yleensä ole.Voiko siis hedelmöittyminen aiheuttaa tällaista kipua?
  17. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Nostan pinoa, ja toivotan Pauliinan tervetulleeksi!
  18. E

    lastensängyistä

    Tuota kuvan sänkyä olen just miettinyt :) Kiitos, täällä saa aina vastauksia, ootte ihania :flower:
  19. E

    lastensängyistä

    Olisi edessä jatkettavan sängyn osto. Mistä olette ostaneet, voitteko suositella jotain tiettyä?
  20. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Ihanaa Nefer :heart: varmasti huikea tunne kuulla tuollaiset vapauttavat uutiset! Nyt pääsette tosiaan rauhallisin mielin jatkamaan raskautta eteenpäin :) Kuulkaapas naiset, minusta tuntuu että eilen tunsin vauvan liikkeet, ja vielä kahteen eri otteeseen! Semmoinen ilmakuplan puhkeamisen...

Yhteistyössä