Hakutulokset

  1. P

    MYYN kaksi 86cm UUTTA JUHLAMEKKOA

    Mekot ovat Lindexiltä. Tässä muutama kuva. Punainen on ihana tafti mekko. Helma on "kello-helma" . Mekon väri on eri noissa kuvissa kun toinen on otettu salamalla. Ensimmäisessä kuvassa väri on oikea ja toisen kuvan väri on hieman pliisu. Ekan kuvan ongelma on se, että salama saa värin...
  2. P

    huonot muijat saa huonoja miehiä

    Naiset aina ihastuvat renttuihin. Ota huomioon!
  3. P

    thaimaan retket lasten kans

    Mä tahtoisin kans kuulla kokemuksia, ens talvena olis lähtö.
  4. P

    mies maksaa

    Kirjoitelkahan siitä, miten ootte parhaiten rahastanut miehiä. Oon sitä mieltä että miehen tulee maksaa talossa kaiken sillä sitähnä varten ne on. Odottelen tällä hetkellä 4 lasta ja oon ollut kotona 10vuotta. Oon saanut miehen kivasti koukkuun. Eli jos mies rupee joskus marmattamaan...
  5. P

    mitä maksaa

    Tietenkin hinta riippuu menetkö julkiselle puolelle vai yksityiselle. Julkisella hoidot (esim. IVF) maksaa polimaksut (a 22?) toimenpidemaksu (n. 75?) + lääkkeet n. 620?. Yksityisten hinnat löytyy niiden kotisivuilta, esim. Fermedi, Felicitas, Fertinova, Ava...
  6. P

    kakkaanko salissa???????

    \ ITSEÄ se jää vaivaamaan!
  7. P

    Naiset, montako saatte peräkkäin?

    Mä lopetin laskut seitsemän jälkeen, kyllä niitä tais tulla vielä pari lisää. Mä onnistun saamaan noita sarjoja kun mieheni nuolee mua ja ensimmäisen jälkeen ei lopeta vaan pitää vaan lujasti kiinni ja jatkaa. Aikaakaan ei kovin kauaa mee, koska parin ekan jälkeen ne tulee paljon nopeammin ja...
  8. P

    G: Mille kaikille olette allergisia, entä onko tutkittu?

    olen allerginen, pölypunkeille, varastopunkeille, homepölylle(ei terveellistä kellekään), benisilliini antibiotille, siitä tulee ihottumaa ja todettu jo lapsena.juustonaksuille olen allerginen.kurkku turpoaa, enkä saa hengitettyä kunnolla... eipä onneksi muuta!! =)
  9. P

    Disney store

    Olen huomannu paljon kirpputorinpuolella että ihmiset myyvät DISNEY STORE vaatteita,haluaisin kysyäkkin että mistä te ostatte ne vaatteet?? Ulkomailtako vai???Koskaan en ole sellaisiin törmänny ainakaan Suomessa.. :$
  10. P

    Kuinka kauan 1v. hereillä

    Meillä jaksaa kuusi tuntia ihan hyvin, unet on 20-6 ja 12-14.
  11. P

    Vaunujen hinnasta

    Me ostettiin kunnon kuomurattaat joihin sit pehmee kantokoppa niin esikoinen saa siitä myös lämpöpussin ja toivottu kakkonen peris sit sisarukselta nuo kärryt käyttöönsä. Ja kun pitkällä tähtäimellä ostettiin niin luotettiin näihin kalliimpiin merkkeihin, et monta satasta sinne sijoitettiin...
  12. P

    Lämpöpussi rattaisiin

    Kiitos vinkeistä!
  13. P

    Lämpöpussi rattaisiin

    Onko kukaan tehnyt itse lämpöpussia rattaisiin? Sen tyyppistä mitä rattaiden valmistajat itse myyvät, eli lapsi ulkovaatteissa pussiin.
  14. P

    Gallup Kuinka monta lasta?

    :p :whistle: kaksi lasta tyttö ja poika, toivoisin saavani ainakin viisi
  15. P

    Elokuisten vauvat tänne!

    meidän päivänsäde syntyi kaksi päivää yli ajan 52cm ja 4010 painava :heart:
  16. P

    Miehesi nimi?

    \ Täältäkin löytyy Jani Petteri :)
  17. P

    Onko muita elokuussa -04 synnyttäneitä?

    Meillä kans tyttö 2.8-04.Aikas touhukas tuo tuntuu olevan ja äänekäs.Konttaamaan oppi päivää vaille 7kk ja samaan syssyyn seisomaan.Nyt yrittää seisoa ilman tukea,tosin hieman huonoin tuloksin.Heti kun huomaa et ei pidä mistään kii tipahtaa pyllylleen.Joka paikkaan kerkiää ja samalla sekoittaa...
  18. P

    univaikeuksia

    Toi on ihan kauheeta kun ei saa nukuttua.Itelläni oli pari vuotta sitten sellasta et kaikki illat meni sängyssä pyörimiseen.Nukahdin vasta aamuyöstä 4-5 aikaan, aamulla seiskan aikaan ylös ihan pirteenä iltapäivällä ihan väsyny,ei päässy nukkuun,taas sama illalla ei unta millään.Se meni ohi...

Yhteistyössä