Hakutulokset

  1. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Toivottavasti ei olisi. Se olisi kovin ikävää olla niin ailahtelevainen, että mielipide vaihtuisi useammin kuin sukat...
  2. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Tämä oli sellainen kommentti mihin jo pitää tarkertua. Anteeksi nyt vain hyvä laihdutusvalmiste, mutta minullakin on perhe. Meillä ei vain kuulu siihen perheeseen lapsia. Se on pahinta sorttia kapeakatseisuutta ajatella, että vain lapset tekevät perheen. Mutta ei siitä sen enempiä. Ja...
  3. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    Kuulkaas rakkaat lapsukaiset, mä palaan aiheeseen huomenna sitten. Kun on tullut luvattua, että huomenissa aamulla olen puhelimen tavoitettavissa :D Natinati vain :wave:
  4. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Jos olisin tarpeeksi v.ittuuntunut niin todennäköisesti kyllä. Jos ei kertakaikkiaan kiinnosta pätkän vertaa nähdä toisen naamaa just sillä kertaa niin ei synnytyskään sitä asiaa muuttaisi. Mutta mulla nyt onkin suht. tiukka raja muutenkin siinä mitä jaksan kuunnella ja mitä en.
  5. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Joo, mulla oli puhelin äänettömällä. Kivasti oli akku kulunut sen 69:n soitetun puhelun kanssa...olisinpa saattanut vastatakkin jos olisi ollut oletettua, että herralla on oikein asiaakin. Tuosta kerrasta viisastuneena pistin sen puhelimen kerralla kiinni.
  6. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Ehkäpä sitä ei tuossa tilanteessa kiinnosta. Who knows. Kenties pitäisi puhelimensa päällä, jos voisi luottaa siihen, että se soisi ainoastaan siinä tilanteessa, kun on oikeasti hätä.
  7. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    Joo, mun tapauksessa se kertoo justiinsa siitä, että mä haluan olla yksin, piste. Ja luojan kiitos mulla on mies, joka kunnioittaa mun yksityisyyttä. Edellinen menikin vaihtoon justiinsa sen takia, että se oletti mun elävän pelkästään sille ja sen tarpeille.
  8. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Mistä sä sen noin tarkkaan tiedät, minkälainen se ap:n mies on? Ehkä tämä lähteminen on tapahtunut aikaisemminkin...niin, että puhelimessa on ykskaks ollut se 69 vastaamatonta puhelua niinkuin mulla joskus aikoinaan. Näinpä ap:n mies edelliskerrasta viisastuneena on lykännyt sen suoraan pois...
  9. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ En mä varmaan tiedäkkään. Kun mä olen semmonen yksinäinen susi...joka ei yhtään ihmistä halua tuekseen niin, että ne siinä seisoo, koska se on niiden velvollisuus. Kyllä niiden on siinä seisottava ihan omasta halustaan.
  10. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Tiiäks miks mä pidän puhelimen päällä sillon kun olen yksinään jossain? Sen takia, kun mä tiedän, että isäntä osaa olla soittamatta siihen turhanpäiten...eli jos se soiskin niin tietäisin, että jotain on oikeasti tapahtunut. Ehkäpä se puhelin on soinut ns. "turhanpäiten"...kyllä mäkin sen...
  11. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Ja synnytyskö nyt on käynnissä?
  12. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    Mä nyt en puhu isän oikeuksista vaan ihmisen oikeuksista. Ja edelleen olen sitä mieltä, että ihmisellä on oikeus olla yksin niin halutessaan.
  13. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    Tsorke, mä en vaan voi ymmärtää miksi ihminen ei sais olla yksin niin halutessaan. Mut mä olenkin itse semmonen, että todella haluan olla yksin aina välillä. Onneksi isäntä ymmärtää olla puhelinhäiriköimättä mua sillon.
  14. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    \ Ja se lapsiko on nyt yksinään jossain? :whistle:
  15. M

    vi... että voi olla #&%?$!* olo

    No tuota...kyllä kai jokaisella ihmisellä on oikeus olla "itsensä kanssa", jos niin haluaa. Eli jos nyt haluaa olla tavoittamattomissa niin kyllä siihen oikeus pitäisi olla.
  16. M

    Tunnetko ketään yh:ta joka olisi löytänyt uuden onnen

    Joo, tunnen mä yhden, jolla olisi ollut mahdollisuudet siihen uuteen onneen...ja hetken sitä elikin. Kunnes alkoi luurangot paljastua kaapista...nyt on sitten hyvin ruma avioero vireillä.
  17. M

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    \ Aa tsorke, ne jäi uupumaan listalta. Joo, 40 000km:n välein on jakopää uusittu. Mut mitä noihin tyyppivikoihin tulee niin missä se raja menee? Kyllähän sierrastakin sanotaan, että bensavehkeissä venttiilivarren kumit väljistyy ja juu totta totta, väljistyy ne. Mutta voidaanko sitä nyt enää...
  18. M

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    \ Edelleen peräänkuulutan sitä penkin ja ratin välystä. Korjaamon mukaan meidänkään TD:n kone ei kestä kun 150 000km (laatu kuulemma niin huono...) vaan noinhan on sillä ravistettu jo reilusti päälle 300 000km menemään...jopa niinkin huimilla remonteilla kuin öljynvaihto ja suuttimien...
  19. M

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    \ Kai se vuosien työ korjaamolla on opettanut senkin, että aika suuri osa auton vioista on kyllä kiinni sieltä penkin ja ratin välistä.
  20. M

    Tilava farkku lapsiperheelle?!

    Joo, vanhat passatit on ihan jees, uudemmista en mene sanomaan mitään :$ Fordia olisin suositellu, mutta jos isännällä on vamma niiden suhteen niin sitten nou nou nou. Meillä kuitenkin Sierran farkku ja hyvin on kulkenu kaikki tarvittava siellä. Takapenkin tilat on sen verta hyvät, että on...

Yhteistyössä