Hakutulokset

  1. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    Taa on onneksi uusi haalari - ja Wan'n keskustelusta kavi jo ilmi, etta haalari on itse asiassa kunnon haalari - ei valikausihaalari! Parjaankohan itse villakangastakilla? 7-vuotiaalle on kunnon Reiman takki sun muut vermeet. Toppahousuja ei kylla ole...mutta saattaahan jo ensi viikolla olla...
  2. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    kiitos!:wave:
  3. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    On toppaukset takapuolessa! Ei nay, mutta tuntuu! Ehka naa on kunnon haalarit! Yks juttu viela - haalareissa nepparit sisalla -myyko reima erikseen 'vuoria' joka sopii neppareihin. Kavin Reiman sivulla, enka tullut hullua hurskaammaksi...
  4. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    No taytyypi sitten varmaan istua sisalla koko viikko...:wave: kiitos kuitenkin vastauksista, lahden tasta toihin...meilla puutarhassa kukkii jo narsissit joten olen varmasti niin jo Suomesta erkaantunut, etten enaa edes muista milta kylma tuntuu!
  5. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    Mista muuten tiedan onko tuo valikausi vai kunnon haalari? Olen olettanut, etta valikausi, mutta en nyt loyda netista kuvia tuosta?
  6. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    Nain. En ole koskaan ymmartanyt miksi ihmiset avaa viestin ja viela vastaavat, jos ei ole mitaan alyllista sanottavaa.
  7. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    No voi apua... ei kylla viikon takia viitsisi ostaa...Puku on kylla valja, jos sinne laittaisi tollaisen karvalla vuotatun villaisen paksun takin ja todella paksut housut plus sukkikset ja muut vermeet, eiko sittenkaan parjaa...? Ei tuolla lansirannikolla nayttaisi olevan 'kuin' -15 C ensi...
  8. Ronya Royce

    Parjaako valikausihaalarilla?

    Ei olla kayty Suomessa muutamaan vuoteen ja tuo pikkuinen ei ole ollut Suomessa talvella koskaan. Ollaan nyt tulossa ensi viikoksi - ja kauhistuin vahan noita pakkaslukemia. Meilla ei ole kaksivuotiaalle kuin tuollainen valikausihaalari (luulen, etta se on...en edes tieda) Reiman - parjataanko...
  9. Ronya Royce

    Lounaanne tänään?

    Mc Donalds kala-ateriat - ei olla kotona lounasaikaan.
  10. Ronya Royce

    No huh hellettä

    Täällä tänään 10 C...taytyypi kaivaa kevyempi takki kaapista! Ensi viikoksi luvattu 13-15C... Millainen ilma teilläpäin? Olen siis Englannissa, ja tämä on ihanaa TODELLA kylmän (jopa -5 C !!!!) Joulukuun jälkeen! :cool:
  11. Ronya Royce

    Sushia raskaana, uskaltaisitko syödä?

    Olen syonyt, mutta sushi paikka hyvin tuttu ja luotettava - tuoretta! Voithan tehda sushia itse, jos olet epavarma. Raaka kala - japanilaiset ovat tunnetusti alykasta kansaa ja syovat sushia raskauden lapi!
  12. Ronya Royce

    mitä ruokaa teillä on tänään,

    Meilla omenapannukakkua jaakaapissa - joten se on valipalana. Ruoaksi taytyy jotain tuoreesta tonnikalasta, kun se on kaytettava. Ehka vaannan tagliatellen ja tonnikalapihvit. Illalla Shepherd's Pie, en tieda mita suomeksi. Jalkkarina marjapuuroa, kun sekin taytyy kayttaa...
  13. Ronya Royce

    Hei te jotka puhutte kotona useampaa kieltä

    Meilla poika kieltaytyi suomen puhumisesta noin 3-5 -vuotiaana. Nyt 7-vuotiaana hyvin kiinnostunut ja yrittaa kovasti. Nuorempi (2 v) puhuu enimmakseen englantia, ymmartaa kuitenkin suomea jonkin verran.
  14. Ronya Royce

    G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

    Joo, siis yleensa ilta-aterian korvaan muroilla rasvattomalla maidolla. Muuten syon normaalisti - ilman lihottavia valipaloja. Olen kala-kasvis muutenkin, joten ruokavalio suht kevyt.
  15. Ronya Royce

    G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

    Olen pikadieetin tehnyt ennenkin! Minulla ei sinansa ylipainoa - tosin - normaali painoinen olen. Mutta tahdon takaisin kokoa 10 farkkuihini...Ja saanut olen 10 kiloa pois 3 kuukaudessa Special K dieetilla...toimii siis!
  16. Ronya Royce

    G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

    Ajattelin kokeilla korvaamalla osan aterioista riisimuroilla ja Special K muroilla...PAKKO mahtua vanhoihin farkkuihin helmikuun loppuun mennessa....:p
  17. Ronya Royce

    Vuoden viimeinen ateria?

    Aion lasten kanssa tehda sushia. Hauskaa puuhastelua vuoden viimeisena paivana. Syodaan sitten sushit yhdessa kun mies tulee toista illalla.
  18. Ronya Royce

    miten ihmeessä te muut saatte estettyä taaperoitanne piirtämästä JOKA PAIKKAAN?

    Meilla taapero istuu rappusella miettimassa, jos jotain luvatonta tekee. Eipahan yrita sitten vahaan aikaan.
  19. Ronya Royce

    Onko Suomessa kello oikeasti 10.30am

    No huh, luulin jo etta oon missannut jotain...
  20. Ronya Royce

    Onko Suomessa kello oikeasti 10.30am

    vai onko Kaksplussan kello vaarassa? Meilla kello vasta 7.30am... (UK)

Yhteistyössä