Hakutulokset

  1. H

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    Täälläpäs olisi 27v. äiti kera pojan 4v. jotka kaipailis myös uusia ystäviä, pohjoisesta Oulusta ollaan. Saa laittaa yv:tä =)
  2. H

    tuleekohan millainen karenssi

    Minä irtisanouduin tammikuussa työpaikastani ois helmikuussa muuttunut vakituiseksi. Säästyin kokonaan karenssilta ja oikeastaan en vieläkään tiiä mikä tuohon päätökseen oli syynä. Kannattaa vain tosi hyvin perustella miksi irtisanoutunut.
  3. H

    kinkkusuikaleista kastike

    Aika samalaista oon itekin kotona tehny. Mut koitappa tällästa että laitat tavallisen sipuli sijasta purjoa ja sit ihan vähäsen metwurstista leikattua palasia ja joukkoon vielä raastettua juustoa + tabascoa jos tykkää. Ai ni ja vielä ananasta (jos siitä tykkää niin passaa tohon tosi hyvin) Aivan...
  4. H

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Moikkelis! Täälläpä olis 26v ja kohta neljän täyttävän poitsen äippä pohjoisesta oulusta. Mammaseuraa ois vailla kaiken mukavan merkeissä:) Saa laittaa mailia Heidi1980@netti.fi
  5. H

    OULUSTA YSTÄVIÄ

    Moips! Kaipailisin uusia ystäviä, mielellään henkilöitä, joilla on lapsia. Itse olen kohta 27 v. ja minulla on pian neljä täyttävä poitse. Haluaisin siis ystäviä jutusteluun, ulkoiluun tai mitä ikinä keksitäänkään:)
  6. H

    Te joilla lasten sannissa ollut vaikeuksia

    yritettiin yli 6 vuotta,ei käyty hoidoissa ollenkaan.vauva nyt 6 kk,ja toista kuumeilen.

Yhteistyössä