Hakutulokset

  1. J

    onnellinen ja onneton samaan aikaan..

    oloni on aivan samanlainen. itse olen tilanteessa että lähteäkkö vai ei. olen jo uhannut lähteä jos ei asiat muutu. on vai niin monia mutkia matkassa ettei ihan noin vain voi lähteä. tällä hetkellä ainoa asia joka minut onnelliseksi tekee on lapsi.
  2. J

    Parhain ulkonäköpiirre lapsessasi?

    meidän lapsessa parasta on luonne. ehkä se ei ole ulkonäkö mutta vaikuttaa se siihenkin. jos lapsi ei ole iloinen ei ulkonäkökään hehku :) mikä ihanempaa kuin nähdä naurava lapsi sängyssä kiljuen riemusta kun äiti tulee antamaan aamu pusun :hug:
  3. J

    taaperot ja eläimet

    taaperot ja eläimet ovat tavalla tai toisella aika "vaikea" yhdistelmä varsinkin kun pikkumies tulee ikään että kaikkea on kiva kokeilla. miten te vahditte jos esim koira jää lapsen kanssa samaan tilaan ja itse menet vaikka vessaan/korjaamaan pyykit jne jne? miellä on lastenhuoneen ovella...
  4. J

    tyhmä kysymys lääkkeistä..???

    Kapselin tehtävä on kuljettaa lääkeaine (eli jauhe) mahalaukun ohi suolistoon, jossa entsyymit ym. liuottaa kuoren ja lääkeaina pääsee imeytymään verenkiertoon. Että kokonaisena olisi hyvä nielaista.
  5. J

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    Entäs tiedättekö mitä tarkottaa porstua ja ankkastukki?
  6. J

    siitepöly reaktio

    meillä on kanssa kirkasta limaa ja kamala yskä. ollaan menossa huomenna nauvolaan ja verikokeisiin. ilmeisesti ollaan siitepölylle allergisia koska mullakin on oireita ja olen allerginen niille.
  7. J

    liha-allergia

    maitoallergia eli maidon proteiini allergiselle lapselle ei suositella naudanlihaa koska luonnollisesti siinä on sama proteiini. laktoosi-intoleranssi taasen on maitosokeri allergia. meiltä ainakin lääkäri kielsi naudanlihan kokonaan, samaa sanoi myös sukututtumme joka on terveydenhoitaja...
  8. J

    liha-allergia

    mietin tässävoiko punaiselle lihalle olla allerginen? maitoallergia meillä on joten lehmänliha on pois suljettu joka tapauksessa. mutta entäs sika tai kana proteiini? meille tulee siastakin aivan kamalia mahavaivoja. onko muita jolla samanlaisia kokemuksia? voiko alkaa vaikka syöttämään...
  9. J

    koiran kuolema

    miten teillä lapset ovat reakoineet koiran kuolemaan? mieheni lapsi on alkanut pelkäämään kuolemaan ja nyt joudumme luopumaan rakkaasta koirastamme. onko kenelläkään kokemuksia miten lapsi reakoi koiran tai yleensäkkin rakkaan eläimen kuolemaan?
  10. J

    maitoallergia b-todistus

    kiitos näistä avuista :) soitan huomenna lääkärille ja kerron. olen kumminkin täyttänyt kaavakkeen joka pitäisi joka päivä täyttää. niin luulisi sen ainakin siitä ilmenevän. jopa kellon ajat olen laittanut ylös ja pullauttelun maaränkin.
  11. J

    maitoallergia b-todistus

    kävimme jo. lääkäri sanoi olevansa tavattavissa vasta maanantaian ja antoi soittoajan. siksi kysyinkin kannattaako vain lopettaa suosiolla ja soittaa vastaanotolle jo heti huomenna. viikon kokeilua vaativat. mutta jos selitän tilanteen niin toivon hänen ymmärtävän.
  12. J

    maitoallergia b-todistus

    pullauttelu alkoi kun aloitimme jälleen nannin syötön. neljä viikkoa meni hyvin kun soimme almiron peptiä. ja ennen almiroa oli myös pullauttelua ja vatsavaivoja.
  13. J

    maitoallergia b-todistus

    kuinka helpolla saa maitoallergiasta b-todistuksen? ja mitä kela vaatii? me ollaan nyt oltu altistuksessa ja lapsi puklaa kaikki ruuan ulos. pitääkö mun odottaa vielä että alkaa maha vaivat vai hyväksyykö kela pelkän puklaamisen? en millään haluisi kiusata pikkuista kun hänelle ei mikään ruoka...
  14. J

    Äidit Satakunnasta pinoon...

    :wave: 26v yhden söpö poikalapsen(5kk) äiti ja kahden lainalapsen (5v ja 6v) äitipuoli noormarkusta :)
  15. J

    Löytyykö pk-seutulaisia?

    Muita pk-seudulla asuvia, jotka kaipailis seuraa puistoon/kahville? :) Itse olen -84, ja asutaan Espoossa miehen -81 ja tytön 10/05 kanssa. meiliosote on jemi113@hotmail.com, saapi meilata :)
  16. J

    Löytyykö pk-seutulaisia?

    Muita pk-seudulla asuvia, jotka kaipailis seuraa puistoon/kahville? :) Itse olen -84, ja asutaan Espoossa miehen -81 ja tytön 10/05 kanssa.
  17. J

    HERQULES- rattaat

    Onko noihin herqules rattaisiin sellasta jalkapeitettä minkä saa talvella suojaamaan? Ja mun käsityksen mukaan nehän on aika kalliit vaunut/rattaat? Lisää kehuja niin varmasti menen kauppaan ja ostan ne :) vaikuttaa kyllä tosi hyviltä! jokatapauksessa luultavasti vaihdetaan meidän teutoniat...
  18. J

    Kilolaisia? Espoosta..

    Asun Kilossa puolivuotiaan tyttöni ja mieheni kanssa.. Vaunuiluseuraa ja muutenkin kavereita olis mukava saada tästä lähialueelta. :) Meilaile jos vaikka lähtisit vaunuilemaan jemi113@hotmail.com :)
  19. J

    Synnytyksen kesto?

    13h 25min , 12, 15 min ;)
  20. J

    hei, löytyykö lokamammoja-03?

    Olen 24v. äiti keski-suomesta. Oisi kiva vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia muiden lokamammojen-03 kanssa. Sähköposti: urpulpu@hotmail.com

Yhteistyössä