Hakutulokset

  1. S

    nimi gallup!!!!!

    Veera Aleksandra (8/99) alias riiva, vepu, veppe, vebsteri, veepi, eepu... Kiia Hertta Justiina (10/04) , kutsutaan aika paljon Justiinaks :) :heart: :heart: mutta myös "läskiposkeks" ;) hyvän ruokahalun johdosta :D
  2. S

    pistetää sitte lasten syntymäpäivät...

    tytöt 040899 ja 011004 :heart: :heart:
  3. S

    2+ RISTEILY!

    \ niitä sänkyjä on rajallinen määrä joka laivalla, eli ei välttämättä riitä kaikille jos on monelle tulossa pikkusia mukaan. Tääkin asia kannattais kysyä isabellalta suoraan, et montako sänkyä niillä on siellä. Ja laivalle varmaan tulee muitakin lapsiperheitä. *vinkkaa* ja sekin selvinnee...
  4. S

    2+ RISTEILY!

    \ vikingin sivut ei anna luxus hyttiin varata kun 2+1 paikkaa, eli ilmeisesti ei saa 2 matkasänkyä sinne. vikingin sivuilla on kuvia hyteistä, kannattaa käydä kattomassa. ja soittamalla selviää. sängyt pyydetään sit vaan hyttiemänniltä laivassa. ainakin ennen näin.
  5. S

    Messenger.

    mut voi kans lisätä listaan jos haluaa :) oon mesessä aina kun lapsilta ehdin, tytöt on syntyny 8/99 ja 10/04, ite oon siis -79. os. ee5944@kolumbus.fi
  6. S

    menkatko jo nyt???

    mulla alko menkat alle 4 vkoa synnytyksestä ja todella runsaina :( soitin neuvolaan asiasta ja ne halus tutkia ja hutkia ettei ollu vaan kohtuun jääny mitään, mutta ei ollu. Jälkivuoto ei ollu ees vielä kokonaan loppunu ( se limainen siis, verinen kyllä pari vkoa ennen... ). sain vuotoon sitä...
  7. S

    millainen ikäero lapsillanne??

    tytöillä ikäeroa 5v2kk :)
  8. S

    paikkakunta gallup

    \ Minä myös =)
  9. S

    2+ RISTEILY!

    Siljan sivuilla lukee että he eivät suosittele matkustamista raskauden loppuvaiheessa. Vikingin sivuilta en tietoa löytänyt.
  10. S

    Lokakuu -04 syntyneet

    meille syntyi tyttö 1.10.04 klo 14.56 3870 / 52 / 36 :heart: :heart: :heart:
  11. S

    Syysmammalle mesekaveria?

    meille syntyi tyttö 1.10.04 :heart: Lisää mut listalles ja huhuile mesessä :) ee5944@kolumbus.fi Sara & Justiina
  12. S

    Messenger kamuja elo-syyskuussa vauvan saaneista!

    lisäsin sut listalleni :)
  13. S

    Messenger kamuja elo-syyskuussa vauvan saaneista!

    mulla ei vielä vauva oo syntynyt, mutta huomenna ois tällä tietoo käynnistys, joten ihan tässä hilkulla ollaan :) os on. ee5944@kolumbus.fi myös muut saa lisätä listaansa ! Mulla on ennestään 5v tyttö ja aviomies löytyy myös :)
  14. S

    harsot??

    mä ostin anttilasta niitä, oisko ollu nimellä vauvanhoitoliina ? tai jotain... kyl ne tietää kun kysyt.... 12 kpl makso 9.99. citarit taitaa kans myydä harsoja, mut siel oli vissiin 5kpl 13 euroo. ja kangaskaupasta kysäsin mitä maksaa harsokangas, oli 3,50/m... eli anttilasta sain halvimmalla :)
  15. S

    Nokian Viholan Äidit

    me asuttais viholan vieressä. Minkä ikäisiä lapsia teillä on ? Itse olen 25v, tyttö 5v ja masukas syntyy parin viikon sisällä. Myös aviomies kuuluu perheeseen :) Laita mailia ee5944@kolumbus.fi
  16. S

    Miten yh pärjää rahallisesti?

    [quote title="30.08.2004 klo 20:21 marsu kirjoitti"]\ Kysyisin tosta että jos isä ei maksa elatusmaksuja niin ne saa sitten kaupungilta!! Mitä tarkoitat? minulla tulee olemaan tämä tilanne lapsen synnyttyä.. Eli jos isällä ei ole "varaa" tai halua maksaa elatusmaksuja, kaupunki/kunta...
  17. S

    Miten yh pärjää rahallisesti?

    varaa aika paikkakuntasi sosiaalitoimistosta, sieltä saat mahdollisesti takuuvuokran, muuttoavustusta jne. Lapsilisiinhän saat sen yh-korotuksen ja isältä elatusmaksuja, ja jos ei isä maksa niin kaupungilta saat ne sitten. Ja jos tulot jäävät kovin pieniksi, sinulla on mahdollisuus saada...
  18. S

    Nokian äidit, Hello!

    Mistäpäin Nokiaa olette ? En tiedä ollaanko joskus ehkä jopa mailailtu ? Täällä ois äiti 25v, tyttö 5v ja la 25.9. :) Asutaan Koskenmäessä laita mailia jos haluat :) ee5944@kolumbus.fi Sara
  19. S

    5-vuotias ja 2 kk

    Heips! Mulla tyttö 5v ja LA 25.9 :) Perheeseen kuuluun meidän lisäks mies ja koira. Asutaan Nokialla. Mailia voit laittaa os. ee5944@kolumbus.fi :)
  20. S

    vuonna 1999 syntyneet!

    tyttö 4.8.1999 klo 1.48 3070g / 48,5cm / 34cm

Yhteistyössä