Hakutulokset

  1. A

    Vauvalla pakkoliikkeitä??

    Mä just jokin aika sitten kysyin täällä samaa. Meiän pojalla nyt 8kk oli sillon korvatulehdus, kun aloitti tuon ihmeellisen pään heiluttelun. Siis sen takia vein lääkärii,n kun heilutti päätä ja löytyi korvatulehdus. Nyt pään heiluttelu on jatkunut ja kun kysyin korvien jälkitarkastukesassa...
  2. A

    Vauvan 8kk ummetus

    Meiän vauvalla on synytmästä asti ollut kakkaaminen vaikeaa. Täysimetyksen aikana asia ei tietty haitannut, mutta nyt homma on mennyt ihan mahdottomaksi. Kakka tulee viikon välein ja sillonkin Microlaxilla autettuna. On saanut purkkikaupalla luumua ja vettä olen juottanut. Samoin on saanut...
  3. A

    Vauvan pään heiluttelu

    Meiän 8kk ikäinen vauva on nyt muutaman viikon ajan heiluttanut päätään sivulta toiselle. Ei ole mitenkään poissaoleva tai muutenkaan outo. Ihan kun vaan kokeilisi, että miltä se tuntuu. Vaiva alkoi ekan korvatulehduksen yhteydessä ja nyt ei korvissa mitään ollut, kun käytiin tarkistuttamassa...
  4. A

    liberon sadeasusta

    Tässä osoite. jonka löysin: Laita keräämäsi alkuperäiset kuitit kuuden Libero­säästöpaketin ostosta kirjekuoreen. HUOM.! Ostokset tulee tehdä kampanja-aikana 1.9.-30.11.2008. Voit tehdä ostokset kerralla tai useammassa erässä. Emme palauta kuitteja. Liitä mukaan tieto siitä, haluatko...
  5. A

    Millasia lämpimiä voileipiä teette? Eri täytevaihtoehtoja otetaan vastaan =)

    Mä teen niin, että sekoitan ranskan kermaan kinkkua, juustoraastetta, mausteita ja vähän jauhoja, että pysyy kasassa. Sitten tuo seos leivän päälle ja uuniin. Ja voin taata, että on niin HYVIÄ! :p
  6. A

    mehiläisen lastenlääkärin hintoja

    Me juuri kävimme viime to Mehiläisen Ruusulassa. Lastenlääkärikäynnistä jäi kelalorvauksen jälkeen itelle maksettavaksi n.79 euroa. =)
  7. A

    suomalaisia kauppoja, joita ET suosittele! ?

    Tän liikkeen on pakkko olla Mannerheimintiellä siinä Finlandiatalon ja Oopperan likellä tien toisella puolella vaan. Koska mä oon saanut ihan samanlaiset huudot ja ulosajon sieltä! B)
  8. A

    Onko teillä viisaudenhampaan poiston jälkeen jäänyt pysyvästi kolo ikeneen?

    ´Mulla poistosta aikaa n.5 vuotta ja vieläkin on jonkunlaiset kolot jäljellä. tosin ei kyllä vaivaa mitenkään eli ei ruokaa jää kovin helposti niihin, mutta kieleen tuntuu. :)
  9. A

    Ostinkohan liian ison haalarin? minkäpituisella/-ikäisellä olet pitänyt Remun 86 toppahaalaria

    Minkä ikäinen ja kokoinen lapsi sulla on? Meiän tytölle ostin viime syksynä Remun talvihaalarin, sen vauvamallisen kokoa 86cm. Tyttö oli silloin heinäkuussa täyttänyt vuoden eli oli varmaan 1v3-4kk kun sitä alettiin käyttämään. Alkutalvesta oli tosi reilu, mutta kevättalvella ostin alesta...
  10. A

    Emmaljungan vaunuista pikakysymys!

    Meillä on 2006 vuoden duo edge sportit ja niissä kyllä on heittoaisa. Luulisin, että kaikissa tuon vuoden malleissa (siis duo edgeissä ) on heittoaisa. Olisiko nuo teidän vaunut sitten kuitenkin jonkun muun vuoden vaunut? =)
  11. A

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    sh07 onnittelut ihanasta neitokaisesta! :heart: Pulttis Meillä oli pojalle tullut viime kerralla painoa 160g/viikko ja oli neuvolatädin mukaan vielä ihan riittävää nousua. Eli mun mielestä toi teiän neidin paino on noussut ainakin saman verran kun meillä viimeksi. Ja tietty hyvä kun sitä nyt...
  12. A

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Hysteerinen saa laittaa nimen etusivulle! =) vuotaraaputin täällä vaivaa myös ihan mieletön sokerihimo! :kieh: Ja mulla on noita raskauskilojakin vielä jäljellä, että pitäs vähän saada rajotettua. Mutta kun tekee niin mieli, aina kun saan ton kohta 2veen päiväunille niin kaivan jonkun...
  13. A

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Heippa! :wave: Meillä ristiäiset ohi onnellisesti ja poika sai nimekseen Akseli. =) Mä oon samoilla linjoilla Anuun kanssa tuosta tutista. Oon yrittänyt erilaisia ja lykkään sitä suuhun aika usein, vaikka poika ei kauhean innostunut siitä ole. Se helpottaa niin paljon monessa paikassa...
  14. A

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Hysteerinen :hug: Mä tiiän just miltä susta tuntuu, kun lapsi vaan huutaa. Meiän poika on ihan kauhean itkuinen myös. Aina hereillä ollessa pääasiassa huutaa tai syö tissiä. Ei ollenkaan oikeastaan muuta. Suosittelen kokeilemaan kantoliinaa, jos et vielä ole kokeillut. Siinä tuo poika on...
  15. A

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Heippa! Josko minäkin tänne vauvapuolelle myös tulisin mukaan. Olin aiemmin tuolla odotuspuolella amalia77 nikillä, mutta jostain syystä en sillä enää päässyt kirjautumaan sisään niin nytten sitten vaihdoin toiseen. =) Meidän tiedot: Adalmiina77 ja poika (37+2) 23.3. 3335g ja 49cm...
  16. A

    Mitä mieltä nimestä Olivia?

    Aivan ihana nimi mun mielestä! =)
  17. A

    terolut ja imetys

    Minä söin teroluttia imetyksen aikana. Sain terolut kuurin, koska halusin ulkomaanmatkan takia siirtää kuukautisia. Gynekologini silloin määräsi niitä minulle ja sanoi, että niistä ei ole vauvalle haittaa, mulla vauva oli silloin 8kk ja imetin aika paljonkin vielä häntä. Mutta toki imetys...
  18. A

    Hyvä syöttötuoli?

    Meillä oli alkuun tuo Emma easy syöttötuoli. Ja se keikkais tosi helposti. Kun tyttö oppi potkimaan pöydän reunaa niin oli tosi vaarallista hommaa. Tosin muovimattolattia varmasti edesauttoi tuota keikkaamista, kun tuolin jalat "tarttuivat" siihen kiinni niin, että tuoli ei päässyt luistamaan...
  19. A

    elocon tai apolar raskausaikana?

    En ihottuma-alueista tiedä. Mutta mulla on pälvikalju ongelmana ja olen tuota Elocon- liuosta siihen käyttänyt myös nyt raskaana ollessa ihotautilääkärin luvalla. Sinun varmaan kannattaisi soittaa jollekin ihotautilääkärille ja kysyä että saako noita rasvoja käyttää. Tuosta liuoksesta lääkäri...
  20. A

    Rakenneultra kätilöopistolla - kertovatko sukupuolen...?

    Me olimme juuri viiko sitten rakenneultrassa Kättärillä. Kun kätilö oli katsonut kaikki rakennejutut yms. niin hän kysyi, että haluammeko tietää että kumpi tulossa. Tottakai halusimme ja sanoi, että näyttää enempi pojalta, mutta huhtikuussa sitten saatte varmuuden. :whistle: Tosin vuonna...

Yhteistyössä