Hakutulokset

  1. S

    graco autobaby käyttöohje

    Täälläkin tarvittais. Olisiko vielä saatavana?
  2. S

    Hoi Vantaalaiset äidit

    Kertokaapa muutamia juttuja jotka mietityttää siis ollaan muuttamassa sinne kuhan asunnon saisi kun mies sai sieltä töitä!!Mitä mieltä olet asuinalueestasi ja vantaasta ylipäänsä?!Miten busseissa pääsee vaunujen kanssa kulkemaan ja maksaako se mitään?! Entäs onko siellä monta ultraa ilmaisia...
  3. S

    täällä naiset on ilkeitä

    olen tätä palstaa lukenu ja kummaa väkeä on. yks kirjottaa, toine vastaa, eka vastaa, kolmas kirjottaa ja vastaa sit itelleen ja toka vastaa kolmannelle ja eka itselleen ja sitten tullaan haukkuun joka ikinen tänne j aollaan kauheen ilkeitä. naiset haukkuu ja on ilkeitä eikä kukaa tue toist...
  4. S

    Kärsin arvostelusta

    Onnea kaikille nuorille odottajille!! Tässä vähän omaa tarinaa:Olimme 16v. kun tapasimme ja rupesimme seurustelemaan.17vuotiaana mentiin kihloihin ja 18v. muutettiin yhteen ja siitä puoli vuotta aloitettiin yrittämään lasta! 3 keskenmenoa takana ja 8kk2vk ikäinen tyttö..ikää meillä molemmilla on...
  5. S

    Entä 2005 synnyttäneitä?

    Meidän pikku prinsessa syntyi 07.02.05 :heart:
  6. S

    POHJOIS-KARJALAN ÄIDIT

    Täällä yks joensuulainen 20 vuotias äiti ja tyttö 7kk2vk sekä 20 vuotias isä!!! :heart: :wave:
  7. S

    joensuun äiskät

    mulle voi laitella myös sähköpostia jos kiinnostaa!! olen 20 vuotias 7kk ikäisen tytön äiti joensuusta sippura_84@luukku.com
  8. S

    Ystäviä Joensuusta?

    Moi!! Täälläkin on yks joensuulainen äiti tyttö 7kk..kaipailen uusia ystäviä ja ikää on mulla 20v. Jos kiinnostaa niin tässä sähköpostiosoitteeni sippura_84@luukku.com :wave:
  9. S

    -05 SYNTYNEET VAUVAT?

    Tyttö 07.02.05 rv.40+1 klo 21.28 paino 2870g ja pituus 47,0cm :heart:
  10. S

    Synnytyksen kesto?

    5h 58min.
  11. S

    äitejä vm-84? messenger/meilikavereiksi?

    Mä oon kans vm-84 ja tyttö 5kk. Mulle voi mailailla os. sippura_84@luukku.com :wave:
  12. S

    äidin huono-iho

    Lisään....Onneksi en ole yksin mutta meitä on pieni joukko! Mulla alkoi tää akne jotain 17 v. ja e-pillereitä syödessä vähän rauhotttui mut nyt en voi niitä syödä kun imetän tyttöäni 5kk!Puhdistan kasvot aamulla ja illalla,kuorin ja käytän naamiota 2 kertaa vk,vältän puristelemasta finnejä...
  13. S

    äidin huono-iho

    Onko muita äitejä joilla on aknea tai jotain muita iho ongelmia kasvoissa?! Minulla on aknea joka raskausaikana vain pahentui! Hävettää kulkea kun ihmiset katsovat kasvojani :ashamed: Monet luulevat nuoremmaksi kuin olen!! Sen lisäksi iho on punainen poskilta,nenästä ja leuasta..kaikenlaisia...
  14. S

    Miehesi nimi?

    Valtteri Anton :heart:
  15. S

    Minkä nimisiä lapsia?

    Venla Iina Eveliina :heart: :heart:
  16. S

    Koulutuksesi?

    Hevosenhoitaja Onks muita..?! :wave:
  17. S

    G: Kasineloset?

    Minä oon syntynyt 24.12.84 :wave:
  18. S

    JOENSUU

    Täällä utrassa asustava äiti vm.84 ja tyttö 02/05 Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin... :wave: :wave:
  19. S

    paikkakunta gallup

    Joensuussa asustellaan :wave:
  20. S

    Oma nimesi?

    Nimeni on Silja Anu Johanna :)

Yhteistyössä