Hakutulokset

  1. M

    mihin aikaan teijän n.1v menee illalla nukkumaan..

    Siis yöunille...taitaa äiti olla iltaunia vaille :laugh:
  2. M

    mihin aikaan teijän n.1v menee illalla nukkumaan..

    Meilla 1 v 3 kk iltaunille 19 - 19:30 ja heräilee 6:30 - 7:30, päikkärit 11:30 - 13:00
  3. M

    elokuviin- mikä leffa kannattaa mennä katsomaan?

    Rööperi oli hyvä
  4. M

    olen järkyttynyt (omistusasuminen verolle)

    No ei muuta ku eläkevakuutuksen tekoon...
  5. M

    Ja tämän päivän ruoka?

    tonnikalapasta
  6. M

    Loppukierron mielialahäiriöt

    Täällä toinen tuittuilija, mulla kanssa on juurikin oviksen jälkeen pinna niin kireällä ettei paljoa tarvi niin räjähtää :kieh: . Nämä oireet ilmaantuivat kuvaan kun otin hormoonikierukan ja lopetin imetyksen niin siitä pari kuukautta alkoivat nämä oireet.
  7. M

    Voiko rintoja kuumottaa ennen menkkoja?

    Kyllä voi
  8. M

    Cross Trainerin käyttäjät !!!

    Kyllä mä crosserilla tein yleensä treenin joka kesti 30 -45 min.
  9. M

    Mitä liikuntaa muut laihduttajat harrastaa?

    Koiran kanssa lenkkeilen, poljen kuntopyörällä, jumppaan, ja tänään kävin potkuri lenkillä koiran kanssa.
  10. M

    kuinka monelta tein n.1v menee nukkumaan illalla..

    niin ja ikää 1 v 4 kk
  11. M

    kuinka monelta tein n.1v menee nukkumaan illalla..

    Aamulla heräilee 6:30 - 7:30, yhdet päikkärit 11:30 - 13:00 ja illalla nukkumaan siinä 19 maissa.
  12. M

    Huomenna se sitten alkaa

    Mulla se olisi sama edessä ensi viikon päästä. :hug:
  13. M

    lasten hiihtämisasiaa...

    Meillä 4 vee pojalle ostettiin juuri monot, sukset ja sauvat. Maksoivat yhteensä 140 ?. Sukset ovat sellaiset paremmat, ei muovipohjaiset. Meidän isäntäkin on tosi innokas hiihtäjä ja saattaa hiihtää parikin tuntia putkeen. Kun nyt vaan tulisi kunnolla tuota lunta, että pääsisi hiihtämään.
  14. M

    Voit itse ehkäistä kätkytkuoleman riskiä - ohjeita

    Minä tuota patja asiaa kyselin vauvatehon hoitajalta, jossa siis pikku kakkosemme joutui muutaman päivän olemaan vedettyään lapsivettä keuhkoihin. Tämä hoitaja sanoi vaan, että kaikenlaisia tutkimuksia tehdään, mutta usein vaan saavat vanhemmat pelkäämään turhaan ja jos patja ei ole vuosia vanha...
  15. M

    Voiko yövaipasta opettaa eroon?

    Meillä poika oppi myös paljon aikaisemmin päiväkuivaksi. Yövaippaa sen sijaan pidettiin lähes 4 vuotiaaksi asti. Neuvolasta sanoivat, että ei voi opettaa eli odotellaan vaan ja jos viisi vuotiaana käytää edelleen vaippaa niin sitten aletaan tarkemmin tutkimaan.
  16. M

    Koiran omistajille kysymys

    Itse en antanut kun edellisessa paikassa missä asuttiin niin pari kertaa sellaiset ehkä 3 luokkalaiset tytöt kävi kysymässä. Muuten ei ole kyllä meidän koiraa lenkille kyselty kun on kuulema niin julman näköinen :o
  17. M

    Mitä eläimiä teillä on ja minkä nimisiä?

    Seropi Nelli ja kissa Heppu
  18. M

    11 kk ja yhdet päiväunet?

    Meillä poika alkoi nukkumaan yhdet päivä unet vajaan 8 kk:n ikäisenä. Unet nukkuu 11-13 välillä joskus harvoin voi nukku jopa kahteen. Nyt ikää kohta 14 kk.
  19. M

    Osaisko joku auttaa?

    Olen onnettomasti hukannut ja Liberon sivuilta en löytänyt sitä osoitetta mihin kuitit vaipoista pitää postittaa, että saa sen sadeasun.
  20. M

    Nyt kyllä nousi verenpaina

    Niin kuin tuossa alussa mainitsin niin täällä ei ole enää tälle päivälle aikoja yksityiselle, siellä mä kyllä yleensä pojan käytänkin. Ja jos tää on valittamista niin pyydän sitä sitten anteeksi ja olen tyytyväinen saatuun aikaan. Alkaa vaan olemaan toisaalta jo aika väsynyt kun poika on...

Yhteistyössä