Hakutulokset

  1. L

    Tässä top 10,mikä sun suosikki?

    Nelonen musta ehdottomasti paras!
  2. L

    olenko ainut epämuodostunut?

    Rinnat puuttuu oikeastaan kokonaan :ashamed: Geeliliiveillä saa näyttämään, että olis kokoa AA. Ja tää oikeasti vaivaa ja paljon!
  3. L

    Onko Vappupallo vielä katossa?

    Meillä vielä moottoripyörä kuskeineen katossa =)
  4. L

    SIIS VOI SANONKO JO MITÄ?

    :attn:
  5. L

    SIIS VOI SANONKO JO MITÄ?

    Mietin vaan sitä että voiko korvatulehdus olla päällä ja se sitten saada aikaan nuhaa ja yskää koko ajan????
  6. L

    SIIS VOI SANONKO JO MITÄ?

    :attn:
  7. L

    SIIS VOI SANONKO JO MITÄ?

    Lapseni eivät ole koskaan sairastaneet mitenkään hirveästi. Silloin tällöin ollut nuhaa, muutaman kerran korvatulehdus, ei juuri koskaan kuumetta eikä yskää. Noin 2 kk sitten ystäväni tuli kylään TODELLA yskäisen lapsensa kanssa ja tuo tautihan sitten tarttui lapsiini. Nyt lapseni ovat...
  8. L

    Kokemuksia? Ultrassa ensin tyttö, mutta syntyykin poika..

    En puhunutkaan mistään EHKÄ näkyy sukupuolesta, vaan siitä, että jos vauvan jalkoväliin saadaan hyvä kuvakulma, viikkoja on tarpeeksi ja ultralaite ei mikään kivikautinen, niin kyllä sukupuoliarvio on hyvin hyvin luotettava!
  9. L

    Kokemuksia? Ultrassa ensin tyttö, mutta syntyykin poika..

    No tuskinpa selvästi nähdyt häpyhuulet voi yhtäkkiä kiveksiksi muuttua! Veikkaan, että näillä joilla sukupuoliarviot on menny pieleen on kyse siitä, että hyvää kuvakulmaa ei ole saatu ja ultraaja on antanut arvion "näyttää tytöltä" tai "ei näy pojan merkkejä", mikä EI OLE = tyttö!
  10. L

    Tuli ukko just kotiin

    Kyllä oma mieheni ilmoittaa jos menee pitkäksi. Harvoin missään käy, on kuulemma mieluummin kotona minun ja lastemme kanssa. Pitäisi sen verran aikuisella ihmisellä leikata että ilmoittaisi toiselle jos venähtää... pitäisi se tajuta että ihminen joka välittää on todellakin huolissaan kun ei...
  11. L

    Hei parisuhteessa elävät miehet!Pitäskö mun joskus leikkiä

    olen nainen, mutta kerron omasta miehestäni. Itselläni on tosi vaihtelevat halut, oskus on pätkiä että haluan monta kertaa päivässä, ja joskus kerta parissa viikossa riittäisi. Silloin kun itse olen ollut aktiivisimmillani ei mies välttämättä ole niin innoissaan kuin toivoisin. Koskaan ei ole...
  12. L

    Ihasteletko ääneen oikeasti kauniita lapsia/ihmisiä?

    Juuri siinä se onkin, että "rumempaa" lasta kehutaan jostain piirteestä ja "kauniimmalle" ei sanota mitään. Itselläni on kaksi lasta joista toinen perinteisessä mielessä toista kauniimpi. Ja tähän väliin heti pakko sanoa että molemmat todellakin yhtä hyviä ja rakkaita. Välillä tuntuu, että esim...
  13. L

    Ihasteletko ääneen oikeasti kauniita lapsia/ihmisiä?

    Olen huomannut ihan saman vaikka kaikki täällä tuntuu asian kieltävänkin. Oikeasti kaunis lapsi saa usein vähemmän "kehuja" kuin vähemmän kaunis (ihan omassa perheessä havaittu asia). Usein olen miettinyt syytä, olisikohan kateudella, vaikka sitä ei ehkä edes itselle myönnetä, jotain osuutta.
  14. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    Pääsin minäkin pitkästä aikaa kirjottelemaan :) Ehkäisystä, kumi meilläkin on aina ollut käytössä. Hormonaalinen ehkäisy ei oikein mulle käy :/ Täytyy katsoa sitten toisen lapsen jälkeen uudestaan, kolmatta lasta meille ei luultavasti enää tule eikä sitten niiden kumien kanssa jaksa enää...
  15. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    Heipat! Mahtuukos tänne vielä mukaan? =) Olen 21-vuotias kuumeileva, mieheni on 23-vuotias. Meillä on jo yksi poika, viikon kuluttua olisi yksivuotissynttärit. Nyt tosiaan on kauhea vauvakuume taas =) Mies näytti vihreää valoa toiselle lapselle, yritys aloitetaan syksyllä. Viimeeksi tärppäsi...
  16. L

    Pinoon kaikenmoisia raskausoireita :)

    Mä epäilin raskautta tosissani, kun vatsaa en saanut vedetyksi sisään enää yhtä hyvin kuin ennen. Ja tosiaan rinnat olivat koko ajan arat ja muutenkin oireet olivat kuin ennen menkkoja. Ja erityisesti valkosipulin tuoksu tuntui tavanomaista voimakkaampana.
  17. L

    MITÄ MIELTÄ NÄISTÄ VAUNUISTA? OVAT MYÖS MYYTÄVÄNÄ!

    Minunkin mielestä noi on toosi hyvät! Ehkä hinta tökkää.... Sillä halvimpia uusia yhdistelmiä saa jo 300-400e. Käytetty on aina käytettyä ja hinta tippuu, sille ei voi mitään. Väri on reipas!!!! TYkkään siksi siitä, mua ällöttää mustat ja beessit yms..härpellykset! Kyllä sä saat noi myytyä....90e!?
  18. L

    CARENA EASY matkarattaat

    meillä olleet satunnaisessa käytössä vajaan vuoden, ihan mainiot hintaansa nähden. Uudemmissa malleissa renkaat sen verran isot, että pääsee liikkumaan talvellakin (ei nyt sentään loskassa) ja vähän epätasaisemmassa maastossa. toisaalta ei kauhean näppärät kääntymään ahtaissa paikoissa esim...
  19. L

    Onko joku kokeillut, 2 miestä ja 1 nainen?

    Tuo edellinen on varmasti paras idea!
  20. L

    kapseli..

    Kiitos vastauksista molemmille! Taidan sitä kokeilla. Pillereillä ja renkaalla olen raskaaksi tullut,josko kapseli olisi luotettavampi :D lilli,kohta neljän lapsosen äiti

Yhteistyössä