Hakutulokset

  1. I

    Kakka aina yli laidan! (maitoallergia-kysymys)

    Tyttö 1v, on saanut maitotuotteita ja maitoa n. 10kk ikäisestä alkaen, siihen asti korviketta (siis imetyksen jälkeen). Korvikkeen aikana ei ole ollut mitään ongelmia, mutta tavan maitotuotteiden aloituksen jälkeen, ehkä erityisesti sen jälkeen kun itse maito tuli ruokavalioon, ovat kakat...
  2. I

    Nokkosihottumaa tai -rokkoa, vai mitä? (kuvia)

    Parissa viikossa? :o Entäs päiväkotiin meno? :whistle:
  3. I

    Nokkosihottumaa tai -rokkoa, vai mitä? (kuvia)

    Hei! 3-vuotiaalla pojallamme on tällaista iho-oiretta. Pilkkuja on erityisesti jaloissa ja vatsan alueella, mutta myös käsissä, kaulalla pari. Ei kasvoissa tai selässä. http://www.aijaa.com/v.php?i=3365234.jpg Tämä kuva on eilen otettu. http://www.aijaa.com/v.php?i=3365252.jpg Tämä kuva...
  4. I

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Heidi1985, tyhjennätkö y-viestien saapuneet-kansiotasi! :wave:
  5. I

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 39

    Onnea pikkuneidille uudesta taidosta Jahvetti! :flower: =)
  6. I

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 39

    Kiitos parantavista ajatuksista ja haleista kaikille!! :heart: Isommalla ei tänä aamuna kuumetta enää ollutkaan, pienemmällä kyllä :( Minä oon pakastanu soseita pienissä Minigripeissä, ja kätevää on!! :wave:
  7. I

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 39

    emmie, täällä ois henkkamaukka! :wave: Ihan huolesta soikeana olen noiden muksujen kans... isompi on ihan limainen, yskä tois sitä pois mutta ei rohkene yskiä niin kovasti että asiaa edistäis... Ja pienemmällä kuume nyt illalla 39 astetta taas, joten... :( :'( Isompi on sairastanu kohta...
  8. I

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 39

    Voi Liinamari, jo tuossa v*tuttas minuakin!! Soseet on "vaan" soseita, mut mulle ainakin omalla rintamaidolla on jotenki käsittämätön arvo, sitä on aina melkein itkua tihraten heittäny pois, jos on jostain syystä tarvinnu heittää. Sen verran työn ja tuskan takana aina jokainen pumpattu tippa...
  9. I

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 39

    Huomenet! :wave: Tänään onkin leivontapäivä, kun huomenna mulla on ne tupper-kutsut. Aloittelinkin tuossa jo, mut nyt ei hetkeen mitään voi kun neiti meni unille, ni ei pysty sitte sähkövatkainta laulattamaan. Kivasti tyty eilen pruuttas hetki sitten syömänsä iltapuuron kolmena kauniina...
  10. I

    Kuume- ja kurkkukipu lapsella, syömättömyys

    Ei näin illasta ees jogurtti. Pinaattilettuja se söi eilen ehkä pari, ja pari nakkia. Hedelmäsosetta menee... Ja tänään 3 pinaattilettua. No, ehkä noi sitte riittää... mut on jo niin monta päivää kulunu ilman kunnollisia aterioita, että alkaa tosissaan jo huolettaa.
  11. I

    Kuume- ja kurkkukipu lapsella, syömättömyys

    Poijan nassikalla 2v8kk ollu kuumetta sunnuntaista asti, ja eilen alkoi kröhäisyys, ja ilmeinen kurkkukipu. Kuumeen osalta eilen ja tänään ollu jo parempana, mutta lämmöt koholla kumminkin. Tänään käytiin lääkärissä ja tulehduksia ei oo, vaan virustauti kyseessä. Korvat/keuhkot/kurkku ok. Nyt...
  12. I

    G:kerhoista

    Neljään, yksi niistä on perustamani ja kolmessa käyn aktiivisesti.
  13. I

    Moniko seuraa tuota Sairaala-sarjaa? Ootteko tykänneet?

    Oon kattonu, oon tykänny! :wave:
  14. I

    Keskosvauvoja teillä tai tutuilla?

    Syntyi rv 34+4. Ei, mikään ei ennakoinut, tuli yllätyksenä. Vedet vaan meni 34+1, ja käynnistäen syntyi sitte muutaman päivän päästä. On, ainakin toistaiseksi. Nyt 7kk tytön tyllerö. Mulla oli tulehdus joo, en tiedä missä, mutta arvot oli taivaissa! En tupakoinut.
  15. I

    Leipooko joku muu tänään?

    Herrasväen leipiä, puolikkaat oottelee tuolla hilloa väliin =)
  16. I

    voiko mitäänkahviherkkua leipoa..

    No sitte kerron tän marjapiirakan ohjeen: 2 munaa 1½ dl sokeria ½ dl öljyä 3 dl vehnäjauhoja 2 tl vaniljasokeria 1 tl leivinjauhetta 1 dl maitoa tai vaaleaa mehua Pinnalle maun mukaan marjoja tai vaikka omenaviipaleita! Sekoita munat ja sokeri. Lisää öljy, sekä keskenään sekoitetut...
  17. I

    voiko mitäänkahviherkkua leipoa..

    ai täysin ilman? marjapiirakka mulla tuli mieleen, mut siihenki tulis puoli desiä öljyä, onko se liikaa? Ai niin vai meinasitkos että sulla ei ole kotona mitään rasvaa ja jotain pitäis leipoa?
  18. I

    No kertokaas kokemuksia hormonikierukasta?

    Hyvähyvä!! Tämä antoi mulle vähän toivoa tän homman suhteen! :flower: =)

Yhteistyössä