Hakutulokset

  1. MiniMyy

    Kyllä aika rientää

    Tänään esikoiseni, jonka vauva/taapero-aikaan täällä tiiviisti aikaa vietin, täyttää jo 17 vuotta ja aloittaa amiksen toisen lukuvuoden! :p
  2. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Ja taas täällä...!!! Eisssaatana!!!!! :LOL::LOL::LOL:
  3. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Siinäpä haukkuu, jos sen elämää helpottaa :ROFLMAO:
  4. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Ei tartte tähän tulla kiistelemään! Antakaa meidän Wanhojen ihmetellä :LOL: Nimim. Jälleen puhelimen kautta *lähtee hakemaan lukulaseja* o_O
  5. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Mä jäin jumiin tänne... o_O:LOL:
  6. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Niin, eli meno ei ole miksikään muuttunut. Harmaat haukku ja louskutti jo ennenvanhaan... Tosin silloin ei ollut suljettuja keskusteluja, joten harmaahapset pääsi mukaan mihin tahansa keskusteluun.
  7. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Eli samanlainen meno, mut sillä erotuksella ettei hiekkaleluja jaeta :LOL:
  8. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Eikö tosissaan vieläkään pysty tänne liittämään kuvia ilman Ulria?!? :LOL:
  9. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Se jää nähtäväksi ;)
  10. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Juu... Elämä on tosissaan löytynyt näiden poissaolo vuosien aikana ja juu... Mamut raiskaa... Jotkut niistä, ja en...itse en oo kyllä orjuuntunut pakkoruotsista. Se nyt vaan on pakollinen paha.
  11. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Täytyy meidän wanhojen sit kait tehdä oma pusipusi ketju :ROFLMAO:
  12. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Oli pakko tulla läppärille ihmettelemään... paljon selkeempi tällä joo. Vois noi suunnitella 2+appii nii voitais pistää taas kunnon bileet pystyyn joku kerta :) Hymiötki niin pieniä, et piti kaivaa lukulasit esiin... jaa miten niiiiin wanha :LOL:o_O
  13. MiniMyy

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Minä myös!! (y)
  14. MiniMyy

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Mikäs tämä tämmöinen juttu on? o_O Eikö porukka kirjota enää tonne mitäs nyt sivulle?
  15. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Aikamoista et rekatuille oma ketju... On kyllä hankala puhelimella käyttää, ja kohta kuopus herää nii voi taas todeta et elämä kutsuu :LOL:
  16. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Aikamoinen puhuri käyny :LOL:
  17. MiniMyy

    Mitäs täällä on tapahtunut...

    Viimeisen 14 vuoden aikana? Sivut on ainaki muuttuneet täysin!
  18. MiniMyy

    Pari kysymystä (raskausaika)

    Mun mielestäni neuvolassa sanottiin et ne tulee lopettaa ennen synnytystä...:unsure:(n) Hitto kun on niin laho pää ettei muista...:(
  19. MiniMyy

    Pari kysymystä (raskausaika)

    Heippa! Mihin ajankohtaan lisäraudan popsiminen tulisi lopettaa ennen synnytystä? Mulla nyt viikkoja 36+4 ja unohdin neuvolalääkärissä tuota kysyä. Koskaan en oo aikasemmin lisärautaa joutunut popsimaan. Sit toinen mikä mietityttää... mihin hiton kohtaan tuo tulokas oikein potkii kun menee...
  20. MiniMyy

    Lisärauta

    Moi! Unohdin totaalisesti viime neuvolalääkärikäynnillä kysyä missä vaiheessa tulee lisäraudan popsiminen lopettaa... kertokaapas jos tiedätte Nyt rv36+1

Yhteistyössä