Hakutulokset

  1. M

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    varmasti kiva nimi, mutta itsellä pisti korvaan - pihka jeesa janmiina piparminttu.... :D
  2. M

    Kysymys väh. 2 lapsen äideille

    poikien ikäero on reilu kolme vuotta. eka rv40+1 toka rv40+6
  3. M

    kuinka kauan synnytys on kestänyt

    eka 4h 30min, ja toka 4h 20min(sairaalassa kerettiin olemaan kaksi tuntia kun napero jo putkahti :) )...oikein helppoja ollut molemmat. menisin heti vaikka uudestaan ;)
  4. M

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    ekan kanssa 8min, tokan kanssa 18min(kätilö käski ponnistamaan vaikkei tarvetta ollut :/ )..mutta hyvällä mielellä, kun muuten niin sutjakkaasti nuo sujunut :p
  5. M

    Kenellä EI ole raskausarpia?

    kaksi lasta. nuorimmainen 5kk. Alipainoinen ennen lapsia, mutta onneksi jäänyt raskauksista pikkasen painoa, niin nyt paino pituuteeni nähden ihan sopiva. Mutta hoikka silti. Raskausarpia ei ole vaikka molempien aikana tota painoa tuli 15kg =) :wave:
  6. M

    5kk vauvan päivärytmi

    8.00 herätys, jonka jälkeen 2dl velliä 10.00-11.00 unet 12.00 purkki lihasosetta ja desi maitoa 13.00-15.00 unet 16.30 purkki hedelmäsosetta ja desi maitoa 17.00 ottaa puolen tunnin unet(joskus jää kokonaan väliin) 19.00 iltapesu 20.30 iso lautasellinen puuroa ja desi maitoa Ja yöt...
  7. M

    Parhain ulkonäköpiirre lapsessasi?

    esikolla iiisot ja kirkkaan siniset silmät ja mamman hymykuoppa. kakkosella leveä hymy ja hymykuoppa!!! :heart: mutta kokonaisuus molemmissa poijissa parasta!!! meiän mussukat..
  8. M

    LASTEN NIMET PINOON

    Aleksi Daniel Peetu Waltteri :heart: :heart:
  9. M

    G:Kuinka kauan olet imettänyt?

    esikoista 1,5kk, ja kakkosta 3kk..
  10. M

    G. minkä ikäinen olit kun

    melkein 15
  11. M

    Tonttunimi

    minä=pähki mietelaakso mies=misso nummiporo esikkopoika=riuska ruisranne kakkospoika=mainio muorinilo IHANIA NIMIÄ.. :heart:
  12. M

    Voisitko olla viikon erossa 6kk vanhasta lapsestasi?

    Sama täälä..EN TOSIAAN!!
  13. M

    Saako äitiyslomalla jotain korvausta jos esikoinen on kotona?

    Minä kotona kakkosen kanssa(synt heinäkuussa) ja esikoinen myöskin seuranamme, joka on kolmisen vuotta. Ilmeisesti tuon ikäisestä ei saa mitään?? Olenko oikeilla jäljillä?? Kodinhoidontukea ei ainakaa saa kun on yli kolme vuotias. Mutta jotain muuta???
  14. M

    Hiusten lähtö?

    Muitakin "kohta karvattomia" täälä. Mulla ei käynyt mielessä että hormoonaaliset syyt hiusten lähtöön, ihmetellyt vain tuota karvamäärää mikä lähtee :whistle: selvisi sit sekin mikä sen voipi aiheuttaa =) (Synnytyksestä on kohta 5kk) kunpa ei kaikki putoisi :p
  15. M

    mielialasi tällä hetkellä ast 1-10?

    varmaankin kasin paikkeilla... =)
  16. M

    spinaalipuudutus

    Esikoisen synnytyksessä epiduraali, ja nyt kakkosen laittoivat spinaalin. synnytys eteni niin hurjaa vauhtia, ni tuo toimi nopeasti. Mulla ainakin hyvä fiilis kyseisestä =)
  17. M

    Kuinka paljon velkaa?

    mun opintolainaa jäljellä 1100eur ja autolaina 20000eur... tuokin tuntuu jo hurjalta..
  18. M

    Auto Galluppia ;)

    toyota avensis 1.8-i linea sol liftback
  19. M

    Minkäpainoisia olette alateitse pungertanut

    esikoinen 3600g, ja kakkonen 3775g... itse olen pienikokoinen synnyttäjä..ja helposti on tullut alateitse :p
  20. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    molemmat isännän kanssa 23v. yhdessä "pyöriskelty" noin kuusi vuotta. Lapset 3,5vee ja 4kk :heart:

Yhteistyössä