Hakutulokset

  1. J

    Imetyksen jatkuminen 6kk+ vauvalle

    Kokemuksia kaipailisin.. eli imetän 6 kk vanhaa vauvaani, kiinteitä syödäänn kolmasti päivässä ja toivoisin että voisin imettää tuonne likemmäs yhtä vuotta saakka. Ongelma on nyt se että maitoa tulee ilm. tytölle riittävästi mutta pumpattua en saa maitoa enää kuin 20ml/kerta ja maitoa...
  2. J

    Tyksin kätilöt?

    Millaisia kätilöitä Tyksissä? Esikoisen la maaliskuun lopussa. Olen kuullut vähän ristiriitaista tietoa. Jännittää kovasti...
  3. J

    Pelkosektiosta...

    \ Kirjoituksestasi huomaa, että kärsit todellisesta pelosta. Minusta tosin tuntuu, että synnyttämistäkin suurempaa pelkoa tunnet äitiyttä kohtaan. Tuo kuulostaa niin kokonaisvaltaiselta. Onneksi olet päässyt psykologin juttusille. Tilanteesi kuulostaa siltä että olet suuressa riskissä...
  4. J

    Pattitilanne

    \ Tarkoitatko syvällisempää syytä? Välitön syyhän aina näyttää olevan se, ettei asiat mene juuri niinkuin tyttö haluisi, vaan pitäisi ottaa muitakin ihmisiä huomioon. Syvällisempään syyhyn, miksi tyttö on tuollainen, en minä osaa ottaa kantaa. Onko se tytön luonne? Onko hänellä oikeasti syytä...
  5. J

    Pattitilanne

    \ Jaa että lapsella on koko ikänsä ollut kokonaisvaltaisesti pahaolo? Kyllä hänen kanssaan on yritetty ihan samalla tavalla kuin yleensä muidenkin lasten kanssa, enemmänkin. Positiivisia kokemuksia on yritetty järjestää ihan olan takaa, mutta kitisemiseksi ja natinaksi ne aina menevät. Mitä...
  6. J

    Pattitilanne

    \ Tyttö ei paljoakaan kahdestaan vietä isän kanssa aikaa, koska yleensä aina isoveli on mukana. Mutta kolmistaan he viettävät jonkun verran, silloin kun lapset ovat meillä. Pyrin silloin keksimään itselleni muutakin tekemistä, ihan itsenikin vuoksi. Tämä on ollut kyllä yksi uusperheriidan...
  7. J

    Pattitilanne

    Olen samaa mieltä, että tuon tyyppiset uhkailut, joita mieheni käyttää, ei ole hyviä, koska niiden takana ei voi pysyä muutakuin tavalla, josta kaikki kärsivät, syyttömätkin. Erosta on runsas kolme vuotta. Tyttö on kuulemma pienestä asti ollut tuollainen hankala luonne, isän ja muiden...
  8. J

    Pattitilanne

    Onko teillä vinkkejä seuraavanlaiseen pattitilanteeseen? Miehelläni on kaksi lasta, joista toinen 6 v tyttö, johon tämä kirjoitus nyt liittyy. Tyttö on luonteeltaan melkoisen hankala (ja tämä nyt ei ole pahan äitipuolen mielipide vaan yleisesti kaikkien); itsekäs, määräilevä, kitisevä ja...
  9. J

    Mitä mä teen? Minne mä jatkan?

    Jaksoin hyvin lukea kertomuksesi. Hyvä kun kirjoitit ja sait näin ainakin asiaa ulos itsestäsi. Seuraavaksi nyt ihan oikeasti otat asian keskusteluun miehesi kanssa. Rauhallisesti ja asiallisesti mutta päättäväisesti. teidän on todella aika ryhtyä tekemään asialle jotakin jo siksi että yksi...
  10. J

    Mitä mä teen? Minne mä jatkan?

    Jaksoin hyvin lukea kertomuksesi. Hyvä kun kirjoitit ja sait näin ainakin asiaa ulos itsestäsi. Seuraavaksi nyt ihan oikeasti otat asian keskusteluun miehesi kanssa. Rauhallisesti ja asiallisesti mutta päättäväisesti. teidän on todella aika ryhtyä tekemään asialle jotakin jo siksi että yksi...
  11. J

    Mitä mä teen? Minne mä jatkan?

    Jaksoin hyvin lukea kertomuksesi. Hyvä kun kirjoitit ja sait näin ainakin asiaa ulos itsestäsi. Seuraavaksi nyt ihan oikeasti otat asian keskusteluun miehesi kanssa. Rauhallisesti ja asiallisesti mutta päättäväisesti. teidän on todella aika ryhtyä tekemään asialle jotakin jo siksi että yksi...
  12. J

    Appivanhemmat

    omat appivanhempani ovat eronneet. Anoppi otti pienimmäisemme hoitoon ja molemmilla kerroilla kävimme hakemassa tyttäremme (silloin 1 v.) kapakasta kun mummi oli lähtenyt vähän ulkolemaan. Emme ole tekemisissä muuten kun anoppi nykyisin lähettelee kortteja ja kirjeitä jossa valittaa kuinka...
  13. J

    Anoppi vainoaa perhettämme

    Anoppi, mieheni äiti on alkoholisti ja mielenterveysongelmista kärsivä ihminen ja toiminta on sen mukaista. Surullista vain on se että hän purkaa asiansa perheeseemme. Pari kertaa ennen kuin välit olivat totaalisen poikki,hän halusi viettää aikaa pojatyttärensä kanssa joka silloin oli...
  14. J

    Budapest

    Budapestissa aivan keskustassa kävelykatu (Vaci utca) jonka varrella jonkin verran liikkeitä (vaate yms.). Hintataso ei mikään kovin halpa. Iso shoppailukeskus on tästä aivan keskustasta koilliseen. Taisi olla lähellä jotakin asemaa. Siellä vieri vieressä eri merkkien liikkeitä. Eläintarhan...
  15. J

    keskenmeno viikoilla 20

    Mulla leikattiin poika ulos rv 22 puolitoistavuotta sitten. Yhdessä puolisoni kanssa käytiin tapahtunutta läpi useaankin kertaan ja itkettiin. Tapahtuman jälkeen reilu puoli vuotta olin selvästi alakuloisempi. Jos vain löydät joitakin vastaavan kokeneita niin heidän kanssaan keskustelu auttoi...
  16. J

    KILOPINO vk.51

    57kg ja viime talvesta on pudonnut -18kg. Olen 165cm ja ihanne paino olisi 52-53kg :) :hug: Voimia kaikille, laihduttaminen ei ole tosiaankaan helppoa.
  17. J

    Mikä on horoskooppisi?

    Kalat :)
  18. J

    kaupunkiloma Roomaan

    Colosseum ;)
  19. J

    Mitä ehkäisyä suosittelette???

    Diane nova/Yasmin merkkiset e-pillerit :hug: Kannattaa jutella tohtorin kanssa eri vaihtoehdoista.
  20. J

    raskaus arvet

    onko kellään kokemusta sinkkivoiteesta/sinkkipastasta, että onko vaalentaneet raskaus arpia?

Yhteistyössä