Hakutulokset

  1. M

    Koiran kuolaaminen

    Mikähän äitini koiralla voisi olla kun alkanut yhtäkkiä kuolaamaan. Saattaa aivan norona valua kuola ja pari kertaa oksentanut ihan keltaista. Kuulemma välillä on pirteä ja välillä ei niin pirteä. Muita oireita ei ainakaan vielä ole.
  2. M

    Kokemuksia Ataraxista?

    Mulla on seurannassa "epämääräinen" kutiava ihottuma ja kun Heinix ei oikein kutinaa lievitä niin lääkäri määräsi sitten tuollaisen lääkkeen. Onko teholtaan parempaa? Kutina pahinta iltaisin ja öisin niin lääkäri totesi tähän joka syksyiseen unettomuuteenikin tämän ehkä auttavan kun on myös...
  3. M

    Huhhuh, en taida aloittaa tätä lääkettä. :O

    Mulla menee ahdistuneisuushäiriöön minimiannos sertralinia 50mg päivässä joka on jo pari vuotta kutakuinkin toiminut, masentunut en ole, tulee aika ajoin vain varsinkin iltaisin ahdistuneisuutta. "Oma lääkärini" on silloin kirjoittanutkin minulle pienen paketin nukahtamislääkettä joka on...
  4. M

    Millaisia lämpimiä voikkareita tykkäätte tehdä??

    Kiitos tänne oikein paljon vinkkejä kun mä en keksi mitään muuta kuin et makkaraa ja juustoa ja joskus tonnikalaa. Olis kiva hoksata jotai muutakin joskus. :D
  5. M

    Kyhmy rinnassa.

    Kertokaa mistä kaikesta muusta kuin syövästä voi johtua patti rinnassa. Lääkäris oon käyny ja lähetteen sain mammografiaan ja ultraan. Pari viikkoo sitten mökillä läsähti tuohon melkein samaan kohtaan tunkin alta vauhdilla lankku ja se sattui ja vieläki näkyy vähän mustelmaa ja lääkäri epäilikin...
  6. M

    Kohta täytyy mennä ihan pihalle asti kuuntelee.

    Kun pyssyt alkaa paukkuu puoliltapäivin. Tästä se ihana syksy lähtee!! Olihan mies vähän tohkeissaan kun pakkas eväitä ja muita kamppeita reppuun yön laavureissua varten :D
  7. M

    Jännärikirjoista asiaa oisi minulla =)

    Minä joka tykkään lukea esim. Tess Gerritseniä ja James Pattersonia niin mitä muita samantyylisiä kirjailijoita suosittelisitte?? =) Kiitos jos jaksatte vaivautua antamaan vinkkejä.
  8. M

    Huoh tuon esikoisen kans!

    Neiti 2,5 vee, koko ajan kuuluu et "äitiiiiii" ja se kuuluu niin kauan et sen huomaa. Sit pitää tehdä jotain tihutöitä koko ajan. :D :headwall:
  9. M

    tableteista joka estää maidonnousun rintoihin

    onko täällä kellekään muulle annettu ja miten vaikutti? mulle annettiin 3 vkoa sitten ja yrittää siltikin viel maito nousta, varsinkin kun syötän vauvaa sylis.
  10. M

    Liikkuva vauva mahassa!

    Esikoinen oli tosi liikkuva mut tää toinen tuntuu aivan järkyttävältä :o Oikeesti, aamulla kun herään alkaa liikkuu, päivällä liikkuu melkein koko ajan ja sit illalla sekä yöllä on aivan mahotonta tää meno. Mä tiedän et on hyvä et vauva liikkuu jne. mut voiko tää olla normaalia enään :D Pari...
  11. M

    voiko sok.rasitustesti tehdä päänsäryn?

    tulokset oli normaalit mut tää särky tuli, hitto ku hommiakin viel ois :kieh:
  12. M

    Raskaanaolevalle vinkkejä hyvistä juomista jouluksi

    Eli jotain muuta kuin esim. limpparia. Jotain hienoa, mieluiten tietty ihan alkotonta mut jos ihan miedosti on prossia niin ei vaarallista kun saatan juoda ykkösoluttakin jopa välilä :) mut jotain hienoa mietoa juhlajuomaa kaipailisin jouluks. KIITOS! :D
  13. M

    oliko ykköskalja raskausaikana "kielletty"?

    kun haluttais juoda olut mut on vaan ykköstä ja kolmosta kylmäs ja kolmoseen en koske =)
  14. M

    Torstain siivousketju!! Torstai on toivoa täynnä!!

    Pitäis saada imuroitua, pestä pyykkiä koneellinen, makkari siihen kuntoon et sinne saa paketit jemmaan ja siellä voi käydä äiti aina paketoimassa rauhassa ja keittiönkaapeista muutama siihen kuntoon et saa kaikki tavarat pöydiltä sinne jotta tuikkuja mahtuu paljon :D Ja viimeisenä muttei...
  15. M

    Mä pidän pyjamapäivän neidin kanssa.

    Ihan sama vaik laiskan kuuloista oliskin mut nyt kun seurailen tuota neitiä et onko tuo vesirokkoa ja muutenkin ulkona on märkää ja liukasta niin me ollaan sisällä ja tehdää linnoja petivaatteista. :heart: Näin on näppylät nyt :D
  16. M

    Pienen vesirokosta.

    Meidän tyttö 1v11kk oli vajaa kaks viikkoo sitten kävi sisällä talossa jossa oli vesirokkoa. Nyt pari päivää tullut aina pari uutta isohkoa kunnon punaista näppyä. Eka on sellainen läntti ja sit supistuu näpyksi mut en oo varma onko siinä nestettä sisällä. Sitten ne muutamassa päivässä vain...
  17. M

    Miksi tää kahvi maistuu nyt niin hyvälle kun "ei sais".

    Oon tietoisesti nyt raskausaikana yrittänyt vähentää, juon max kaks kuppia kerralla ja nekin puolet vähemmissä määrin mitä normaalisti. Ja päiväsaldona yritän pitää korkeintaa 3-4 kupillista. Noh, tuntuu vaan et vois elää pelkällä kahvilla. Vai onko tää vaan sellainen kuuluisa raskaushimo. :D
  18. M

    En uskalla kehua vielä mut siltikin.

    Viikkoja nyt 10+5 ja muutaman viikon ollut armoton väsy. Olen nukkunut 10-12 tuntia yössä ja päikkärit lisäksi, kestoltaan n. 2 tuntia ja aina silti saanut illalla unenpäästä kiinni. Noh, viime yönä nukuin vain 8-9 tuntia ja äsken yritin mennä tytön viereen päikkäreille enkä saanutkaan unta :D...
  19. M

    Onko "touhulistasta" apua?? Miettii hän.

    Kun olis vaikka mitä tekemistä ennen joulua ja muutenkin. Raskaana oon ja tytön kans kotosalla joten aikaa olis jos ei oteta huomioon meidän pitkiä päiväunia :ashamed: Mut siis jos tekis ihan listan mitä pitäis tehdä missäkin huoneessa jne. Olisko ihan tyhmää vai auttaako tuo siihen et muistaa...
  20. M

    4 tunnin aikana olen saanut aikaiseksi:

    Itselle sukat ja kalsarit jalkaan ja tytön kuiviin ja syötettyä. :laugh: Eikä tässä hätää ku mies tulee tunnin sisään ja lähdetää yökylään anoppilaan, pitäis olla jo pakattuna ja koti siistinä et päästää heti lähtee :whistle: :ashamed:

Yhteistyössä