Hakutulokset

  1. Amanda85

    Kun otat suihin, niin nieletkö

    kyllä, välistä..:whistle: jos maku kohdillaan. joskus joillakin niin pahaa et meinannu oksu tulla mut joittenkin mälli ei maistu juurikaan miltään..:whistle:
  2. Amanda85

    Apua! Sex ongelma

    liukkaria? kyllä isomunaset miehet on MUST!!:snotty:
  3. Amanda85

    käykö tuo 98 e wv golffiin?

    aijaa, oonpa tollo! luulin vaan ku luin tuosta bensaluukun vierestä et bensiini 95, et luulin et se käy vaan. Mut kai mä sitte uskallan sitä 98 käyttää ..kai joku sit tarkotti et laittaa väärää bensaa, niin tarkottaakohan dieseliä. et sitte hajoaa moottori ja mitä lie.. ähh, emminä...
  4. Amanda85

    käykö tuo 98 e wv golffiin?

    mulla 95vm golffi. ja tuo 95 e10 alkaa vituttaa kiu kuluttaa niin paljo.. mut en oo varma käykö 98 tohon autoon?..ähh, tyhmä-:confused:
  5. Amanda85

    suolitähystys?

    voiko tehä kumpaakin kautta? kumpi pahempaa?.. joudun siihen ja haluaisin kuulla kokemuksia. pelkään kipua. Liikaa:(
  6. Amanda85

    häihin leikki?

    thank uu! ja sitten jos joku vielä keksi kysymyksiä mitä kysyä esim "kumpi sotkee enemmän jne" ja jotain vähän nolompiakin saa olla!:attn:
  7. Amanda85

    onko keltanen pörssi luotettava yleensä?

    Sielä ois myynnis montaki juttua mitä vois ostaa mut ku ei tiedä millasia huijareita siel on myymäs:D eli kokemuksia?
  8. Amanda85

    häihin leikki?

    Kiitoksia! ehkä omissa häissäni olisi nuita näyttelyjuttuja, ku ite tykkään näytellä :wave: mut tää kaveri on vähän erakoituneempi yksilö eikä kehtaa niin "nolata" itteään.. ja kuulemma sulhasen tädit on keksineet jotain eli en tiiä onko nyt sitten pakko keksiä jotain mutta hyvähän se olisi...
  9. Amanda85

    häihin leikki?

    Niin mut morsmaikku itse totesi et voittehan te kehitellä jotain.. Eli odottaa ilmeisesti et jotain keksitään. No tuo vilkutusjuttu ei nyt välttämättä mene siihen..:xmas: Muita juttuja? tai niitä kysymyksiä hei!!
  10. Amanda85

    häihin leikki?

    olen kaaso ja pitäs keksii joku kiva leikki morsmaikulle ja sulholle. Mutta ajatukset nyt on siinä tuoli/kysymysleikissä, missä otetaan kengät kumpaankin käteen(toisen ja oma) ja nostetaan sitä kenkää kumpi sopii vastaukseen. mutta nyt en keksi mitään hyviä kysymyksiä, olisiko ideoita? tai muita...
  11. Amanda85

    miten täältä löytää oman avauksen?"sinulla ei ole käyttöoikeuksia" lukee vaan tuola kun hakee

    ei missään nimessä tykkää tästä:mad: pakko löytää se oma avaus mut ei tällä menolla..
  12. Amanda85

    keksikää hyviä kysymyksiä morsiammelle ja sulhaselle tässä leikissä?!!

    Eli olen kaaso ja tehtävänäni on kysyä morsiusparilta parisuhdekysymyksiä /lastenkasvatus siinä perus tuolileikissä missä istuvat vastakkain kumpaisenkin kenkä molemmissa käsissä ja vastausten perusteella nähdään kuka määrää kaapin paikan parisuhteessa. Mutta mielikuvitus ei riitä. Auttakaa...
  13. Amanda85

    te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

    sain sen läpi vaikka vähän kipeää ottikin :D
  14. Amanda85

    te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

    niin, voisihan sitä mennä kysymään lävistäjältä, liikkeestä mistä otinkin tän =)
  15. Amanda85

    te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

    voi ei, toi ylempi reikä on just tollanen pullottavampi ja kipeempi.. voi että jos mulle ny käy niin ettei onnistu. ja vasta vuoden ollu tää läväri :headwall:
  16. Amanda85

    te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

    joo, niin mä aattelinkin. ettei tartte mihinkään läväriliikkeeseen mennä kysyyn neuvoi? tuntuu ette sieltä tuu kunnolla mitään, tippa verta vaan
  17. Amanda85

    te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

    elikkäs vuosi sitte otin ja nyt toukokuus ekaa kertaa vaihoin korua, sit yhtäkkii se alko kovettuu se lävistyksen seutu ja ottaa kipiää ku koskeekaan, oon yrittäny desinfioida ja muuta, eilen otin pois ku tuntu ilkeeltä. ja nyt sieltä tulee, verta/mätää ja on siis ihan kivikova siitä alueelta...
  18. Amanda85

    Halpaa ja hyvää autoa etsin..

    http://www.nettiauto.com/audi/80/3220652 mitenhän tuo??? :wave: aika halpa, mutten tiiä sitten..?
  19. Amanda85

    Halpaa ja hyvää autoa etsin..

    Minkä hintainen liikennevakuutus on? ja kuin usein pitää maksaa? Kiitos tiedosta!!
  20. Amanda85

    Halpaa ja hyvää autoa etsin..

    Niin justiin. että kyllä halvemmillakin pärjää ihan hyvin. Joo, bensankulutuksen yleensä katsonkin ja kilometrimäärät jne. Miten sitten se vakuutus? pitääkö se ottaa itse vai tuleeko se auton mukana vai miten homma menee?

Yhteistyössä