Hakutulokset

  1. T

    Muumitalo, muumilaiva..

    Laitoin sulle yv viestiä...
  2. T

    Profiili päivitetty

    Jo pelkkä kylmä 3 asteinen vesi olisi aiheuttanut kuoleman, vaikka liivit olisi ollutkin!
  3. T

    Profiili päivitetty

    Juu pelastusliivit on tärkeät, mutta tässä tapauksessa nekään ei olisi pelastanut!
  4. T

    Profiili päivitetty

    Juu 30 vuotias oli ja 11.6 olis täyttänyt 31v.
  5. T

    Profiili päivitetty

    Mä oon käyny yöllä mutta vääräs rannas ja sitte ku oli kaverilleen soittanu niin se ei ollut päässy, sit hän oli vaan sanonu että koittaa meloa rantaan jotenki. Mutta että jos olis pääsykki niin ei olis keriiny. Meiltä on joku 20 min. ajomatka ja minä en olisi juuri tuonne rantaan osannu edes mennä.
  6. T

    Profiili päivitetty

    Ja itse asiassa tuossa lehdessä olikin että 100m, mutta jossain oli että 50m ja se on lähempänä totuutta. Ei pitkä matka, mutta liian pitkä ja sillon on ollut ilma ja vesi kylmä kummatki.
  7. T

    Profiili päivitetty

    Kiitos kaikille :flower:
  8. T

    Profiili päivitetty

    Ei ollu liivejä ei, luultavasti karikko mihin tärmäsi, asia varmaan selviää vielä jos vene löytyy. Kaveri porukka sitä naaraa sillon tällön, poliisien osalta tämä on tässä, sit on eri asia jos se vene löytyy..
  9. T

    Profiili päivitetty

    Vene osui johki, moottori sammui... muuta en tiedä minäkään...
  10. T

    Profiili päivitetty

    En sillon yöllä, mutta kyllä hän sen tiesi.
  11. T

    Profiili päivitetty

    En todellakaa, puhelin oli kiinni ku uudelleen yritin soittaa, mutta en sittenkää vielä osannut huolestua, hän oli selviytyjä joka asiassa, mutta tästä nyt sitten ei selvinnyt :ashamed:
  12. T

    Profiili päivitetty

    Todella hyvä tuki verkko löytyy, ystäviä on lähellä ja kaukana. Ja tiedän että on parempia päiviä ja huonompia päiviä....
  13. T

    Profiili päivitetty

    Minä soitin hänelle että missä on tulossa ja sen puhelun aikana moottori hajosi...
  14. T

    Profiili päivitetty

    Päivä kerrallaa, pikku hiljaa. Ei tämä helppoa ole, mutta eteenpäin on mentävä, niin ku varmaan tiedät....
  15. T

    Profiili päivitetty

    http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=420866&Title=Mies+hukkui+Kuortaneenj%E4rveen Tämä, siinä nyt tulee paikkakuntakin, mutta..
  16. T

    Profiili päivitetty

    Saa kysyä, veneonnettomuus. Oli sillon joka lehdessä varmaan että voi olla että joku on lukenut..
  17. T

    Profiili päivitetty

    En ole nyt kauheasti palstaillut, mutta jos sattuu että joku on kaivannut..
  18. T

    Kerhoista???

    Voimia ei varmaan nyt vielä riitä, mutta täytyy laittaa korvan taakse.
  19. T

    scarletti!! mua on häirinnyt jo pitkään tuo sun profiilis kuvateksti..

    Näin minäki asian ymmärsin, en muuta edes ajtellut..

Yhteistyössä