Hakutulokset

  1. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Hei kaikki :wave: Onnittelut Hekla vauva uutisista :) Paranemisia kaikille nuhasta, keuhoputkentulehduksista, tukkoisuudesta ym. kärisiville. Sekä rintatulehduksesta! Pikaista paranemista kaikille! Sikarokotteen näillä näkymillä aion ottaa vauvalle, isoveikalle sekä itselleni (kuulun...
  2. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    :wave: Hellou! Vissiin kaksi kuukautta mennyt lukematta ja kommentoimatta. Ollut mukamas niin kiirettä... Solina Ihana oli lukea, että kaikki hyvin :heart: Meillä tyttö oli peräti 9,2kg ja 68cm 6kk neuvolassa. Huh heijaa. Ja mies on niin ollut työasioihin ja...
  3. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

    Solina Arvaapa olenko sanonut miehelle, että kun imetys loppuu, niin hölvään kehoni mobilatilla ja otan kunnon buranan. Nimittäin hartiat niin kipeänä... Kun imetys aikaan mobilatin käyttö kiellettyä. Huoh. Ja joitain luontaistuote juttuja tykkään käyttää. Ne kehiin sitten kun imetys loppuu...
  4. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Hani- Nousee istumaan jo? Huikeaa... =) Vähänkö hienoa. Meillä 5kk neuvola ja painoa 8575g ja pituutta 64,5cm. Eli huikeat lukemat. Ja äidin hartiat jumissa :) Nopea merkkaus vain :) Lisään profiiliini kuvan meidän jätistä...
  5. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Nappi Mä kävin illalla lukemassa sun tekstin ja tuntu jotenkin tosi pahalta. Siis itse hehkutin, kuin vauva on helppo. Sitten mietin, että mun on pakko tulla kirjoittamaan, vaikkei se helpota yhtään sua, että vaikka meillä vauva on ns.helppo tapaus, niin kiirettä ja univelkaa on myös täällä...
  6. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Hei kaikille! :wave: En ole tähän pinoon kerennyt vissiin kertaakaan kirjoittamaan. Solina: ihana, että olet tervehtynyt. Kadak: oliko niin, että säkin olet käynyt leikkurissa? Ekoista hampaista onnittelut niitä saaneille :flower: Meillä Aino alkoi tuossa reilut 2vkoa sitten...
  7. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Heinäkuussa*

    sorry mustaukset!!! :'(
  8. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Heinäkuussa*

    Tervehdys :wave: Kylpy Täällä myös tykätään kovasti. Tytölle on alkanut ilmestyä karstaa päähään ja olenkin hieronut tytön päähän öljyä pari kertaa viikossa ja antanut pipon alla vaikuttaa tunnin ja sitten kylpyyn. Lähtenyt harjalla hienosti pois. Mutta tykkää vedestä mainiosti :) Jostain...
  9. mammanen

    HUHTIVAUVAT 2009 *Heinäkuussa*

    Tervehdys kaikille :) Uiminen en ole moneen vuoteen uskaltautunut järveen :ashamed: Tänä keäsnä olisi tehnyt mieli mennä, kun noiota kuumia ilmoja oli ja tuo esikoinen kovasti äitiä pyyteli järveen, mutta en uskaltanut just rintatulehdus riskin vuoksi. Tosin mulla taitaa olla aika...
  10. mammanen

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Kuitenkin yrittänyt olen lukea kaikki tekstinne! Kadak voimia!!! Solina Toivottavasti saisit sappivaivan kuriin mahd.pian. Voimia myös sinulle! Meillä tyttö täyttää huomenna 3kk :) Nopeasti on aika mennyt. Neuvolassa tuli käytyä ja aika pötkylä meillä on ;) Painoa 6450g ja pituutta...
  11. mammanen

    ****Marraskuun leikki-ikäiset 2006****

    :wave: Hellou! Yksinkertaisesti ei ole kerennyt kirjoittelemaan, vaikka vauvapuolelle tekstiä on syntynyt välistä. Nyt siis ollaan täysin kuivia :laugh: Siis poika. Älyää itse milloin hätä ja menee itse potalle tai pyytää pytylle. Sinne ei vielä itse pääse kipuamaan :D Nimittäin tuo...
  12. mammanen

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Ihania nimiä olette vauvoillenne antaneet! :) :heart: Meillä ei sammas taltu. Nyt menee uusi lääkekuuri ja ihan niillä isoilla annoksilla. juhannus kotosalla. Vielä ei sen kummempia suunnitelmia... Nyt Ainotsku heräsi, joten täytyy mennä pelastamaan ulkoa.
  13. mammanen

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Merkkailen nopeasti vain :wave: Räkäletjuimuriin eli siihen NenäFriidaan pieni vinkki. Jos haluaa säästyä niiltä kalliilta *himpulat, unohdin sanan*... niiltä suodattimilta (siniset siellä fridan sisällä???) niin kannattaa ostaa kaupasta tupakan filttereitä :) Meillä kukaan ei polta ja...
  14. mammanen

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Vuffi Olisko kuvaa katsottaessa oikealla puolella Eetu? Tämä pyöreä poskisempi... Ja Roni sitten vasemmalla? Hauska kuva. Aika samalta sun pojat näyttää kyllä. Olet kyllä aika mahtava sissi! Onnea täysimetyksestä :) Meillä tyttö on myös pyöreä poskinen ja kaksoisleukaa pukkaa. Eilen oikein...
  15. mammanen

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Ihanaa, kesä on tullut :) meillä tyttö nauraa hekottaa ääneen. Hauskan kuuloista. Liimasin sen neuvolasta saadun oranssin hymynaama kuvan hoitotason yläpuolelle (kaapin alareunaan). Hoitotasona siis kodinhoitohuoneen pöytä :). Tyty katsoo sitä kuvaa samalla kun vaippaa vaihdetaan ja muuta...
  16. mammanen

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Ihania kuvia teillä :heart: Hani Kiitos infosta. Mulle sanottiin, että se koko putkilo pitäisi käyttää kerralla tai vähintään vielä viikko lääkettä siitä, kun oireet häviää. Mä olen vasta 4 kertaa sitä antanut, mutta ei vielä vaikuta mitenkään. Eikä siitä vielä mitään oireita ole tullut...
  17. mammanen

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Sä taisit kirjoittaa siitä sammaslääkkeestä, että teillä kokemusta! Uskaltauduin sen nyt hakemaan apteekista ja nyt olisi tarkoitus ruveta antamaan. Voisinko sulta kysyä vielä paria vinkkiä eli milloin annat ko.lääkettä? syöttöjen jälkeen, kun vauvaa tarttee pitää pystyasennossa? Saatiin...
  18. mammanen

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Joo, meillä valvottu myös yö. Toissa yönä nukahti vasta klo 2.20 ja heräsikin jo 5:n aikaan ylös... Eli tosi kiva päivä oli tällä mammalla. Vielä yön/päivän yksin hoisin näitä lapsukaisia. Esikoiselle vielä nousi kuume lähes 40 astetta. Illalla isukki kanteli hiukan vauvaa, että sain levätä...
  19. mammanen

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Suukkosuu Vihreä kakka voi johtua monestakin asiasta. Esim. siitä, jos on suihkuavat tissit ja maitoa menee runsaalla vauhdilla vauvan masuun, samalla menee myös sitä ilmaa -> vihreä kakka. Myös vauvan limaisuus voi aiheuttaa vihreää kakkaa (rohiseeko vauva?). Ja jos vauva kipeän...
  20. mammanen

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    :wave: Hauskaa!!! Tää huomasi tässä eräänä päivänä, että jos johonkin kylään lähdetään, niin tarviin mukaan itselleni vaihtovaatteet. Nimittäin puseron ja toiset imetysliivit. Täällä uidaan myös maidossa ja tavan liivinsuojat ei pidä yhtään. Öisin on sänky märkänä. Vauva väistelee tissiä...

Yhteistyössä